Disenchantment

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Ahir vaig començar a veure-la a cals meus pares i tot i que és inevitable comparar-la amb altres obres de Matt Groening com els Simpsons o Futurama i sí, no hi arriba, crec que és prou bona com per donar-li una oportunitat.



Ambientada en el reino fantástico medieval de Utopía (Dreamland), cuenta las desventuras de Bean, una princesa rebelde y alcohólica, un duendecillo llamado Elfo y un demonio llamado Luci. La serie está protagonizada por las voces de Abbi Jacobson, Eric Andre, Nat Faxon, John DiMaggio, Tress MacNeille, Matt Berry, David Herman, Maurice LaMarche, Lucy Montgomery y Billy West.


Ambientada en el regne fantàstic medieval de Dreamland, es conten les desventures de na Bean, una princesa rebel i alcohòlica, l'innocent elf Elfo i el "dimoni personal" d'ella, en Luci.

Bàsicament, podríem definir-la com un futurama medieval amb màgia. L'heu vist? Què vos ha semblat?

Se n'han emès 10 episodis ja en una primera temporada i n'han de fer 20 més. Si no ho heu vist, la trobareu a Netflix!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Iehe!

Fa res n'he vist la segona part de la primera temporada (això és un poc complicat)...

Algú més l'ha vista?

La cosa, sí, m'ha agradat; però tampoc és res de l'altre món. L'humor és bo, la història té un desenvolupament correcte i tal.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

En @Morte-Diemi jo estem veient la segona part! A mi personalment mengainxa moltissim i em ric molt amb l'humor absurd que hi posen XDDD De moment anem per el 4 i m'agrada força, pero se que en el ultm cap ens posaran el tipic TWIST i haurem de tornar a esperar un any o mes i aixo es el que no magrada (a mi i a tothom evidentment) El doblatje en castella es bastant gold.
Crec que es una serie per passar lestona mes que per esperar grans climaxs.

EL LUCI ES LO MEHÓ. (en veritat tots, tots magraden, pero al luci li tinc una mena d'amor com li tinc al tocinosuke XDD)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

En Luci és l'hòstia. El que també m'agrada bastant és el príncep-porc, que ja no record d'on sortia.

N'Oona, amb el seu accent de no-sé-on, també mola bastant xD.

A veure, argumentalment... no val gaire. És molt episòdica, a més. Ara, les conyetes són constants, i la veritat és que rius.

És una espècie dels Simpsons, és clar que no és tan bona, però és una cosa així.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Després d'haver-la acabat ja puc comentar.
Argumentalment és una porqueria, però deixeu-me dir que no només Disenchantment té aquest problema, el tenen totes les series de Matt Groening, és a dir, que quan vam començar a mirar-la ja sabíem "un mica" què ens trobaríem.
Dit això; jo li dono un valor molt gran en l'argument de les series, és a dir, que per mi, aquesta serie no és bona, però com a punt a favor he de dir que (com solen fer les series de Matt Groening) és una serie que t'absorveix davant el televisor, t'enganxa de mala manera i no et deixa anar fins que no te l'hagis acabat tota.
També m'agradaria dir que vaig trobar la primera temporada molt més bona que la segona, no sé si és només una sensació meva o realment és que hi ha un canvi de qualitat important (me l'hauria de remirar la primera).

Recomanable? Jo penso que no, però si no tens res millor a fer, mira-la, que tampoc hi perds res i és molt entretinguda.

I si, en Luci és el millor personatge de tros, i una serie basada en ell seria MOLT atractiva.
Respon