Anime Hivern 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
ImatgeImatgeImatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja començen a sortir, de moment cap sorpresa.

- Egao no Daika: Un de meches mes o menys generic, el primer capitol no aporta massa (apart de que la princesa es un gerro xDD), aixi que li donare un parell mes de capitols a vera per on va.

- Boogiepop wa Warawanai: Un pel extrany la veritat, no acaba de convencer-me aixi que fare el mateix que amb Egao, un parell mes de capitols a vera per on va.

Dema Fukigen na Mononokean 2 i diumenge en teoria res.

Afegit en 22 hores 27 minuts 19 segons:
2 mes per la llista.

- Fukigen no Mononokean 2: Igual que la primera temporada ni mes ni menys, capitols autoconclusius i poc mes.

- W'z: L'he vist per curiositat perque no en sabia gran cosa i resulta que es un Spin-off/sequela d'un anime que vaig veure al 2017, Hand Shakers. Representa que han 10 anys despres dels events mostrats a Hand Shakers.
Com te el mateix estil de batalles i animacio que Hand Shakers o K, se que m'agradara.
Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Egao no Daika penso el mateix que en @Shancks .
Boogiepop wa Warawanai m'ha agradat bastant tot i que han estat extranys els 2 primers episodis.

Tate no Yuusha no Nariagari m'ha agradat bastant com ha començat, sembla que serà l'isekai de la temporada :cheers:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Després de posar-me una mica al dia, he decidit que de moment miraré els següents animes:


3D Kanojo: Real Girl 2: Em vaig mirar la primera temporada i em va agradar. Espero que aquesta també m'agradi
Kakegurui XX: La primera temporada em va encantar! Això que tot giri al voltant de les apostes i jocs m'agrada. A part que la protagonista esta mega boja hahaha
Kaguya-sama wa kokurasetai: Pot ser és el típic shojo, però aquests ja m'agraden i encara més quan el principi els dos protagonistes no es suporten
Doukyonin wa Hiza: Per passar l'estona crec que pot està bé. A més tinc curiositat per com representaran des de la visió el gat.
Tate no Yuusha no Nariagari: És d'aventura i pot ser em pot acabar agradant

Pel que fa OVAS i pel·lícules....

Wotaku ni Koi wa Muzukashii: Perquè tinc moltes ganes de veure les meves dos parelles preferides encara que sigui només un sol episodi!!! De fet estic fent el manga, però encara no he pogut llegir-lo

Oushitsu Kyoushi Heine Movie: El anime em va agradar, va ser d'aquells que vaig riure mentre passava una bona estona i tinc curiositat per saber com serà la pel·lícula
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

Seguint la regla dels 3 capítols aquests són els animes que segueixo aquesta temporada:

-Dororo:
Text amagat.
La trama és molt interessant, i l'animació una passada.

-Yakusoku no Neverland:
Text amagat.
Res que no s'hagi dit ja, la trama enganxa molt i l'animació esta sent molt encertada.

-Boogiepop wa Warawanai
Text amagat.
Costa una mica a acostumar-se al ritme de la sèrie al principi, ja que els 3 primers capítols estan desordenats, després sembla que cada X episodis fan una trama diferent. Sent un anime de Madhouse l'animació i la trama estan a l'altura.

-Tate no Yuusha no Nariagari:
Text amagat.
Isekai de la temporada, m'agrada el fet que el protagonista no comenci OP i tingui un harem des del principi, a part la història difereix bastant de la majoria d'isekais que tenim a dia d'avui.

-Domestic na Kanojo:
Text amagat.
Sorpresa inesperada, el vaig començar a veure sense gaires expectatives, pensant que seria el típic anime romantic i estupid que et cola fanservice a més no poder. En aquest cas ens presenta una història més "seriosa i madura" sobre els dilemes amorosos de la joventut. (per cert l'opening és boníssim)

-Kakegurui××:
Text amagat.
És el que menys m'està agradant de tots aquests, tinc la sensació que la fortalesa de la sèrie és crear situacions d'apostes absurdes per a poder mostrar les bojíssimes reaccions dels personatges acompanyades d'una bona dosi de suor i fanservice.


-Gotoubun no Hanayome:
Text amagat.
El guilty pleasure de la temporada. Saps que no serà una serie bona, que l'animació tampoc serà res de l'altre món i no t'aportarà res... Però hi ha 5 waifus potencials :'v


I de la temporada anterior continuo amb:

-Tensei shitara Slime Datta Ken:
Text amagat.
Continua amb una bona dinámica, tot i no tenir una trama gaire complicada l'animació i el disseny de personatges fa que sigui agradable de veure. En especial les escenes de lluita,que trobo que són una meravella. A més a més una cosa que castiga molt als isekais d'aquest tipus on apareixen molts monstres és el CGI , que fa que no t'acabi de cuadrar el que estas veient per que queda raro (Overlord n'és un bon exemple). En el cas d'aquest anime si bé és cert que l'utilitzen no desentona gaire.

-Sword Art Online: Alicization:
Text amagat.
Va començar molt forta i ja m'imaginava que no sería capaç d'aguantar el ritme.... Aquest arc de la torre se m'està fent molt pesat amb en Kirito un altre cop OP i el seu doble ros capaç de pensar pel seu compte. Espero que el següent arc (que és més interessant) i recuperi el nivell de la primera part.
I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo al final aquesta temporada estic mirant, a més de Dororo i Yakusoku que ja vaig comentant als posts (i Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru que ve de la temporada passada).

-B Project, Zecchou emotion: la primera temporada em va agradar molt i aquesta segona no m'ha acabat d'enganxar... Han ficat personatges nous i jo encara tenia ganes de saber més coses dels antics... A veure cap a on tirarà la cosa.

-Fukigen na Mononokean: el miro per raons fangirlístiques però dir que no se m'està fent tan pesat com a la primera temporada, com a mínim de moment. A més, pareix que les coses ara s'han de posar interessants i això em motiva un poc per no dropejar-la. Ara, el Hanae em segueix semblant imbècil, jo vull saber més coses de l'Abeno!!

-Meiji Tokyo Renka: Doncs és el típic harem invers que de moment pareix bastant xulo. La prota pot veure fantasmes i es munten paranoies xules que, de moment, està bé. Sempre em passa amb aquests animes que quan em queden tres capítols pel final els droppejo perquè em fot tot el pal del món seguir-los mirant perquè ja m'he cansat, però eh, si no la caguen pot estar bé.

Vaig començar la de l'escriptor amb el gat però el tio em va parèixer subnormal i el gat de tot menys kawaii, així que la vaig droppejar immediatament. També volia veure Revisions però veig que no surt... algú volia catar-la també?
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Com son masses nomes parlare dels mes detacables i deixare la llista de la resta.

- Domestic na Kanojo: Prou interesant, de moment m'esta agradant força.
- Promised Neverland: Que dir que no sapiga ja tothom, en fi, que continui aixi i jo ja sere feliç.
- Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue: Super relaxant i molt divertit de veure, molt recomanable.
- Tate no Yuusha no Nariagari: Quan em vaig assabentar que l'adaptaven a anime estaba una mica indecis del resultat, pero res mes lluny de la veritat, quina tensio tot el capitol :scared: :scared:

Text amagat.
Imatge


PD: Boogiepop, Manaria Friends i Kemurikusa estan a un pas del drop i Dororo va pel mateix cami.
PD2: @UkiHana Si ha sortit Revisions, es mes han sortit els 12 cap de cop, jo els estic mirant pero no a la pagina habitual (s'escolta un pel extrany, no se si sera el anime en si per les batalles o es que te malament l'audio pero si vols el link avisam!)
Imatge
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

Bueno... Després d'haver-la vist en un parell de videos d'animes d'aquesta temporada Kaguya-sama wa Kokurasetai ha acabat entrant a la llisa del que miraré aquesta temporada, promet ser una bona comedia.

Imatge
I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Don Patch ha escrit: 06 feb. 2019, 19:51Imatge
Si més no, te el millor ending de la temporada.
Només un episodi, pero ED a dreta llei.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Totxopost de la Temporada:



Imatge
Domestic na Kanojo -Si li treus gran part de l'ecchi a una dramedia romàntica ecchi el que et queda s'assembla força a un Shoujo. No és la manera en que jo l'hauria adaptat però no em queixo. Quan fan comèdia és moderadament divertida i quan fan drama no dona (massa) vergonya aliena. El millor OP de la temporada la salva del drop.

Imatge
Dororo -Sense rival seriós per a esdevenir el guanyador al meu premi a Lo Puto Anime de la Temporada. Per a mi, la millor obra de Tezuka. Fosca, violenta i súper-intensa. La modernització d'art i color sobre la sèrie original dels '60 no està del tot mal portada i la música és èlit.

Imatge
Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue -L'autor (o autora, que googlejar és trampa) no té escrúpols en utilitzar arterament a una pobra e innocent gateta per a fer-nos xantatge emocional i lliurar-se del drop. Això és jugar brut. I el pitjor és que li funciona. Haru, besto waifu de la temporada.

Imatge
Endro~! -Sento un odi negre pels anime mahou shoujo. Si assobre hi han punyeteres gilicartetes màgiques, l'odi es torna psicopatia assessina. Però l'auto-ironía i l'habilitat per sostenir un bon ritme de gags d'aquest anime m'ha desarmat. Em faig gran.

Imatge
Gotoubun no Hanayome -És una comedieta més sentimental que romàntica que s'aguanta gràcies al joc que dona a l'audiència per a fer multi ships. Alguns gags no estàn malament i el protagonista te una mena de cosa que fins i tot s'assembla llunyanament a una personalitat i tot.

Imatge
Hinomaru Zumou -Leftover de la temporada anterior. Ja era el millor Spokon de la passada. Ara és el millor Spokon de les dues darreres temporades... i d'unes quantes més. Bon pols, fidelitat a l'estil dels clàssics del génere i un rerafons fascinant. Han canviat l'OP i ED originals, els maleïts fills de mala mare.

Imatge
Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen -Probablement la millor comèdia de la temporada. Més irònica que hilarant i tot i que una mica toveta, executada amb elegància i bon ritme. L'ED de l'epissodi 3 s'ha fet viral i s'ha guarantit el meu premi Bueno Pues Molt Bé Pues Adiós al millor Ending.

Imatge
Kakegurui XX -Tot el que es pot dir d'ella és aplicable al seu Ending. Han mirat de replicar l'impacte de la primera temporada fent el mateix. Han reunit els mateixos cantants -D Selections- i els han donat una peça molt similar a aquell fabulós LAYon-theLINE. Ovbiàment, no se n'han sortit. El factor sorpresa està perdut i darrera no hi ha pas cap obra mestra. Dissimulen la reiteració encadenant crescendos però mantenen una certa classe i personalitat que fa que pagui la pena seguir-la. A més, Yumeko és Yumeko i no hase falta desir nada más.

Imatge
Karakuri Circus -També leftover. Disseny original i elegantíssim. Han regirat el conceto* mech per a fer batalles de titelles gegants i els ha sortit rodó. El problema és que no té una narrativa més random perqué és físicament impossible. Quan t'hi habitúes, té la seva gràcia i tot: "Apa aquí! Un altre cosa rara sortida del no-res i enclastada a la trama PerqueJoM'HoMereixo!! Despeeeerta, feeerrooo!!!". El seu 1er OP, (Gekkou / Bump Of Chicken) era una meravella. El d'ara no sé com se diu, ni ganes de saver-ho.

Imatge
Meiji Tokyo Renka -"..basada en un joc Otome per a mòbils...". Entesos. Em poso el 1er episodi amb un rictus crispat i el dit damunt del botó del drop. Passen els minuts i començo a tenir sensacions extranyes ("Perqué dimonis no premo el botó?" "Què passa aquí?"). Arrisco una miradeta sota la minifalda de seda de l'Harem Invers i em trobo amb les bragues de ferro de l'Anime Històric. Em quedo glaçat. I a continuació em foto a aplaudir a la pantalla.
La meva Joieta de la temporada. Una joieta barateta i de pà sucat amb oli, però joieta nogensmenys.

Imatge
Rinshi!! Ekoda-chan -4 minuts d'anime i 20 minuts d'entrevista al director i a la seiyuu, que sòn diferents cada episodi. No és pas per tots el gustos, no. Jo la trobo interessant i si el director i/o la seiyuu de l'episodi són alguns dels qui m'agraden, interessantíssima.

Imatge
Ueno-san wa Bukiyou -Se les arreglen per a mantenir un bon equilibri entre l'innocencia i el fetixisme sexual encaixant-los mitjançant un humor desbarrat i la tendresa que desperta el personatge de Ueno-san. Té una estructura de mini-episodis dins l'episodi i hi ha força altibaxos: alguns mini-episodis fan riure molt i d'altres sòn ensopidets. En el global, raonablement divertida.

Imatge
Yakusoku no Neverland -Està reeixint a l'hora de sobreviure al seu propi hype. No és pas un assoliment menor. No és que facin res de nou però ho fan amb un guió decent i un art, animació i sobretot so d'alta qualitat. Ho arrodoneixen tot amb un treball de direcció i muntatge impecable i ja es poden dedicar a lamentar haver coïncidit amb Dororo.


*Gal.licisme PazosiàImatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon