Dororo: Anime de temporada 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Puzle-san xD

Anem per parts (com en Hyakkimaru).

Primer podem xerrar del seu germà, que està gelós perquè sa mare no li fa cas. Supòs que ara farà alguna bajanada.

Llavors... ens conten una pinzellada del passat de'n Dororo. És tot molt dur, eh. La manera com s'ho conten és, però... no sé, com un raig d'esperança? De fet, canvia del tot la manera de pensar de'n Dororo.

Llavors, el boig d'en Hyakkimaru va a caçar el dimoni i bam! Li torna a sortir la cama. No hem hagut d'esperar massa. Bastant fucker això de posar-se l'espasa a la cama.

El que comenta el monjo, que les flames demoníaques de'n Hyakkimaru s'apaguen quan està amb na Mio. Però en perdre-la, entre les flames, es comença a tornar dimoni. No sé si m'estic inventant poesia on no n'hi ha, però... pareix que sí, no?

I res, quant al tema de na Mio, es veia venir, si fins ara li havia anat bé era perquè només anava a veure un dels dos bàndols. Ara, per bona fe, clar, ha canviat i li ha costat la vida, la seva i la dels nens. Buf.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

A veure primer de tot em sobra molt la història del germà ploramiques fins ara, me la sua els traumes que té de petit perquè la mama no li fa cas. Això si, sembla que d'aquí poc els dos germans es trobaran i aleshores si que es pot posar interessant la història.

Per altra banda el pobre Aniki (o Hyakkimaru), ja no se com es diu, que només li passen desgràcies. A que ve haver de matar a tots aquells pobres crios i a la noia que ja tenia una vida prou desgraciada? Una mica d'equilibri. Per cert no m'he adonat que li ha tornat a crèixer la cama fins que he llegit el teu comentari @Minatoni, es pot saber en quin moment li creix? Lluita contra el dimoni, el mata i a la següent escena (ell i en Dororo caminant) ja té cama, hola? Podem explicar-ho? Entenc que per matar el dimoni li ha tornat a crèixer? La bona patillada.

Finalment comentar que per fi ens expliquen algo d'en Dororo, ja m'imaginava que la seva vida havia sigut una merda des de el principi però que ho expliqui és durillo. Lo que no he acabat d'entendre és com mor sa mare, diu que mai es va prostituir però que per això va morir? No ho he acabat de pillar.

En resum, aquest anime és un puto drama i farà mal veure'l fins el final si la història segueix així.
Imatge
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

Nafi ha escrit: 12 feb. 2019, 13:32
Finalment comentar que per fi ens expliquen algo d'en Dororo, ja m'imaginava que la seva vida havia sigut una merda des de el principi però que ho expliqui és durillo. Lo que no he acabat d'entendre és com mor sa mare, diu que mai es va prostituir però que per això va morir? No ho he acabat de pillar.
No he llegit ni en se res sobre l'obra, però tinc 2 teories:

-Es va morir perquè va rebutjar la idea de prostituïr-se i per tant en prou feines podia mantenir amb vida a en Dororo i ella va morir de fam o d'una malaltia a causa de tenir un cos afeblit.
-Durant els seus viatges els van assaltar i van abusar d'ella i la van matar.
I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nafi ha escrit: 12 feb. 2019, 13:32 A veure primer de tot em sobra molt la història del germà ploramiques fins ara, me la sua els traumes que té de petit perquè la mama no li fa cas. Això si, sembla que d'aquí poc els dos germans es trobaran i aleshores si que es pot posar interessant la història.
Un poc, supòs que lluitaran i tal. Molaria que al final lluitéssin plegats per vèncer els dimonis, perquè no pareix mal nin.
Nafi ha escrit: 12 feb. 2019, 13:32Per cert no m'he adonat que li ha tornat a crèixer la cama fins que he llegit el teu comentari @Minatoni, es pot saber en quin moment li creix? Lluita contra el dimoni, el mata i a la següent escena (ell i en Dororo caminant) ja té cama, hola? Podem explicar-ho? Entenc que per matar el dimoni li ha tornat a crèixer? La bona patillada.
Si no record malament, era així. A la següent escena després de carregar-se el bitxo ja té cama. :fucker:
Don Patch ha escrit: 12 feb. 2019, 13:40
Nafi ha escrit: 12 feb. 2019, 13:32
Finalment comentar que per fi ens expliquen algo d'en Dororo, ja m'imaginava que la seva vida havia sigut una merda des de el principi però que ho expliqui és durillo. Lo que no he acabat d'entendre és com mor sa mare, diu que mai es va prostituir però que per això va morir? No ho he acabat de pillar.
No he llegit ni en se res sobre l'obra, però tinc 2 teories:

-Es va morir perquè va rebutjar la idea de prostituïr-se i per tant en prou feines podia mantenir amb vida a en Dororo i ella va morir de fam o d'una malaltia a causa de tenir un cos afeblit.
-Durant els seus viatges els van assaltar i van abusar d'ella i la van matar.
Jo vaig entendre que b). Sa mare sempre s'hi va negar, fins que la van violar i matar.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Em pujo al carro jo també!

Ara que estic llegint el manga he volgut acabar de completar-ho amb l'anime.
I bé, tot i ser força diferent, m'està agradant.
Porto la meitat del manga i poques coses de les que he llegit han sortit a l'anime. Només el capítol de l'espasa maleïda.

EDITAT: POSEU ELS SPOILERS DINS D'SPOILERS, HI HA SPOILERS DEL MANGA

Text amagat.
En canvi, al manga ja he llegit el passat bastant dur de Dororo, i en Hyakkimaru ja s'ha trobat amb el seu germà i... Ja veureu ja (si ho adapten tal qual, clar)
Aquests dos capítols passen bastant aviat al manga.


En fi, tinc ganes de veure com adapten a l'anime segons quins capítols. Però tal com ho porten, tampoc espero molt. És diferent i ja.

A veure si acabo el manga en els pròxims dies. L'estic gaudint molt, la veritat.
UkiHana l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 feb. 2019, 09:47, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: POSEU ELS SPOILERS DINS D'UN SPOILER PER FAVOR!!
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #6

Doncs la veritat és que es veia venir tota la pesca... No m'ha sorprès gaire el drama perquè estava cantat que seria d'aquesta manera, però això no treu que WOOOOH, l'adaptació, l'animació i tal ha estat perfectaaaa!!! I molt cheto que el Hyakki recuperi la cama així del free, no? Així "no perd" mai (no sé si m'explico). És a dir, que el pavo pot sofrir totes les amputacions que vulgui però que al final, mentre acabi matant el dimoni, tot li tornarà? Doncs molt chetao, la cama l'hauria d'haver perdut i ja, perquè suposadament ja l'havia recuperat. #tongo





Important sobre els spoilers:

I bé, d'altra banda dir-vos que el fet que us hagueu llegit el manga no us dona llicència per venir a aquest post, en el qual es comenta només l'anime, a fer spoilers del free.

Avui m'he menjat el segon spoiler en aquest fil i crec que ja n'hi ha prou de fotre la sèrie als altres. Si voleu comentar el manga, es pot fer un fil a part o ho poseu dins un spoiler amb un "no ho llegiu si no seguiu el manga" que no costa tant.

Fins ara hem editat els posts amb spoilers i us hem posat la informació compromesa en spoiler o us l'hem editat, a partir d'ara, si em trobo un spoiler us esborraré el post.
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Editat pels moderadors: comentari amb possibles spoilers.

Text amagat.
La veritat es que no sé com comentar els capítols ara mateix sense tenir la sensació que us estic donant informació de més o susceptible a ser considerat "Spoilers", de fet aquest post el faig amb el mòbil i segurament potser no el faré correctament.

En primer lloc, no acabo d'entendre la queixa del perquè ens mostren drames de personatges secundaris. En aquest últim se'ns mostra clarament que aquest afecten per igual a l'Ikky i la Dororo i els fan evolucionar com a personatges. Aquest anime es un drama/tragedia (depèn de cadascú treure les conclusions) per tant es normal que la sèrie no sigui agradable o doni un regust amarg (incideixo en aquest fet, perquè els crítics no la consideren en va, l'obra més amarga de Tezuka. Clar que alguns ens poden agradar més o menys, però no treu que siguin un bé necesari pel progrés de la historia.

Respecte al tema cama. El dimoni li roba de nou i ell la recupera (sense recuperar a priori més parts) no te més sentit, no es un error argumental com a tal. I no hem vull esplaiar més en aquest punt per no revelar informació de més.

Respecte al tema Dororo i la seva mare. Crec que ella expresa clarament que va morir perquè no va voler fer el mateix que la Mio (ho sabrem més tard). Tot i que ella indica (Dororo) que si ho feia per les motivacions de la Mio, ella ho considerava lloable.

No sé si he complert amb el que vaig deixar per escrit, però crec que calia posar llum a certs dubtes que us poden no acabar d'entendre que pasa. De totes maneres, si puc arribat a casa editaré aquest post per posar-lo en un format més correcte.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #7


Doncs un capítol beautiful, d'aquests que t'omplen el cor d'un somriure que il·lumina, l'amor tot ho salva, l'amor mou muntanyes i a veure quan de temps està la yokai aquesta en deixar sec l'home xDDD

Res, mira, després dels capítols passats amb la Mio, ha estat un poc fluix la veritat, però si ho mires per si sol, com a capítol independent, com compleix la funció d'entretenir-te una estona i no sé, és bunic. M'encanta que el Hyakki ha rigut, d'aquella manera, però bé.

Realment no tinc gaires esperances que parli, perquè si ha estat sord tota la vida no crec que entengui què diu ningú perquè bàsicament l'idioma no deu tenir sentit per a ell... Però m'imagino que s'ho passaran per la patilla (No vull saber què passa, ja em sorprendrà la vida, gràcies)

I res, give me fireeeee!
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'encanta la Dororo, si no fos per ella crec que aquest anime no valdria res. Dit això necessito que vingui un físic a explicar-me com pot ser que alliberi a en Hyakkimaru de la tela d'aranya FENT PALANCA amb un pal, siusplau una mica de respecte.

L'aranya dolentota m'ha recordat molt a la del primer capítol d'Inuyasha (no se perquè), i després a la Kikyo. Aquest capítol tenia pinta de rellenico des de el minut 1 i així ha estat però... ha valgut la pena per mi.

Text amagat.
Ha sigut maco que per fi hi hagués una història amb final feliç (tot i que dintre de la desgràcia com sempre) perquè s'entèn que pot salvar al senyor, no? I que acaben marxant junts, això no sembla Dororo!

I per fi en Aniki ha emés un so! Això vol dir que d'aquí poc el sentirem parlar? Ha sigut maco que el primer que hagi fet ha sigut riure, en contrast amb quan recupera l'oïda que era com super sad tot.


Que per cert no acabo d'entendre (o no recordo) per què la Dororo li diu Aniki en comptes de Hyakkimaru, és com un diminutiu o que?
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Idòooo a mi no m'ha agradat.

Jo ja havia comprat la idea que això era un drama constant. I ara el cos em demana drama constant.

Aquest petit oasi de pau i amor (forçat, per favor, que és un monstre) no m'ha convençut gens.

Però bé, supòs que és el meu TOC que està cridant dins meu "però Hyakki, no la deixis fugir, que si no no podràs recuperar l'ungla del dit petit del peu esquerre!!". I clar, com a bon completista que sóc, jo no podria consentir deixar-la fugir. Pot ser aquest ayakashi no té part d'en Hyakki, però si en té, supòs que la tornarem a veure.

I res, sí, tot i que en Hyakki és el protagonista de la història, està clar que l'ànima és en Dororo.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon