Dororo: Anime de temporada 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No perdeu l'esperança, la Dororo segueix sent adorable i mereix tot el nostre suport i amor. Mentre hi sigui ella seguiré veient l'anime passi el que passi.

És cert que el capítol 15 ha sigut una mica disappointing, però un altre cop ens han ensenyat com és en realitat en Hyakkimaru i com lo únic que el frena de ser un genocida i matar a tothom amb qui es creui és la Dororo.

Respecte al capítol 16, aquest ha tingut una mica més de xixilla ja que hem tornat a veure personatges coneguts. Tot i que tinc un dubte, en quin moment en Hyakkimaru torna a dur una pata de palo? No tenia una cama normal i una super-pròtesi de les seves? On l'ha perduda?

Ha sigut bastant xungo lo dels tiburons, justament mentre sonava l'opening he vist al noi sense braç, i m'he preguntat 'aquest qui és?', doncs aquí el tenim. Una mica random la història, espero que al final els dos tiburons siguin algun monstre d'aquells. Per altra banda en Hyakkimaru es tornarà a trobar amb el seu pare adoptiu així que segurament els feels seran molt reals i dolorosos. Tinc ganes de veure el següent capítol.

Finalment volia preguntar si algú sap qui és el que canta aquest segon ending, se que es diu Eve però no he sigut capaç de trobar res més i la veritat és que la cançó m'agrada molt. En teniu alguna informació?
Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

robguerrero ha escrit: 24 abr. 2019, 16:33
La baixada d'animació havia estat fins fa res puntual i molt residual en el metratge dels capítols, ara bé aquest últim episodi es de traca, absolutament indigne i sobretot molt nociu. Literalment el capítol sencer ha estat un absolut despropòsit, amb dibuixos més propis de nens de parvulari (especialment el de l'esmorzar, particularment nefast).

Ha estat tal el despropòsit que una de les histories més interessants del manga ha quedat totalment deslluïda, i fins i tot ha semblat relleno quan no ho hauria de ser! Es que no ha tingut res de cap ni peus! Res! Ja poden preparar una bona disculpa i currar-se de nou aquest episodi en el DVD perquè això pot fer que la llarga es faci insofrible en aquesta segona meitat. Temo que aquest episodi sigui un punt d'inflexió negatiu d'un anime que pintaba molt bé fins al moment, i aquesta animació no pot espanyar el final!
Crec que millor no es podria haver dit.
Animació a l'alçada de l'ep 6 de dragon ball super. Mai m'havia aturat a la meitat d'un ep d'un anime perquè l'animació em semblés horrorosa, fins ara.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Doncs ja s'ha acabat Dororo i per fi he vist l'últim capítol... Ha sigut un anime amb bastants alts i baixos, els primers 12 capítols van ser molt potents i després d'això es va estancar bastant la història però per a mi els últims 3-4 capítols han sigut bons.

Dit això segueixo defensant que lo millor d'aquest anime és la Dororo amb diferència i resulta que al final de la història en Hyakkimaru també se n'adona (ha costat). Odio molt el personatge del pare i m'ha molestat que sigui l'únic que hagi sobreviscut de la família, no entenc perquè han hagut de matar al germà i la mare i menys al senyor aquell que va criar en Hyakki que ha aparegut com dos vegades pobre senyor (si es que realment estan morts).

Ha sigut molt maco veure la evolució fins al final d'en Hyakkimaru i com al final final final ha decidit viure com un humà (tot i que amb la que lia al final no es deu haver convertit en dimoni per pels).

No se si algú ha acabat l'anime però m'agradaria preguntar si l'escena final fa referència a que en Hyakki i la Dororo es tornen a trobar (per ell està clar que no passa el temps), i si sóc la única que creu que la Dororo de gran s'assembla molt a la crush morta d'en Hyakkimaru?

Aquest anime ha sigut un viatge molt dur però ha valgut la pena <3

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, bé... nosaltres també hem acabat (a la fi) amb Dororo.

Quan vam veure'n la primera part, vaig posar-li un 9 a MAL temporalment, perquè era l'hòstia infinita. Encara record les discussions de si era millor o pitjor que Neverland.

Després de la primera lluita contra el germà, comença un arc d'uns 8 capítols que aporta molt poc a la història, per tanmateix tornar on ho havien deixat. -- Uh, ara he recordat el capítol de la filla del ferrer... Quin conyàs!

El que passa després, amb en Hyakki tornant-se mig dolent i el germà i companyia fent-se mig dimonis m'ha convençut, però he trobat que tenia massa poc desenvolupament. Ha estat dit i fet.

Crec que podrien haver-se estalviat aquests 8 capítols de farciment i contar aquests 4 darrers amb un poc més de detall.

El drama de la mare ha estat excessiu, així com el del metge de les pròtesis. Totalment innecessari. Tampoc es desenvolupa la història de na Mutsu, que pareix que comença a veure que no pot ser això de dependre dels dimonis, per tanmateix llavors aliar-se amb ells. No he entès aquest canvi.

I llavors, està clar que la història ha d'acabar d'alguna manera, però aquest final de "posta de sol" m'ha parescut molt descafeïnat. No sé.

Encara que no siguin de farciment terrible, aquests quatre darrers capítols no estan a l'alçada de la primera meitat, crec.

Fent un poc de retrospectiva, no sé en quin moment es diu que són dotze dimonis, però crec que mai s'implica que eren dotze parts del cos. Així ja haguéssim pogut anar fent una LLISTA de les coses que li faltaven i anar fent hype en anar arribant al cos complet.

I sí, @Nafi, na Dororo s'assembla a la crush aquella.



En definitiva, li he posat un 5 a MAL, però supòs que del hate. Reflexionant-ho, la primera part és de 9 ho miris com ho miris. La segona... tampoc és per suspendre-la (o sí, però no gaire). Supòs que algun dia que m'hagi fuit el hate li canviaé la nota a un 6-7. Més 6 que 7.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

La setmana passada vaig veure que a Prime Video hi havia Dororo així que vaig decidir per fi veure-la ja que la tenia pendent des de que va acabar (vaig esperar a acabar-la perquè la volia veure d'una sentada).

Començo per l'animació, la qual m'ha semblat molt bona, exceptuant un parell de capítols pel mig que va baixar una mica el nivell però després es recupera i torna a ser una meravella, que acompanyada per una banda sonora molt ben triada per a cada situació fa que les escenes siguin totes espectaculars.

La historia també la he gaudit molt, la forma que reaccionava al recuperar parts del cos o sentits el Hyakkimaru em van semblar de lo més reals sobretot el de la oïda, que li molesta absolutament qualsevol cosa que escolta al seu voltant i no entén que es. Quan la família de orfes es atacada i el protagonista es torna boig i rebenta a tots els soldats que els han matat em va trencar el cor molt fortament perquè a més es la primera vegada que en Hyakkimaru parla, per dir el nom de la noia mentre l'abraça. Després esta el senyor gran aquell que no envelleix sempre te la mateixa edat o això sembla. En quant a la família del pobre noi son uns trossos de merda que mereixen tot el que els hi passa, fins i tot el germà que en comptes de dir "pare ets un gilipolles" agafa i li llepa el cul fins l'infinit.
Òbviament no puc no parlar de la Dororo, la noieta que acompanya al protagonista durant tota l'aventura. M'agrada el seu instint de supervivència i com enganya a qui faci falta per tal de guanyar diners o menjar per poder seguir endavant. I el seu passat que és molt tràgic i trist, em va emocionar molt, per sort sembla que al final aconsegueix ser feliç i això em va alegrar la vida molt fortament.
Imatge
Respon