Yakusoku no Neverland

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops


episodi 10
Text amagat.
NOOOORMAAAAAAAN!!!!!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Els sentiments dels protagonistes... :consol:
Ereza ha escrit: 14 març 2019, 21:44No entenc tampoc la fase de depressió total de l'Emma i en Ray, ara resulta que ja han passat les setmanes i ja li toca a en Ray, i no han fet res? I la cara de l'Emma al final? És cara d'Isabella malèfica total.
Supòs que ens ho explicaran en el següent episodi (el penúltim?).
Ereza ha escrit: 14 març 2019, 21:44No m'està agradant el curs que està prenent la sèrie. Amb tants misteris oberts em recorda a Lost, i al final molts no es van resoldre. Espero que no passi el mateix.

Vejam com acaba la temporada...
T'entenc. I crec que podria pensar el mateix. Vulguis o no, és una sèrie de misteri, i ens mostren un detallet, però ens fan fer-nos dues preguntes més. He de dir, però, que LOST era totalment un altre nivell. Se'ls va anar massa l'olla. Jo no em preocuparia gaire haha.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 10

Text amagat.
NORMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

:plorar: :plorar: :plorar:

Com segueixo mirant l'anime jo ara? És a dir, el Norman era el meu preferit, és un ésser de llum que es mereixia tot l'amor, afecte, carinyo i comprensió sense límits. I van i me'l recullen i no només això, si no que escapar està tope de jodio.

No sé jo com continuarà això, eh? Si el Sasuke se'n va, l'ésser de llum no hi és... doncs ens queda només l'Emma. He de dir que jo esperava que quan el Norman diu adéu a tothom aprofités per contar la veritat a tothom, del pal "buenu nens, no m'han adoptat, és que em menjaran ara uns monstres perquè això es una granja, enga dew, bendiciones y buenas noches"

Encara hi ha coses que no ens han explicat, com el mussol i el boli de la Kroner. Tell us more, putos!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

@UkiHana i recorda que
Text amagat.
na Isabelle ha oferit a n'Emma convertir-se en Mama.


Pareix que tot se'n va a la merda, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Capítol 11.

Text amagat.
Doncs si cal dir que l'Emma és la puta ama, es diu: l'Emma és la puta ama.

Com sempre, ens deixen amb l'ai al cor, què passarà amb el nen que han deixat enrere? Ho desfaran tot per rescatar-lo, o el sacrificaran? Quin pla té la Isabella?

Per cert, potser no m'hi he fixat bé, però què era el que els va deixar la Krone? Una clau per fer-li el canvi a la Isabella, o què?

Ah, i m'ha encantat el detall de canviar en Ray per unes quantes botifarres xDDD
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

Descripció gràfica del capítol d'avui :

Text amagat.
Imatge

xd xd
I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Buah el capítol 11 m'ha tingut tota l'estona tremolant de l'emoció ha sigut brutal.

@Ereza coincideixo, l'Emma és la puta ama i en quant el que els hi dona la Krone
Text amagat.
És un bolígraf ho pots veure quan el Don i la Gilda li donen a l'Emma quan esta a sota l'arbre assentada, en quan a que és el bolígraf encara no ho han dit (cosa que m'estranya ja que al manga en aquest punt ja estava més o menys explicat si no recordo malament) però de totes maneres estic 100% segur de que en el pròxim capítol diran el que és


Buah tio acabarà la temporada que deixarà un hype al cos a tot cristo important :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

BUAH CHAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

Sabeu que ahir quasi se m'oblida veure'l? XDDD Pecat màxim. Si puc fer servir una frase de l'opening de Dororo, diria "GIVE FIREEEEEEEEEEEE" xD

Doncs res, reconec que m'havia espoileat un poc per twitter que en aquest capítol passaria alguna cosa amb foc, però no m'imaginava aquesta bestialitat. Realment els ha anat tot molt bé, excepte que ara tant l'Emma com el Ray són VanGohgístes d'una sola orella...

M'ha encantat el moment de la mama mirant el foc mentre deia "com a mínim he de salvar el cervell" Molt fan, les prioritats xDDDDDDD I res, al final darrere de tot hi havia el Norman, mi niño bonito ésser de llum <3

El pròxim ja és el darrer i em moriré si no diuen res del bonic del Norman ésser de llum. Però no sé per què jo crec que la mama els acabarà enganxant i que la fugida no serà perfecta, o no hi haurà cap pont... De totes maneres, si no hi ha un pont i no es pot fer res, on aniran a viure ara que han cremat la house? Puta laifu tete, massa interrogants.

Torneu-me el Norman, conye!
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

LOL EL CAPITOL 11 NO M'ESPERAVA RES. Bastant brutal. Si el proxim es el últim, suposare que
Text amagat.
no escapen ni de conya i les biestietes aquelles els pillen a la sortida XD o el normaN es bestieta? NO HO SE, NO LLEGUEIXO EL MANGA. Espero que si la emma pot ferse mama el norman pugui ferse no se... papa? pero com els homes semblen ser les besties, doncs NORMAN BESTIA XDDD


per cert.... i una merda han agafat els bebes. ES QUE NADIE PIENSA EN LOS BEBES? El nen monillo no li importa a ningú XD suposo que els bebes del cuarto de la mama tampoc XDDD
També sóc mega fan del moment: AL MENYS EL CERBELL FACK XDDDDDDDDDDDD I també em vaig fer el spoiler del rei, no AIXI, no sabia que aquestes eren les seves intencions de nen emo edgy.
Buah em mola massa i no vull que la seguent temporada tardi dos anys o caure a les grapes del manga fijissim de l'absitencia. XD

Text amagat.
eM VAIG PARTIR TAMBÉ MOLT QUAN ELS NENS VAN COMENÇAR A DIR QUE EL RAY ERA UNES SALCHICHES I UNS TROSSOS DE CARN XDDD NO SE em va fer molta grasia
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Capítol 12 i final.

Text amagat.
Uf, com he patit en aquest capítol. Bona decisió de l'Emma d'abandonar els petits, haurien estat un llast important. Però quan estaven saltant, era un neguit constant, esperant que vingués la Isabella (o els monstres!) a aturar-los. I més, amb l'Emma sent l'última.

I la sorpresa que en Ray sigui fill de la Isabella, què? Però la cosa és... I el pare, qui és??? Al final, la Isabella no era tan dolenta com ens semblava, i s'alegra que s'hagin escapat? Els monstres no els perseguiran?

La veritat és que dins del que cap, han deixat un final obert però prou bo. Podien haver deixat una intriga brutal i seria un drama esperar fins a la següent temporada. Que evidentment, l'espero i allà em tindran.

I... en Norman on és? I vull saber més coses de la societat de monstres!!!!


En definitiva, una molt bona sèrie. He recuperat la fe en l'anime, feia temps que no seguia una sèrie al dia que em generés tanta expectació. Però hi ha molts misteris pendents de resoldre, esperarem amb ànsia la segona temporada, que pel que diuen, serà l'any vinent! :uki:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Respon