Mob Psycho 100 II

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

MOB PSYCHO 100 II


Imatge


Productores: Warner Bros Japan, Shogakukan
Estudi: Bones
Generes: Sci-Fi, Misteri, Comèdia, Accció
Capítols: 12 (si no hi ha canvis d'última hora)
Estrena: 07/01/2019
Horari: Dilluns
Temporada: Hivern 2019

Tràiler

Text amagat.

Opening

Text amagat.


Es una autèntica paranoia genial!



La segona temporada de Mob ja es aquí! Després de gairebé dos anys d’espera el nostre tímid protagonista torna amb més casos paranormals, situacions divertides a l’espera que les coses esclatin. La veritat es que aquest primer capítol ha tingut de tot, però hem quedaria amb els dos momentasos èpics primer amb el combat i després amb la revelació dels poders psíquics davant de la noia i les seves amigues.

Text amagat.

Precisament, l’aparició de l’Emi, que segons la Manolini han avançat ostensiblement respecte al manga (potser per fer que en Mob ja tingui tres noies pendent d’ell, si contem amb la Mezuto i la Tsubomi). En aquest episodi ha estat prou bé, per introduir a que en Mob valora cada cop més els seus sentiments i no es tant (apàtic), malgrat tot, espero que facin que tot tingui un sentit i no tinguem buits argumentals. En fi, ha estat un bon episodi per “arrancar” però el que interessa es veure com lidien els protagonistes amb situacions paranormals i esbojarrats enemics amb plans sense sentit (marca One).

I doncs, que us ha semblat aquest (anormal) primer capítol?
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs ja m'he posat amb el primer capi.

No hi tinc massa a dir però, segueix amb la bona dinàmica de la primera temporada i la seva comèdia particular.

A veure quin desenvolupament ens espera. Tinc ganes de veure un creixement d'en Mob com a personatge i crec que aquesta pot ser la ocasió perfecta.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Semblo dels únics que segueix la normativa del repte, aquí comentant sol! Va animeu-vos! :scared:

Arribats a la meitat de la sèrie, després de la lluita contra en Mogami s'ha vist un desenvolupament força notori en en Mob. Però aquest últim capítol també hem pogut apreciar una evolució d'en Reigen cosa que no m'esperava per res.

A veure com acaba això, en Reigen sempre ha molat però a vegades era massa cabró. Suposo que el personatge és així però a saber si després d'aquest punt d'inflexió sense en Mob, canvia alguna cosa més.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Grimmy ha escrit: 12 feb. 2019, 17:12 Semblo dels únics que segueix la normativa del repte, aquí comentant sol! Va animeu-vos!
No havia llegit aquesta norma, ara que he llegit el teu comentari l'he anat a llegir xDDDD
Text amagat.
Pel que fa a la categoria del Repte "mirar un anime de temporada" la condició perquè et conti és que l'hagis començat durant la temporada -i mai una vegada acabat l'anime- i que la vagis comentant als posts que es facin mentre està en emissió. Quan acabis l'anime, n'hauràs de donar la teva opinió. Això no vol dir que, si tens exàmens, te'n vas un mes de viatge... el que sigui, no la puguis comentar en tornar, és clar que podràs. Mentre l'hagis començat quan toca i hi hagi un motiu de pes, l'anime us contarà.


Donce be, jo estic seguint evidentment Mob Psycho 100 II al dia, potser em va impactar mes la primera temporada perque hi havia l'organitzacio dolenta i Mob es descontrolava mes pero en linies generals continua molt be la segona.

Mob ara es una miqueta mes huma amb sentiments, nomes una miqueta pero millor que abans, que fins que no utilitzaba els poders era un 0 a l'esquerra.

El germa no l'estan desenvolupant tant com voldria pero si ho estan fent amb l' "estafador psiquic", que ha mostrat que el cuida i si li deixa escollir.

Potser el que no em va agaradar es quan atrapen al Mob dins del mon on no te poders, esperaba que sense poders tingues caracter (intercanvi equivalent) pero que va, encara era mes inutil que amb poders... un pel decepcionat en aquest 2-3 capitols i vaig pasar-ho en alguns moments a camera rapida.

Imatge
Aixo em va matar i el Mob plorant perque ell corre cada dia i li guanya una vella XDDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Jo amb Mob II també m'he l'estic prenent amb molta calma. Crec que el fet que sigui un anime que te un contingut més de parodia fa que no valgui tan comentar que succeeix perquè bàsicament es un poc de situacions absurdes. Malgrat tot, els tres primers capítols son molt interessants per veure que efectivament, en Mob si ha començat a canviar i mostra més emocions i es mostra especialment perspicaç i capaç d'interactuar.

El capítol de la família de fantasmes va estar molt bé perquè ens mostraba un rerefons més seriós que la serie de tant en tant sap fer. Si en el primer capítol observem que en Mob procura que la noia mantingui el seu somni en aquell capítol en Mob demostraba tractar amb humanitat aquella família que no era capaç de descansar en pau.

Coincideixo amb en @Shancks que aquests tres últims capítols han estat fluixets i que potser veiem una involució més que evolució d'en Mob. M'agrada com va evolucionant i com poc a poc es preocupa i vetlla per les seves emocions i els seus amics, veurem en aquesta segona meitat de la serie que ens pot oferir.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

SPOILER Episodi 8

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL WTF!!!!! Quin final de capitol!!!!!

Ha sobrepasat el 100% i ha arribat al ???% :o
No m'esperaba que matesin aixi de cop als pares, he flipat molt, al proxim capitols les coses es descontrolaran a full :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

BUAH CHAVAL L'ULTIM CAPÍTOL ES BRUTAL!!!!!!!!!!!!!

que ha passat amb la família??? de qui és aquell cos cremat (si es que realment és d'alguna persona i no és un maniquí)??
No puc esperar al pròxim capítol aquesta segona temporada esta sent brutal de debò que s'està tornant en un dels meus 10 animes preferits no se si pel hype o que però de debò que cada vegada va a millor aquest anime! :uki: :uki: :uki: :uki:

La meva reacció al final de l'episodi es una barreja entre:

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Nano, ara si que s'ha rabiat a saco.

Quan ha passat, m'he rigut com quan passen aquestes coses que aporten hype, és un riure de flipar-ho, i aquesta n'era ocasió. XDD
Avatar de l’usuari
yuno
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 7
Membre des de: 27 feb. 2019, 14:21
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 2 cops

sense paraules … *spoiler*
Text amagat.
Imatge


la cara de badass den Shigeo when se prendio
Text amagat.
Imatge

Waiting 9 cap :uki: :uki: :uki:
Avatar de l’usuari
Shoyo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 04 feb. 2019, 10:48
0
1
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 1 cop

Pfffff, espectacular!! El que està per venir serà brutal segur, a l'últim capítol han sortit molts personatges èpics que tenen pinta que fotran tralla (encara més) a la sèrie. M'està agradant molt aquesta segona temporada
Respon