Anime Tardor 2018

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Primer drop de la temporada.

Otona no Bouguya-san

Imatge

Adoro l'ecchi i el fanservice.
Només em treuràs el meu fanservice quan l'arrenquis dels freds dits del meu cadàver.

Pero encara adoro més les històries ben narrades, els personatges ben dissenyats, la originalitat, la imaginació i la iconoclàstia de l'humor.

En aquest anime no hi ha res de tot això, ni se l'espera.

M'he sentit una mica culpable al fer-li el drop... entenc que contractar com a guionistes a persones afectades per malalties a l'àrea cognoscitiva del cervell és una noble causa i no dubto que contribuirà a la integració social d'un colectiu que mereix tots els meus respectes.

Passa que soc mala persona
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs la temporada va avançant i, al final no m'estic mirant Tokyo Ghoul, la peresa m'ha pogut.

-Tinc un poc la mateixa sensació que el Shancks amb Irozoku Sekai no Ashita Kara... Molt bonic però la història és com molt buida i no acabo de veure cap on anirà més enllà del club de fotografia, l'art i que, evidentment al final de l'anime la prota podrà veure els colors altra vegada xDDD Igualment em pareix preciosa i la seguiré perquè l'animació és la millor de la temporada!

-A la fi va sortir el primer capítol de Tsurune! Va estar prou bé, la veritat, i el final va quedar molt interessant... compleix els estereotips de sempre (ola k ase, em falta un dels pares, com a tots els protas d'anime hehehehe) i té un trauma que estarà dos capítols més a superar, però ho aconseguirà amb l'amor, amistat i superació. A més, a l'equip hi havia noies. M'encanta el de les ulleretes!

-Ingress: No em mola gens l'animació 3d, de veritat... em pareixen tan estàtics els personatges, tan mal fets que ploro. Però eh, Shapers gonna shape, ja se sap, i la miraré perquè els il·luminats han de controlar el puto món!!

La que m'està agradant molt més del que em pensava és Dakaretai otoko! el prota és un poc tsundere però m'encanta, de veritat <3 Quan es menja el pastís tot sol al final del capítol perquè està frustrat... Necessito més capítols!!
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge
Text amagat.
TSURUNE: KAZEMAI KOUKOU KYUUDOU-BU L'animació es tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tantan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan tan bonica.

GAIKOTSU SHOTENIN HONDA-SAN Em ric moltissim i m'encanten aquets tipus d'anime de comedia tonta explicatius.
L'OP ES GENIAAAL

CONCEPTION La curiosidad mató al gato i este anime me mató a mi. El puto CRINGE.

DAKARETAI OTOKO 1-I NI ODOSARETE IMASU No entenc perque pero no em va fer el pes. Suposo que ja no em cridan l'atenció els yaoi cliche. (és un fanfic del Haru i el Makoto.)

YAGATE KIMI NI NARU M'agrada la paleta de colors i l'animació. Es molt pleasant de veure. Però quan llegia el manga sento que m'arribaba més. La veig bastant plana.

JINGAI-SAN NO YOME que merdes es aixo
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Venia a parlar dels animes que he començat aquesta temporada (per cert, és la primera vegada que segueixo animes de temporada!!!):

FLCL Alternative: doncs havia vist el primer capítol i fins que no he anat a revisar la fitxa de l'anime no m'he adonat que, efectivament, només té un capítol i a més és una pel·lícula. No sé pas com ho he mirat. Em pensava que continuava, encara estic assumint la realitat.

Gaikotsu Shotenin Honda-san: 2/12. El primer capítol em va agradar bastant, però aquest segon se m'ha fet pesat. No és ben bé el que m'esperava, la seguiré algun capítol més a veure què. Visualment és molt diferent i això li dóna un aire interessant.

Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru: 3/23. Un anime d'esports: atletisme. El primer capítol va estar prou bé, l'animació és bona i visualment és bastant agradable. Però el ritme no m'acava d'agradar i els personatges trobo que són poc interessants i el protagonista costa agafar-li cap tipus d'empatia de moment. La seguiré a veure què, penso que pot anar a millor.

Tsurune: Kazemai Koukou Kyuudoubu: 1/-. Aquesta no tenia pensat començar-la però m'alegro d'haver-ho fet. Visualment és maquíssima i el tema del tir amb arc em resulta prou interessant. Presenten molta varietat de personatges que sembla que poden tenir coses a dir, veurem.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Don Patch ha escrit: 04 oct. 2018, 20:17 Dios.... acabo de mirar Zombieland saga i m'ha trencat tots els esquemes :pervertmoon:
No se cap a on tirarà, però crec que @El Hespiritu el gaudirà XD
El Hespiritu ha escrit: 05 oct. 2018, 00:49... ja el miraré i diré alguna cosa.
Ara mateix he mirat el 1er episodi.
Et felicito per la teva intuïcio... no em coneixes de fa gaire i m'has clavat.
En un sol capítol, ja m'ha omplenat les mans de candidatures als meus premis de la temporada.

Millor Anime/Millor Comèdia/Millor Seiyuu Masculí/Millor Seiyuu Femenina/Millor Director...

,,, però, més important encara... estic a un pas d'apujar Sakura Minamoto (la protagonista) al pedestal que havia deixat vacant la Haruka, de Harukana Receive; val a dir:

La Meva Waifu De La Temporada

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

I fins aquí....lo temps!

manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Han fet el ending de Honda-San en 8 bits i es la cosa mes adorable del món


EDIT: HAN PUJAT EL ENDING SENCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :love: :love: :love:
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

A manca de tres anime, ja he mirat al menys el primer episodi de totes les sèries de la temporada (de totes les que apujen a les meves webs pirates preferides, si més no).

Donat que m'agraden els finals oberts (soc mala persona), faré ja el meu report del total de la temporada:

Obligatòries

Zombieland Saga
Imatge
Text amagat.
Un director que coneix el seu ofici, uns gags ben funcionals i uns seiyuu espatarrants. La Kaede Hondo és un amor i en fa molta gràcia escoltar en Reinhardt de Ginga Eiyuu Densetsu desbarrant en un accent rural japo que alguns fansub tradueixen amb un exagerat argot mexicà (imagino que podria ser una mena de "deje andaluz").
La OST és una propina ben rebuda.


Karakuri Circus
Imatge
Text amagat.
Seinen elegant, estilós i amb un tractament original de l'acció i la violència. La història no és pas complexa i l'intent de fer comèdia romàntica entre els protagoniste no és gaire reeixit però trobo que paga molt la pena.
Resulta paradoxal que dissenyin un protagonista que és un mestre de combat Wushu amb el físic de Berserker, li enclastin la malaltia terminal més poc creïble de la història de la paraciència psicosomàtica i tot i així s'ho maneguin per a que sembli un paio normal i caigui simpàtic.
A més: ¡¡BUMP OF CHICKEN, BITCHES!!


Goblin Slayer
Imatge
Text amagat.
Aquest anime deixa un missatge que resulta cínic, tenint en compte que ell mateix fa el que critica i hi guanyen diners.
Però independentment de la moralitat, és un missatge totalment realista i que fins i tot els nens poden entendre (sovint, millor que els adults):

La violència no és divertida ni políticament correcta. No és justificada. No és neta. No és admirable.
Es dura, aspre, fa mal i traumatitza, és injusta i alhora igualitària.
És bruta i fa pudor.
I també fa por.


Però seguim amb els cops que estaborneixen infantilment, les poses empoderades, les espases que no tallen o els encanteris que permeten lluitar sense embrutar-se les mans si això ens fa feliços... total, són regnes de fantasia.


Recomanables

Anima Yell!
Imatge
Text amagat.
Un pressupost modest però ben aprofitat per a una comèdia més Shoujo que no pas Spokon. Sembla tenir un ritme relaxat i en realitat és una esgotadora metralladora de gags. No passen més de deu o dotze segons sense colar de rondo un a d'altre acudit per terra mar i Twitter. Fan acudits amb els grafismes, amb els fons, amb l'animació, amb els diàlegs, amb els personatges, amb l'entorn i (el més difícil de tot, a la còmedia) amb la succesió de situacions.
És un humor blanc i apte per a menors, sense gens de fil ni acidesa i un ecchi innocentot i minso.
No és pas el meu estil d'humor preferit però en el seu, ho fan de meravella.


Hinomaru Zumou
Imatge
Text amagat.
A manca de mirar-me el dels arquers, el millor Spokon de la temporada (no n'hi ha gaires).
Tradicionalment, el japo mitjà es pren (o prenia, que el tema ha perdut molt) el Sumo amb una obssessivitat difícilment traduïble a fenomenologia occidental... seria una mena de culé tribunero de primera generació barrejat amb un temporer agrícola jubilat al que deixen entrar de franc al Tendido de Sol de Sevilla perquè és el més entés en toros de tota Triana.
Hi ha un rerafons social fascinant, en aquest anime... el fet que el protagonista sigui massa petitet pel Sumo enllaça directament amb els éxits dels gegantescos Yokozuna hawaians i mongols que han trencat l'hegemonia japo i han desfermat un latent problema de racisme dins la societat, reflectida dins aquest esport...
... que, no ho oblidem, és originàriament un ritual religiós.
L'anime en sí té la complexitat del mecanisme d'un xumet però està narrat amb pols, ritme i empenta.


Seishun Buta Yarou wa Buuny Girl-Senpai no Yume wo Mina
Imatge
Text amagat.
Rareta.
La protagonista i tota la sèrie.
Subrrealisme de to genuinament oníric diseccionat amb la fredor d'un científic experimentant amb granotes.
Potser és una estupidesa tot plegat però cal reconèixer-los una estupidesa narrada amb molta elegància.
El to remot i asèptic amb que es disfressen les emocions està ben aconseguit. Bona feina dels seiyuu.
Si hi ha o no hi ha res sota la disfressa és quelcom que no goso profetitzar en només un episodi.


Mmmh...

Tensei Shitara Slime Datta Ken
Imatge
Text amagat.
Per a ésser un Isekai (ara per ara, el gènere més afectat per la Síndrome de la Standarització) te el seu puntet d'originalitat.
Una animació molt bona que ja veurem si es manté i un ecchi que, en aquest primer episodi no hi és però se l'espera.


Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru
Imatge
Text amagat.
OP d'Unison Square Garden.

El primer episodi m'ha resultat ensopidet. Spokon tècnicament impecable (és pràcticament el mateix equip de Haykuu) amb uns personatges amb menys carisma que Kevin Durant i un aire de predictibilitat desanimant. Fins i tot goso profetitzar que jugaràn amb metàfores Yaoi border-Free! sense la honestedat d'un Yuri On Ice.

Sí, ja, ui quina pena...
...però OP d'Unison Square Garden

Mentre no s'empesquin algún emodrama raret tipus que el pare d'un el va abandonar per a apadrinar un nen etíop que corria molt, tot anirà més o menys bé, suposo.


Beelzebub-jou no Okinimesu Mama
Imatge
Text amagat.
Recapitulem:
-Noi tsundere enamorat de jefa súper-moe fumadíssima d'alguna coseta ben relaxant.
-Infern ambientat en l'Àustria decimonònica de Sissi Emperatriu.
-Paleta de colors basada en un blanc nuclear hemorràgic per a retines sensibles.
-Compulsió digna de psiquiàtric per tot alló peludet, suau, tou i acaronable.
-Ecchi discret i gairebé tan blanc com la paleta de colors.

Doncs enlloc d'horroritzar-me m'ha arrencat un parell de rialles i un general somriure aprobatori.
Em faig gran.


Ore ga Suki Nano wa Imouto Dakedo Imouto ja nai
Imatge
Text amagat.
Eromanga Sensei amb menys pressupost però un guionista de comèdia força més competent, bons diàlegs i personatges creïbles i matisats.
L'ecchi té força mala llet soterrada, la qual cosa sempre compta amb la meva destral
El problema és que no m'atrau gens el moe de l'incest... tinc una germana, jo.
Tinc moltes perversions però aquesta en concret no, ves.


Gaikotsu Shotenin Honda-san
Imatge
Text amagat.
Artísticament atípic. Molt influït pel còmic underground occidental dels 70 i al mateix temps fortament arrelat en una percepció pròpiament japo.
És un Slice of Life estajanovista. A despit de la seva aparença irreal, tot el que passa són autèntiques experiències d'empleats de llibreries manga i similars, tots els personatges que apareixen tenen el seu trasunte a la Real Life i totes i cadascuna de les línies de diàleg extern o intern han passat i passen a la realitat.
Tinc més dubtes de la funcionalitat del seu sentit de l'humor.


Conception
Imatge
Text amagat.
Tonta amb ganes.
No és una manera de parlar... calen moltes ganes per a poder imaginar una parida d'aquestes dimensions.
Mmmh...
Això de "parida" no era pun intended.
No l'he droppejada (encara) perque no puc sino admirar la desvergonyida patxorra amb que fan via sense mirar a tort ni dret, fingint que el que passa té el mes mínim sentit.
També hi ha tingut a veure el fansub latino que m'ha tocat.
Tot de coses com ara: "solamente la puntita" no sé si és un escarafall de traducció creativa o realment hi ha una frase feta japo amb aquest sentit.
Aplaudible en ambdos casos.


Tonari no Kyuuketsuki-san
Imatge
Text amagat.
Tonteta amb ganes.
Bàsica, repetitiva i fins i tot èticament qüestionable, com tots els anime que basen el seu humor en el assetjament.
Té un cert encant que no acabo d'identificar d'on arriba.
Em recorda a Yuru Camp... no sé si serà del mateix estudi o hi haurà algúna de les seiyuu.


Kishuku Gakkou no Juliet
Imatge
Text amagat.
La idea d'adaptar Romeo i Julieta a un internat pijo japonés ofereix bones possibilitat tant per a la paròdia com per al romanç.
No sé jo si les aprofiten prou bé...
El to de la comèdia està raonablement passable... no estic tan posat en jutjar el to dels romanços però sospito que aquest no passarà pas a la Història.

-------------------------------------------------------------

Pensava posar tambè els que he droppejat però la veritat és que ja m''he cansat de redactar i ho deixo aquí.

Aiyä!
El Hespiritu l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 des. 2018, 09:09, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Arata_Iwa10
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 2
Membre des de: 18 nov. 2018, 11:59
0
1
Pronom: Masculí

Hola a tothom! He vist que esteu comentant els animes de temporada i he volgut crear-me un usuari per poder dir quins animes estic seguint i també comentar-ho amb vosaltres.

Doncs bé explicaré breument els animes que estic veient i que m'estan semblant.

Golden Kamuy 2T: 6/12. Vaig veure la seva primera temporada i la història que ens vol explicar em va agradar bastant, llastima pel CGI, guanyaria més punts si no l'utilitzessin. Quan va acabar la primera temporada no m'esperava una segona temporada en tan poc temps. Ara vaig pel capítol 6 i la història està cada vegada més interessant, quan acabi potser em començaré a llegir el manga.

Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru: 7/23. Quan vaig veure el tràiler em va cridar força l'atenció l'animació que tenia i visualment em va agradar. Com l'estudi d'animació és Production I.G mel vaig apuntar perquè és un estudi que els animes que fa m'agradaran si o si. Actualment vaig pel 7 i els primers capítols no em van convèncer gaire, m'hauria agradat que els 10 membres no els presentessin en el primer capítol, hagués sigut millor que cada membre és presentes en cada capítol i així arribar a reunir els 10. Tinc ganes de veure més coses del protagonista per saber que li ha passat, però la seguiré veient a veure com evoluciona.

Ore ga Suki nano wa Imouto dakedo Imouto ja Nai: 6/10. Aquest anime vaig veure el seu primer capítol i no em va convèncer gaire perquè és una història molt repetida en el món de l'anime, però l'animació que té no ajuda gaire que la vulgui continuar veient, però vaig veure el segon capítol i l'animació arriba un punt que no està ben treballada, tenen el pressupost molt baix, jo prefereixo que la deixin i al cap d'un temps la tornin a treure amb més bona animació. Actualment vaig pel capítol 6 l'hagués deixat de seguir en el capítol 2, però tinc com a principi no deixar cap anime que veig a mitges. No sé si ús recordareu, però la temporada de tardor del 2017 es va estrenar un anime que es deia "Imouto sae Ireba Ii." Aquest anime sí que em va agradar força i això que els dos animes és de la mateixa temàtica.

Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai: 7/13. Aquest anime pensava que anava a ser una comèdia romàntica ecchi, però no va ser així i em sorprendre molt. És un anime que parlant de coses científiques i bastant adultes, això fa que m'enganxi cada vegada més. L'estan adaptant en forma d'arcs i actualment van pel tercer arc. M'agrada molt la química que tenen els dos protagonistes. Sobretot m'agrada el protagonista la forma que té de parlar amb les noies amb tanta naturalitat. Per mi és el millor d'aquesta temporada.

Merc Storia: 6/12. Aquest anime no el tenia pensat veure, però un usuari de Twitter el va recomanar i vaig veure el primer capítol, em va agradar força. És un anime de màgia i fantasia on el protagonista i la seva companya van d'aventures ajudant els habitants d'altes pobles dels monstres que els ataquen. Visualment és bastant maca i té un disseny de personatges que van molt bé amb l'anime que és. Si us agrada els animes de fantasia, us el recomano.

Zombieland Saga: 7/12. Aquest anime he vist que ja l'heu comentat. Que puc dir que no hàgiu comentat ja? El primer capítol em va enganxar forçar per continuar-la veient, el segon capítol va ser millor que el primer capítol. Actualment vaig pel capítol 7 i m'està agradant que vulguin profunditzar amb les ídols i el seu passat. El mànager és l'hòstia quin fart de riure de debò. Tinc moltes ganes de saber més coses de la protagonista, ja que està tenint flashbacks de quan era viva.

Kishuku Gakkou no Juliet: 6/12. Aquesta temporada està buscant una comèdia romàntica i aquest va ser l'anime que em va enganxar. M'agrada molt els protagonistes, són molt macos. He de dir que a mi em tornen boig les tsunderes jaja. Actualment vaig pel capítol 6 i per ser un anime de comèdia romàntica l'animació està bastant bé. No sé què dir més, és molt maca i molt graciosa. Us la recomano molt.

Irozuku Sekai no Ashita kara: 6/13. Per mi el millor anime visualment de la temporada, en cada capítol se superen de l'anterior, la paleta de colors és molt maca. L'estudi d'animació es P.A. Works i sé que venint d'aquest estudi m'agradaria bastant. Actualment vaig pel capítol 6 i la història he de reconèixer que és molt molt lenta els personatges m'agraden força son molt amables i contents, però com em conec l'estudi d'animació perquè m'he vist quasi tots els seus animes sé que aviat vindrà el drama i plorarem tots.

Goblin Slayer: 7/12. Aquest anime els primers capítols em va agradar bastant, però que utilitzin CGI + 2D fa que no puguis gaudir molt de la història. Actualment vaig pel capítol 7 i en cada capítol se superen de l'anterior, això ho dic perquè la banda sonora que fan servir en cada escena fa que t'enganxis més a la sèrie i és molt dinàmica. L'anime no li està fent justícia el que és el manga, ja que el manga és molt més violent i quan acabi segurament el començaré a llegir, perquè la història m'agrada.

Uchi no Maid ga Uzasugiru!: 7/12. Que puc dir d'aquest anime? Tenim a la loli de la temporada. La sèrie és molt divertida i et fas un fart de riure amb la protagonista i la criada. El director és el mateix que va dirigir Himouto! Umaru-chan els que l'esteu veient segurament m'entendreu, ja que els dos animes són molt divertits. Actualment vaig pel 7 i us la recomano a tots.

Yagate Kimi ni Naru: 6/12. D'aquest anime m'ha convençut des del seu primer capítol, les dues noies tenen una química que m'agrada molt, és el tipus de yuri que estava buscant, res comparat amb el que va ser Citrus. Aquest anime es nota que hi ha persones que l'estan treballant amb molta cura. Actualment vaig pel capítol 6, però ja estic veient però on volen anar, aviat vindrà el drama i plorarem tots per les dues protagonistes.

Tsurune: Kazemai Koukou Kyuudoubu: 4/12. Aquest és l'anime que està treballant l'estudi Kyoto Animation, com conec l'estudi d'animació i he vist molt animes seus me'l vaig apuntar perquè sé que m'agradarà. Actualment vaig pel capítol 4 i amb només quatre capítols m'ha convençut de seguir-la veient. M'agrada molt la relació que hi ha entre personatges i també que hagin posat noies, així fa que sigui molt més divertida. També m'agrada molt que ens expliquin com funciona el tir amb arc, ja que és un esport que en molts animes sempre aparegut un club de tir amb arc, però no s'han centrat mai a explicar-nos com funciona, i aquest és l'anime perfecte.

Doncs aquests serien els animes que estic veient. Espero passar-m'ho bé amb tots vosaltres i poder comentar més animes. Gràcies per llegir-ho!
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Em pensava que no en miraria cap, i al final n'he començat dos i tots dos m'estan agradant:

Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai: En porto 8, i he parat ara perquè amb el 9 comença un arc nou, i prefereixo poder mirar-ho tot de cop. Siguem clars, és un clon de *monogatari, amb totes les lletres. Menys pressupost d'animació, més escola, i pseudociència en lloc de mitologia, però és clònic. I, com a fan de *monogatari, m'encanta.

Goblin Slayer: Jo vaig veure la noia de la portada ensenyant les cuixes, i vaig dir ja està, això serà fàcil de mirar. No vaig ni llegir les etiquetes, m'esperava una comèdia en un món de fantasia amb una mica d'ecchi. Va ser força sorpresa doncs quan vaig veure la violència del primer episodi. Ben diferent, vaja. Però m'agrada, és un anime que em sembla que toca força de peus a terra. Té una premissa clara, els seus punts de misteri... es distreu una mica amb ximpleries, però serveix per alleujar tensió de tant en tant, ja li va bé. Els gràfics 3D de vegades distreuen una mica, però bé, dibuixar és car i n'he vist de pitjors (cofcofShingekiNoKyoginS2cofcof). Es quedarà curt amb 12 episodis, potser agafaré el manga. De moment he vist els 9 que han sortit fins ara.
Respon