Mob Psycho 100 III

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

MOB PSYCHO 100


Imatge

Basat en: Web manga
Escritor: Hiroshi Seko
Director: Yuzuru Tachikawa
Productors: Warner Bros Japan, Shogakukan
Gèneres: Acció, slice of life, comèdia, supernatural
Estudi: Bones
Temporada: Estiu 2016
Capítols: 12 + 1 OVA

Argument


Shigeo "Mob" Kageyama és un noi que té problemes per expressar-se, però que també és un poderós psíquic. Mob està decidit a viure una vida normal i manté el seu poder psíquic suprimit, però quan les seves emocions augmenten fins a un nivell del 100%... se lía parda!

Mentre creix, en Mob s'adona que els seus poders es fan cada vegada més poderosos i per tant, també més perillosos. Per evitar que aquests poders es descontrolin constantment, viu una vida plana i no permet que les seves emocions el dominin. A més a més per aprendre a controlar els seus poders en Mob treballa a diari amb en Arataka Reigen, un farsant que es fa passar per psíquic utilitzant en Shigeo.

Opinió personal


Me l'havien recomanada mil vegades ja i per fi he fet una marató per veure la primera temporada de Mob Psycho 100. El primer capítol l'he acabat pensant 'tots els personatges són idiotes' però com que tampoc tenia res millor a fer he seguit mirant capítols i ja no he pogut parar. Durant tot l'anime l'història no té cap sentit però t'enganxa de mala manera.

La comèdia és lo millor de l'anime (diria que tot lo demés és secundari), l'argument i com avança la història és completament random. El personatge d'en Mob al principi és d'hostia però mica en mica li vas agafant carinyo, sembla que li rellisqui tot com molt però el pobre només intenta no rebentar-ho tot amb els seus super-poders (que no se sap d'on surten ni perquè).

En Reigen és un personatge que està fet perquè comencis odiant-lo i acabis adorant-lo, sembla que només vulgui aprofitar-se d'en Mob per al seu negoci però resulta que en realitat es preocupa pel crio o almenys ho sembla. Trobo que ha sigut dels personatges més aconseguits de l'anime.

Text amagat.
M'ha deixat molt loca el final quan en Reigen absorbeix els poders d'en Mob i rebenta a tots els enemics (perquè si, pel poder de l'amisatat), suposo que hi ha una part molt irònica on se n'enfot dels típics shonens amb powerups i merdes d'aquestes així que 10/10.


Imatge

M'ha sapigut greu que no tingués més protagonisme els amics del Club de la Telepatia, em recordava molt (no se si està fet a propòsit) a la Haruhi Suzumiya i el seu sequito de tarats mentals. Pensava que donarien bastant de joc i al final res de res. Resulta que els musculitos tenen més xixa que els paranormals.

Text amagat.
Ha sigut un bon plot twist que en Mob s'apuntés al club de culturistes, no me l'esperava gens, i encara m'ha fet més gràcia que l'acceptessin sense dir res quan està clar que no és lo seu lo de l'esport (m'hi sento identificada).

Imatge


Evidentment m'ha encantat el personatge d'en Hanazawa tot i que...

Text amagat.
Ha sigut horrible veure'l amb aquell pentinat a lo Marge Simpson, de veritat que no se li ha ocorregut cap altra cosa per posar-li al cap a l'autor? Tot i que encara ha sigut més surrealista que acabés semblant el puto Naruto quan li tallen els cabells al penúltim capítol.


Imatge


El que m'hi ha sobrat més ha sigut el germa angustiat d'en Mob, però clar quan dus el pentinat d'en Sasuke has de ser un emo per força ho diu a la constitució japonesa.

Opening


Text amagat.


Ending


Text amagat.


Si teniu ganes de veure un bon anime de comedia doneu-li una oportunitat al pobre noi aquest, que no és tant tonto com sembla. I no t'amoïnis @manolini que quan acabi de sortir la segona temporada me la miraré, o potser abans.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Jo vaig seguir la primera temporada al dia i estic fent el mateix amb la segona.

La primera em va semblar com molt epica i espectacular en canvi en aquesta encara que les batalles i l'animació i musica estan sent tant o més bones que en la primera m'agrada més perquè es més emotiva i es centra més en els sentiments de'n MOB i com vol evolucionar i millorar com a persona i joder quines ganes de plorar
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No sé què acabo de veure...


A partir d'aquí hi ha SPOILERS


Imatge


Doncs la veritat és que no m'ha acabat de fer gaire i la raó és molt senzilla: el Reigen no és el protagonista xDD Els dos primers capítols em van agradar molt, amb tots els personatges fent el gilipolles i tot sense tenir puto sentit però entretingut a la vegada. La veritat és que prometia molt però després... imho pega una baixada molt gran.

De sobte deixa de ser un anime episodic per centrar-se en el drama del germà, amb pandilleros per allà al mig, amb un munt de personatges que van introduint però que al final no fan res. És a dir, t'introdueixen els del club de telepatia i al final sempre estan en un segon pla, només surten per fer la gràcia, l'introdueixen la noia aquella que fa articles pel diari de l'escola, i tampoc res. Fins i tot la noia kawaii que li agrada al Mob, la mira molt però al final no sabem res de res d'ella.

Tot al final es redueix al Mob i el Reigen i bé, l'Ekubo podríem dir, però molt poc. Però la resta de personatges tenen una importància més aviat nul·la, tot i que podríem dir que el Kanazawa i el germà del Mob tenen un poc més de chicha. I res, a part d'aquesta sensació que tots els personatges eren prescindibles, trobo que per ser un anime de 13 capítols canvia molt de què va. O és que realment no va de res.

Primer és molt graciós, amb el Mob carregant-se tota la feina bruta i el Reigen sense fotre res, o els moments en què el Reigen estafava els seus clients, o quan entren a l'institut... Allò m'agradava molt, era molt graciós però quan l'argument passa a "el Mob és un pringat però els pandilleros l'adoren" o "el germà del Mob vol tenir poders i tot és un drama" se'm va fer pesat. És a dir, no semblava el mateix anime que havia començat a veure, havia canviat molt.

Que bé, això no vol dir que sigui dolent, però per al meu gust, si em vens durant els primers capítols que l'anime va d'una cosa, després no ho canviïs xDDD

I bé, doncs a més de tot això, l'animació espectacular! :ok_hand: Jo li posaria un 6 i a veure què ens ofereix la segona temporada!!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

No puc fer més que estar d'acord amb na @UkiHana. Els primers capítols són bons i absurds. La reacció d'en Mob d'apuntar-se al club de culturisme, en Reigen fent d'ell, fins i tot n'Ekubo té el seu punt. També podríen xerrar d'en Hanazawa i els pandilleros, tenia certa gràcia.

En introduir el germà, un personatge suposadament sense cap problema, i centrar-se a sac en ell i els seus sentiments, desplaça totalment en Mob com a protagonista, i no crec que hagi estat bona idea. Introdueixen uns personatges secundaris totalment superflus (els nens "psíquics") i els criminals barats aquells. Vol ser èpic i profund i... no és el que ens venia aquesta sèrie.

L'animació és molt bona, i la música també destaca. Però aquest canvi a partir del primer parell de capítols... mala idea.
Nafi ha escrit: 08 feb. 2019, 00:17 El que m'hi ha sobrat més ha sigut el germa angustiat d'en Mob, però clar quan dus el pentinat d'en Sasuke has de ser un emo per força ho diu a la constitució japonesa.
:riu:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ha començat la 3ra temporada.

De moment massa tranquil, nomes anem pel 18% d'en Mob per explotar, m'he pixat en veure el Brocoli gegant xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

En Mob ha de pensar que voldrà fer quan sigui gran i sembla una decisió difícil. És curiós el discurs que li dona en Reigen és molt cert i aplicable a la vida mateix. Al final sempre trobarem coses a fer i nous reptes vindran, així que sigui quin sigui el camí que triem sempre hi hauran coses a fer que faràn la vida interessant. M'ha agradat aquesta part de l'episodi perquè vaig tenir una conversa semblant amb el meu germà petit.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 2

Començament un pel lent, guai la batalla contra els 100 Yokai i el Rei pero de moment capitols auto conclusius, a vera si ja comença una trama mes llarga.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 3

:riu: M'he pixat de riure amb Mob 100% arrogancia, quina cara que fa xDDDDDD

Ekubo com sempre amb els seus super plans de dominacio.

M'intriga moltissim que collons es aquesta planta que recrea el cos de Mob per fer-se el lider del Cult, dona molta grima.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 4

BUAAAA Ekubo l'ha liat moltisim!!!!! Mob li donara una pallisa monumental.

Jo crec que Reigen no esta hipnotitzat, que ha vist que no pot treure res de barallar-se amb el culte. Pero Mob pensa que si i aixo l'ha cabrejat molt molt.

Per fi començen les hosties, la batalla sera brutal els pròxims 2 o 3 capitols :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 5

Hahaha Mob ja esta al 100%, quina manera mes còmica de pasar del 99 al 100%, "Quina samarreta mes lletja" --> BOOM

Esta molant aquest Ekubo vs Mob, es cert que Mob es massa inocent i facil de prendre el pel. El pla de Ekubo seria bo si fos un altre, pero aquest truquets de robar energia amb Mob son res xDDD

Al proxim veurem com el masacra xDD
Imatge
Respon