Slayers

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Slayers


Imatge


Informació general
Títol: Slayers
Basat en: novel·la
Gènere: Aventura, comèdia, màgia, fantasia.
Any: 1995
Capítols: 26


Argument

La història d'Slayers ens presenta la Lina Inverse, en el seu viatge per derrotar els lladres i quedar-se amb els objectes robats. Durant aquest viatge troba en Gourry, un atractiu guerrer que l'acompanyarà en les seves aventures... Però les coses es compliquen perquè un dels objectes que ha robat la Lina és molt més important del que sembla i un bon grup de bandits els perseguiran! Amb l'aparició del sacerdot vermell Rezo i el Zelgadis, les coses es posaran més complicades...

Imatge


Opinió personal

És un molt bon anime... els 10 primers capítols. És a dir, els primers enganxa molt, té molta força i no fas més que pensar "per què no he vist aquesta merda abans, si és boníssima?" però la sensació, per desgràcia, dura molt poc. És a dir, el principi és èpic, apoteòsic, un anime de 10, però una vegada acabada la primera saga, tot el que resta sembla farciment.

Comencen els capítols auto conclusius que només volen fer riure, que no aporten més a la trama que una repetició d'argument constant situació estúpida>bromes cliché>apareixen els dolents>els bons guanyen>nova aventura. I cansa, cansa molt. És la pitjor manera de carregar-se un bon anime, la veritat.

De fet, després de tant de farciment vaig acabar rallada i la Lina (típic personatge ple d'energia i un poc irreverent) se'm va començar a fer pesada... Potser podrien haver aprofitat aquells capítols sense sentit per donar un poc més de profunditat als personatges, que l'únic que demostra que té alguna cosa més al darrere és el Zelgadis (vull més Zelgadis, és husbando!). De la resta, podríem dir que, de moment, són estereotips i ja. Menció especial per a l'Amelia, que me la va torrar molt, que és com el pitjor personatge de la història amb diferència.

Un altre defecte que li trobo és que forcen molt l'humor: és a dir, al principi de l'anime tot anava molt fluït i l'humor era molt natural, però després comencen a ficar situacions absurdes al mig d'un suposat argument seriós i, evidentment, no fa gràcia. O t'ho has de prendre amb calma del pal "vinga, un capítol de tant en tant per riure" o si t'ho prens seriosament per veure un anime amb un bon argument, et desespera.

I bé, només em resta dir que no m'ha acabat de convèncer: la història prometia molt però l'execució és un desastre. Els personatges són estàtics, l'humor és repetitiu i acaba rallant.

Li poso un 4.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, jo també diré la meva.

Coincidesc amb el que dius. El primer terç (fins el capítol 10) és molt bo. No sé si dir que és de 10, però és molt bona. Els personatges no són el mateix de sempre, tenen el seu encant i tot i ser plans, encara no han tengut temps de desenvolupar-se i, sincerament, és igual; compleixen el seu paper molt bé. La història és bona i el desenvolupament també.

Llavors, la història del darrer terç (capítols 18 - 26) que no està a l'alçada. A més,

Text amagat.
És una repetició de l'anterior, amb el mateix enemic, tot i que es desenvolupa de manera diferent, no pots evitar tenir la sensació que no sabien què fer i han repetit el que ja havien fet i havia anat bé.


El pitjor de tot, amb infinita diferència, és el terç d'enmig (11 - 17), on fan el viatge cap a on es desenvoluparà la història del darrer terç, repetint capítol sí, capítol també, de manera episòdica, el mateix argument. Això és fa terriblement repetitiu i gasta uns personatges que, si aquest terç d'enmig no existís, podrien tenir la seva gràcia al darrer terç.

En definitiva, podeu veure fins el capítol 10. Si vos agrada (que segurament sí), podeu veure l'11 - 13 per fer un tast del que es fa al terç d'enmig i botar directament al 18.

Jo... li pos un 6. M'ha agradat l'estètica aquesta pseudo-D&D i el metahumor.

PS: són 26 capítols, i els noms comencen per una paraula en anglès, ordenats alfabèticament. Això es mereix quasi un punt més xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon