Yakusoku no Neverland

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 12



Doncs flipant, la veritat... És a dir, hi havia moltes coses que no han anat com m'esperava i estic flipant bastant.

Text amagat.

1. M'ha sorprès que poguessin escapar. És a dir, quan ha aparegut la mama i l'Emma encara no havia saltat m'he quedat en pla NO TIOOOOO, DEIXA-LA SALTAR PER FAVOR! Quasi em dona un infart o alguna cosa. Sincerament, esperava que la mama, en comptes de tenir un flaixback, es posés en contacte amb la central per dir-los que els nens s'havien escapat, però no, la dona simplement accepta que ha perdut i va amb els altres nens que han quedat enrere...

2. Em fot molt que posin el Norman allà com si res, com si fos viu o el que sigui, em fot susto. I bé, d'aquí i relacionant-ho amb la història de la Isabella... si la Isabella abans de ser mama de l'orfenat va ser mamà de veritat (QUE FORT AIXÒ JODER NO HO SUPERO!!! I no dic res per no fer spoiler per si algú és tonto i llegeix això abans de veure el capítol però QUE FOOOOOOOOOOOORT!!) això em fa pensar en que els monstres deuen tenir allà formada una granja de nenes i, of course, homes, que es dediquen a procrear infinitament. Així que crec que el Norman deu haver estat salvat per ser un d'aquests sementals furiosos...

Perquè clar, si volen que els fetus siguin d'alta qualitat, el més normal seria salvar els individus amb més potencial (potencial intel·lectual, no potencial sessssual, pillins). Res, paranoies que em munto perquè no vull que el meu ésser de llum sigui mort.

Per cert, molt beautiful el passat de la Isabella i tal... Però al turrón, que la segona temporada ha estat anunciada i això ha acabat amb un happy ending i jo no sé com anirà ara la cosa... Passaré al manga? Sóc molt vaga, sabeu que... em costarà xDDD



I res, un plaer fer teories conspitatòries amb vosaltres. Ha estat divertit anar-la seguint amb més gent!! <3
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Ja ha acabat la primera temporada i encara que no han explicat algunes cosetes com l'utilitat del bolígraf tampoc han deixat gaires coses fora comparat al manga.

Text amagat.

1- el pla d'en Norman és 1000/10
2- els nens entrenant i mantenint-ho tot en secret són els putissims amos
3- la Emma i el Phil són éssers de llum que no poden ser tocats per la foscor
4- en Ray sent el fill de la Issabela va ser algo que em va sorprendre molt i que encara ara em segueix semblant apostoflant
5- per fi el Don fa algo útil
6- el Ray agafant a la nena perquè te por és must protect material


Encara que ja hagi acabat aquesta temporada no cal que ens preocupem per quan tardarem en veure animada la continuació ja que la tindrem el pròxim gener just a principis del 2020 per començar l'any amb bon peu!!!! :uki: :uki: :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, he pogut veure la reacció dels que no sabíeu res de la història i crec que tots coincidirem que han sabut dur bé això del misteri de no saber què està passant, per una banda, i per l'altra, no saber si se'n sortiran o no.

Crec que a l'anime no han entrat tant en detalls com al manga, i s'han deixat alguna coseta per explicar (el motlle de la clau que va deixar na Kroner, el mussol, el bolígraf [no record si s'explicava alguna cosa del bolígraf, de moment]).

Tot i haver estat recollit, en Norman ha sabut deixar un pla. N'Emma ha pogut preparar tothom mentre es feia la deprimida. I en Ray... ha acabat fent de Saske emo (típic).

Supòs que ningú s'esperava la revelació de n'Isabella. Pel que hem vist, a part del que ens ha deixat a tots de pedra, les dues adultes que ens han introduït fins ara (na Isabella i na Krone), van intentar fugir en alguna ocasió.

Per als que tengueu curiositat, aquests dotze episodis han adaptat els primers 5 volums (43 capítols del manga). Ara mateix n'han publicat 128, i pareix que entra a l'arc final. Si hagués de dir alguna cosa, diria que quedarà en uns 160-200 capítols de manga, que serien unes 4 o 5 temporades d'anime.

Pel que fa a la següent temporada d'anime, supòs que arribarà a aquest punt del manga (spoilers, evidentment):
Text amagat.
A punt d'acabar Goldy Pond. Tenint en compte com ha acabat la primera temporada, supòs que acceleraran un poquet i l'acabaran. O ficaran farciment i no ho començaran (però si fan això, què passarà a la segona temporada? El bosc i B06-32? Ja està? És massa poc!)


Bé, estic molt content d'haver llegit el manga i d'haver seguit l'anime. Ara a esperar la següent temporada.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ja s'ha acabat la primera temporada i estic molt sad. Crec que ha sigut una molt bona adaptació, tot i que no recordo del tot el manga diria que han sigut bastant fidels a la història original. Segurament si s'han deixat algun detall important per explicar ja ho faran més endevant.

Al haver llegit el manga no hi ha tanta emoció en saber que passarà, potser això li ha tret una mica la gràcia, però tot i així he disfrutat en cada capítol. No se si és que no m'enrecordo (segurament) o no surt al manga però veure el passat de la Isabelle m'ha emocionat i ha aconseguit fer al personatge molt més humà. Està clar que amb l'escena on ella es despedeix del noi dels cabells roses volen fer un paral·lelisme amb la Emma i en Norman (en plan la Isabella sap millor que ningú per lo que ha passat i lo que ha patit la Emma), em va arribar al kokoro.

El negre i la gafotas m'han caigut igual de malament que al manga, en canvi el Phil (que al manga em va semblar ultra-secundari) durant tot l'anime em va cridar l'atenció i al final m'ha semblat dels millors personatges.

Text amagat.
és molt trist saber que no el tornarem a veure fins a saber quan, o mai potser...

Com a desig per a la segona temporada demano que sigui de 24 capítols

Text amagat.
i que així puguin arribar com a mínim arribin al B06-32, sincerament dubto moltissim que arribin a el Goldy Pond a la segona temporada a menys que tallin molta cosa pel mig que tampoc m'agradaria.

Anims que només haurem d'esperar fins d'aquí un any per saber com seguieix!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs m'acabo de fulminar aquesta temporada.

Sembla que com d'altres, últimament hi ha sèries que despunten per la seva originalitat en crear situacions noves fora de lo típic.

Crec que es fa un plantejament molt bo des del principi. L'estratègia per escapar i l'èxit d'aquesta encara però em sorprèn comptant que és molt rebuscada i que ha sortit massa bé, es clar per tractar-se de nens de menys de 12 anys. I encara que tots tinguessin la intel·ligència adequada seria molta casualitat que tot anés així en condicions normals. Però bé no em puc queixar, al final això són detalls inherits del gènere i ha sigut distret.

En resum m'ha agradat i espero amb expectatives la següent temporada, que tindrà lloc en un altre escenari, ideal per refrescar l'argument, fora d'aquesta presó.

Li posaré un 8 / 10.
Respon