Kakegurui××

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Kakegurui××


Imatge

Obra: Kakegurui×× (賭ケグルイ××)
Autor: Naomura Tooru (Art), Kawamoto Homura (Story)
Gènere: Mystery, Drama, School, Shounen, Psychological
Estat de l'obra: En actiu
Capítols anime: 12 (Primera temporada) i 12 (Segona temporada)
Duració del capítol: Entre 24 minuts
Temporades: 2
Data: 09/01/2019 - ???
Estudi d'animació: MAPPA


Argument:

A diferència de moltes escoles, assistir a l'Acadèmia Privada Hyakkaou prepara els estudiants per al seu temps en el món real. Atès que molts dels estudiants són fills de les persones més riques del món, l'acadèmia té les seves peculiaritats que la separen de totes les altres. Durant el dia, és una escola normal, que educa els seus alumnes en història, idiomes i similars. Però a la nit, es converteix en una sala de joc, educant-los en l'art de tractar amb els diners i manipular a les persones. Els diners són poder; els que guanyen en el joc estan al cim de l'escola.

Yumeko Jabami, una estudiant de transferència aparentment ingènua i bella, està a punt per provar el currículum especial de Hyakkaou. A diferència de la resta, ella no juga per guanyar, sinó per l'emoció de l'aposta, i la seva forma de joc insana pot portar massa cartes noves a la taula.

Opinió personal:

Doncs bé, la primera temporada em va semblar interessant, correcte. De totes formes crec que al moment es va exagerar una mica la seva fama no sé perquè. És una bona sèrie però tampoc em sembla una obra mestra i més si abans ho podem comparar amb altres obres de joc i apostes com Kaiji. Potser és pel fet d'haver-la vist posteriorment però em sembla bastant inferior a aquesta altra.

No acabo de detectar quin és el motiu exacte pel que no puc valorar-la tant. Potser l'ambientació limitada a dins d'un recinte com una escola hi té relació o és que els jocs o el desenvolupament d'aquests no m'acaben de fer el pes. La protagonista sembla massa sobrada i el drama que hi podria haver, de moment, pot quedar una mica tapat per aquest fet. Això és el que puc pensar a hores d'ara.

També es tracta de la continuació així que esperaria veure coses noves, però no crec que la dinàmica canvi gaire. Veurem com es desenvolupa a partir d'ara. De moment he vist els tres capítols que hi ha a dia d'avui i segueix en una línia similar. A veure si hi ha sorpreses o no.
Grimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: 03 feb. 2019, 01:27, en total s’ha editat 3 vegades.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

La primera temporada em va agradar molt. Objectivament, no li poso una nota gaire alta, però és entretinguda de mirar.
He mirat els dos primers episodis de la 2a temporada, i trobo que en comparació comença fluixet.
El que fa de presentar la història girada amb els 2 primers capítols té sentit si vols atraure l'atenció de la gent, sobre el paper - comencem forts i així voldran mirar el segon. Però a la pràctica l'he trobat molt avorrit: és un concurs de qui té més collons en què dues de les participants no tenen consciència. Si ja has vist la 1a temporada, és molt fàcil veure com acabarà. El prota fa el seu paper i ho troba tot molt tens, com sempre, però per mi no ho ha sigut gens. El segon captítol per sort té una mica de chicha pel que fa a la història, però tampoc ha estat res de l'altre món. Espero que s'animi més, ara.
L'opening de la primera temporada també era millor, però bé, posava el nivell molt amunt. El nou és com molt normal, poc inspirador. Que tinguin a diferents noies fent lip-sync amb una sola veu cantant tampoc té gaire sentit.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Arribats a la meitat tinc la sensació que em va agradar més la primera temporada. Normalment els animes de joc i apostes acostumen a agradar-me, perquè tampoc n'hi ha gaires per tant els que hi ha estan obligats a destacar. Però la temporada m'està semblant fluixeta, pels motius que en cosa exposava.

Em falten més sorpreses, més chicha i potser cap al final n'hi haurà però ja no salvarà tota la resta.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

A la sèrie li passa una mica el mateix que a l'Ending.

A la primera temporada, els D-Selections (un grup de seiyuu i cantants idol -hi ha alguna de les WUG-) van impactar amb el "LAYon-theLINE" de l'ED.
Era una bona representació musical del que era l'anime: Dissimulava la reiteració encadenant crescendos i resultava pretenciosa i alhora simpàticament elegant, excessiu, desacomplexat i encantat de conèixer-se a sí mateix.

O sigui que ara han ajuntat els mateixos artistes, els han donat un tema musical força semblant ("AlegriA") a aquell i han mirat de replicar l'impacte del primer.

Llògicament, no ho han aconseguit: L'element sorpresa s'ha perdut i no és que hi hagi una obra mestra darrera. Tot i així, segueix pagant la pena.

Si fa no fa, aquesta també és la història d'aquesta segona temporada de l'anime.

Aquell tema sempre serà un dels meus ED preferits de tots els temps:

LAYon-theLINE / D-Selections


Text amagat.

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs ja està. Sincerament no m'ha agradat massa. La primera temporada em va agradar més també suposo que per la novetat del moment però aquesta s'ha fet molt pesada i repetitiva. No tinc cap incentiu per veure una altra seqüela tampoc.

Després que la Batsubami es marqués un Aizen de la vida, ha durat un sol capítol la brometa. Acabo la temporada sense saber qui guanya les eleccions però és que m'és igual ja. xD

La nota subjectiva queda en 5/10.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Grimmy ha escrit: 27 març 2019, 20:01 Doncs ja està. Sincerament no m'ha agradat massa. La primera temporada em va agradar més també suposo que per la novetat del moment però aquesta s'ha fet molt pesada i repetitiva. No tinc cap incentiu per veure una altra seqüela tampoc.

Després que la Batsubami es marqués un Aizen de la vida, ha durat un sol capítol la brometa. Acabo la temporada sense saber qui guanya les eleccions però és que m'és igual ja. xD

La nota subjectiva queda en 5/10.
Completament d'acord amb tu. Repetitiva, completament previsible i sense gaires ganes de veure com segueix tot plegat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon