Dororo: Anime de temporada 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Dororo


Imatge


Estudi: Tezuka Productions, MAPPA
Generes: Acció, Aventura, Fantasia, Màgia, Supernatural, Dimonis i històric
Duració: 20 minuts per capítol
Data d'estrena: Hivern 2019
Font: Manga de Tezuka Osuma (década dels 60)
Opening - Ending: "Kaen de Ziyoou-vachi - "Sayonara Gokko de amazarashi


Argument

Daigo Kagemitsu es un dels samurais més terribles del periode Sengoku. Per tal de fer possible les seves ambicions de conquerir el país, va renunciar a Budha i entregar el seu futur fill als dimonis (Ayakashi). Quan aquest va néixer, els dimonis el van maleir amb un aspecte deforme i li van privar de 48 parts del seu cos. Consternat pero a la vegada assabentat que el seu pacte amb els dimonis s'havia dut a terme, va abandonar el nen a la seva sort. El nen aconseguiria sobreviure miraculosament tot i el seu aspecte, convertint-se en un destre espadatxi sota el nom de Hyakkimaru, «petit monstre». Ara, anys després torna a la seva terra natal disposat a retre comptes amb els seu dimonis i aquells que li van fer la vida desgraciada, recuperant les 48 parts del seu cos. Pero no estarà sol, ja que contarà amb l'ajuda d'un jove i molt viu nen (nena al live action) anomenat Dororo, qui es fa anomenar el millor lladre del Japó.


Opening


Text amagat.


Ending

Text amagat.



Primeres impressions


Tenia moltes ganes de veure aquest anime com us vaig deixar entreveure fa unes setmanes i la veritat es que m'ha sobrepassat totes les expectatives. Dororo es un anime que ja de primeres et deixa clar que aquí la cosa va sobre éssers sobrenaturals, malediccions i sang, molta sang. Ara bé, que això no us privi de gaudir d'un anime que pinta que adaptarà molt bé l'obra més fosca de Tezuka Osamu (un dels pares del manga tal com el coneixem).

I es que no només ens ofereix escenes d'acció i combats al fil de la katana entre humans i dimonis, sinó que van forts amb l'animació i un opening i ending que m'han deixar la boca desencaixada. Potser es aviat per treure conclusions, pero aquí tenim un anime que pot donar molt de que parlar.
robguerrero l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 gen. 2019, 12:04, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs el primer capítol m'ha deixat "woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah". Mireu, com sempre faig, no havia volgut llegir res, només un poc l'argument per sobre per no esperar res de res i quedar-me amb la primera impressió i dir que m'ha agradat molt, molt més del que m'esperava.

És a dir, el capítol se m'ha passat volant, la introducció del món, el tema del temple amb els dimonis, el naixement... tot tan ben contat, sense que res et sembli relleno... una passada, de veritat. Només espero que no decebi més endavant, perquè per a mi ha estat un començament molt fort i que, sincerament, m'ha deixat amb moltes ganes de més!!

Només em sap greu que avui dematí quasi no tenia temps i no l'he vist en gaire bona qualitat, perquè l'arribo a veure en HD i em moro!!
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Ostres tu, ostres tu.

La història es presenta molt complexa, espero que es vagi desenvolupant de forma coherent però d'entrada comença molt bé. Tinc ganes de veure com s'anirà desenvolupant el vincle entre Dororo i el fill de Daigo, i si aquest anirà recuperant tots els sentits. Suposo que el noi que s'ha vist al castell era l'altre fill que han tingut.

El que no sé si és important però no m'ha quedat clar és si el vell que mata el dimoni que s'ha menjat a la dona que deixa el nen a la barca és el mateix que en Daigo va matar al temple dels dimonis. Si més no tenien certa semblança.

I el que m'ha captivat és l'ending, que és meravellós i fa plorar:
Text amagat.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Crec que al 3xl van fer la peli d'imatge real de Dororo!
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo també m'hi he apuntat!

La veritat és que el poc que hem vist té molt bona pinta! Els detalls estan tots molt ben cuidats i la història pareix diferent del que estam acostumats. A veure com va.

No he acabat d'entendre què ha passat amb la cara del protagonista. Ok, ara he llegit la sinopsi i he confirmat les sospites haha. xD

Venga, adéeeu.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Avui he investigat un xic més, i he trobat unes quantes coses que poden resultar d'interés. En primer lloc, sembla ser que l'anime parteix de la base de dos manga d'Osuma pero que ha estat recentment adaptada i unificada en un de sol anomenat (Dororo to Hyakkimaru). En segon lloc coincideixo amb @Atir dels Senders de que l'ending es preciós, pero em quedo abans amb l'opening per ser més actiu.

Respecte al tema de com han adaptat i copsat el clima del Sengoku Jidai crec que tots estem d'acord que si, que l'han clavat, especialment com apunta l'@UkiHana amb el decorat del temple i la Sala de l'infern (ja et dona idees pel teu rol i tot). Respecte al dubte de l'Atir sobre el vell, no ho crec, no tindria cap mena de sentit, son dos persones diferents tal com indica la sinopsis, malgrat tot, encara queda molt anime i potser ens sorprenen.

No coneixia de l'existència d'aquesta live action de Dororo i menys encara que el K3 l'hagués doblat! Si es així, haurem de buscar-la per fer-ne un visionat. @surreak gràcies per l'aportació!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Ja he vist el segon episodi.

Text amagat.
Al final ens han deixat amb intriga. Cada vegada que derrota un monstre es trenca una de les figures de la sala dels 12 dimonis i en Hyakkimaru recupera part dels òrgans? Suposo que ja ho anirem veient.

I aaaaai, ha sigut molt tendre quan en Dororo ha parlat de la seva mare i en Hyakkimaru li ha posat les mans a les galtes i ha escrit el seu nom. També m'ha agradat el concepte aquest de que ells que són cecs veuen les ànimes i la seva bondat o maldat. I l'home cec que els acompanya és misteriós també, tinc ganes de saber-ne més coses.

Ja tinc ganes de veure més capítols :uki:
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He de dir que tot i que no m'acaba d'agradar no saber què passa i haver d'interpretar què ha volgut dir l'autor amb les subtileses (tot i que supòs que és com dius, @Atir dels Senders), l'animació i el dibuix són espectaculars.

La relació dels personatges entre ells també és molt bona, com heu comentat. No estava molt convençut amb el primer capítol, i seguesc sense estar-ho al 100%, però cada vegada m'agrada un poc més.

Estic convençut que ens agradarà. Ara a veure.

Per cert, m'ha agradat el moment en què

Text amagat.
Un sord sap que volen saber el seu nom i el dibuixa sense veure-hi, i un cec ha de llegir el que posa a un nen que no sap llegir.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Segon capítol i he de dir, que tot i no tenir tanta acció com el primer, m'ha agradat també moltíssim. Abans de passar a comentar el capítol en si (amb spoiler), @Atir dels Senders efectivament, cada vegada que l'Hykki mata a un dimoni recupera una part del seu cos. Ara, passem a comentar el capítol!


Text amagat.
En primer lloc, aquest episodi com hem dit ha estat molt més tranquil i pausat que el primer. Normalment això podria matar un anime d'aquest estil, pero no pas en aquest cas. En primer lloc, perquè han introduït ja al misteriós monjo que tan misteri ens despertaba al primer capítol ( sense forçar en excés), i en segon lloc, perquè ens han mostrat molt més de LA Dororo (aquell rubor al final del capítol que ha comentat l'Atir ja m'ho ha dit tot). M'ha agradat especialment perquè sempre aporta aquesta alegria i sembla que mostra molt interès en conèixer qui coi es l'Hikky i perquè es com és. A més, ens ha donat a entendre que aquells dos personatges que estan al seu darrere poden ser els seus pares (i sorpresa, pinten nobles). El dubte que jo tinc es qui es la noia que sembla preocupar-se i plorar per l'Hikky a l'opening (la Dororo de gran? O una donzella que encara no coneixem?). Moltes preguntes i poques respostes, esperem que no sigui un anime de només 12 episodis, que això promet molt!


Imatge
suspicious
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buah brutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal. L'episodi en si super espectacular, em va encantar des del segon 0 fins al darrer. La història en si estava tan ben plantejada, que no sé, no se'm va fer gens curt, de fet, en 23 minuts van ser capaços de contar moltíssimes coses! La història del poble amb els youkai diversos i com el Dororo i el cec random són capaços de veure molt més que no pas la gent que realment veu.

Molt creepy em va semblar el youkai de la campana, ho he de dir, m'apareix això i em cago del susto. Però bé, al final mola quan el Hyakkimaru els diu el nom que va ser com "mare meva, que complicat que és tot això xD" i a més, si és com cec, sord i de tot, per què sap escriure el seu nom? Com és que té consciència de tenir nom? I el vieju aquell que el va veure quan era un nadó, com és que segueix igual de vieju i no ha mort o algo?

Massa interrogants, necessito ja el capítol 3
Respon