Yakusoku no Neverland

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Capítol 8.

Wowowowowo!!! Que han pelat la Krone!!! (és Krone, no? que tots li dieu "Kroner" i això sona a nom de cervesa xD) No m'ho esperava pas, i menys després de saber al principi del capítol que la volien enviar a una altra granja!

I una cosa... quin és el significat de les flors que claven als cadàvers? És una flor que floreix amb la sang dels humans? És el condiment que posen els dimonis al menjar? Es menjaran la Krone? Segur que ja serà dura, no els agradarà tant com els nens tendrets.

A banda d'això, la mala pècora de la Isabella li ha trencat la cama a l'Emma, i en això estic amb la @UkiHana, l'Emma no es toca!!!

Tinc moltes ganes de saber quina mena d'organització hi ha darrere de tot això, qui és l'"àvia" i per què hi ha aquesta societat de dimonis al darrere.

Moltes ganes del següent, com sempre! La sèrie està sent força constant pel que fa a expectació.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

@Ereza, el manga que llegíem per Internet deia "Kroner".

Recapitulant, ho tenien tot més o manco preparat per fugir, quasi que només s'havien de desfer dels transmissors, no? El que volien fer ara era mirar què hi havia més enllà, però encara no ho saben.

Recordau que en Norman serà lliurat (no sabem la data, encara) i en Ray també. Així que se'ls acaba el temps. Mentrestant, n'Emma té una cama rompuda, que se torbarà una temporadeta a curar-se...

Què creieu que passarà?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shoyo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 04 feb. 2019, 10:48
0
1
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 1 cop

Pfuaaaa, com està l'anime mare meva, pfff, estic frisant per veure el proper capítol! Més maquiavèlica impossible la Isabella, buah, em vaig quedar flipant! O_o
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Capítol 9.

Així que l'escapada resulta totalment frustrada perquè hi ha un penya-segat just darrere del mur... I ara què?

M'ha fet gràcia això d'en Ray que no té amnèsia infantil perquè conec una persona que assegura que no en té i que recorda coses de molt i molt enrere (ara estava llegint sobre aquest tema i diuen que el més probable és que siguin records "inventats" pel cervell, però bé xD). Tornant al tema... d'acord, en Ray ja ho sabia tot des del principi, però... per què va decidir treballar per a la mare?

I pel que fa a l'excusa de posar-se malalts o ferir-se perquè no els puguin enviar a fora... Per què no se'ls ha acudit la idea de ferir en Norman? xD

I un altre capítol que passa en què no sabem res dels llibres amb el segell del mussol...
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buah tio, puta vida tete

És a dir, he patit amb aquest capítol, no ho duc bé jo això de patir... El drama ha estat molt intens amb l'Ema amb la cama rompuda i el Norman a punt per ser devorat per malèfics monstres sense cor ni compassió. És a dir, el que duu el Norman a dins en aquests moments, les emocions que deu estar enfrontant... i com fa veure davant dels seus amics que no passa res, que està bé. Tanta sort que ells li donen l'energia que li faltava, els ànims i l'esperança per voler seguir vivint... uns ànims que s'esvaeixen quan veu el precipici

Joer, tot és massa cruel. De fet, jo també vaig pensar com l'@Ereza, que si havien de ferir algú no era al Ray, era al Norman! També el Norman no sé per què ha tornat, amagat al bosc hauria fet més servei, com ara fer un pont/tobogan amb fusta per saltar el precipici... Arriba un moment que no li veig escapatòria possible i queden molts pocs capítols :plorar:
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Un petit detall:

No és tan senzill trencar un fèmur (ni tan sols el d'una nena de 12 anys) només amb les mans nues.
Ni molt menys assolir una fractura neta.

No ho proveu a casa.

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Shoyo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 04 feb. 2019, 10:48
0
1
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 1 cop

Pffff, què acabo de veure!! Buah, ho tenen molt negre, no se m'acut de quina manera podrien escapar. Moltes ganes del proper episodi per veure com resolen la situació
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Ereza ha escrit: 07 març 2019, 21:15 I pel que fa a l'excusa de posar-se malalts o ferir-se perquè no els puguin enviar a fora... Per què no se'ls ha acudit la idea de ferir en Norman? xD
La idea és que en Norman està amagat, per tant no cal ferir-lo. Però cal evitar que lliurin un dels altres dos, d'aquí la idea de la malaltia. Si en Norman es queda, malalt/ferit, i lliuren en Ray, no s'ha solucionat res.
Podrien trencar-se els dos un braç, però estar tots ferits és força mala idea si tard o d'hora s'han d'escapar.

A mi el que m'ha preocupat més és això de què en Norman sàpiga córrer per les parets. La corda aquesta no ajudava gens! La física no funciona així aaaaaaaaaaaaaaarrrrghhhh!!!!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol #10
Pobre Emma, en Norman no hi ha qui l'entengui :facepalm:

Jojojo s'apropa la fugida?

No obrir el spoiler si no heu llegit el manga!
Text amagat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Capítol 10.

Hmmm... Se suposa que en Norman és mort, doncs? Perquè la sèrie sembla suggerir que no. No entenc tampoc la fase de depressió total de l'Emma i en Ray, ara resulta que ja han passat les setmanes i ja li toca a en Ray, i no han fet res? I la cara de l'Emma al final? És cara d'Isabella malèfica total.

No m'està agradant el curs que està prenent la sèrie. Amb tants misteris oberts em recorda a Lost, i al final molts no es van resoldre. Espero que no passi el mateix.

Vejam com acaba la temporada...
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Respon