Anime Tardor 2018

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Exactament on se situa cronològicament aquest arc? (no spoilers pls) Tenia entès que venia a ser la primera que van treure, del SAO original però sense resumir però segurament estigui equivocat (?).

En fi a mi la primera, em va agradar molt, sobretot la primera meitat. Però si que la vaig trobar molt curta i poc explotada per lo que podia arribar a oferir. No se si té alguna cosa a veure amb aquesta però igual la veuré (això si, quan acabi sencera així que potser trigo un any). xD
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Grimmy ha escrit: 16 set. 2018, 16:47Exactament on se situa cronològicament aquest arc?
Just despres de la 2na temporada al Gun Gale Online, estan seguint l'ordre de les noveles.

Novela 1-2-> 1ra temp-primera meitat (Sword Art Online)
Novela 3-4 -> 1ra temp-segona meitat (ALfheim Online)
Novela 5-8 -> 2na temp (Gun Gale Online)
Novela 9-18 -> 3ra temp (Alicization proxima)
Imatge
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

@Grimmy cronologicament se situa després de la segona temporada i just desprès de l'ultima peli ( Ordinal Scale) tot i que no et fa falta veure-la per entendre la nova temporada, tot i que està bastant bé, a part sembla que l'animació d'aquesta temporada serà del mateix estil.

El que dius de la versió sense retallar d'Aincrad és la saga SAO Progressive. Si malament no recordo es la versió de SAO que l'autor volia explicar des del principi( però la pela és la pela i va retallar la història XD) , on ens expliquen la història nivell a nivell i en Kirito fa equip amb l'Asuna des del principi .

Personalment la trobo molt interesant, passen moltes coses: expliquen com començen els assesinats de jugadors a mans de les bandes de PK ( i el sorgiment d'ataud risueño), la rivalitat entre els diferents equips i tal. Despres de veure els animes de SAO és una llastima que la cosa no anés per aquí, no s'huria guanyat tot l'odi que acomula ara.

Si tens curiositat però et fa mandra llegir els llibres, exsisteix una versió en manga: http://heavenmanga.com/sword-art-online-progressive/
I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Vale, merci. Així ho tenia malentès a mitges. xD

Afageixo lo del manga a pendents. ;)
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



- Conception, m'ha semblat intrigant i la sinopsis sembla interesant.
- Han-Gyaku-sei million Arthur, tambe li donare una oportunitat.
-RErideD, m'ha molat l'ambientacio aixi que li donare un parell de caps.

Dema surten els primers i aniran sortint al llarg de la setmana que ve i l'altre.
Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Jo miraré...
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJOOOO!
Crec que ho he deixat tot ben clar :P
Text amagat.


Apart Tokyo Ghoul :re 2 i alguna cosa més.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Fairy Tail: en el seu moment vaig deixar de llegir el manga no se perquè, però ara que adapten la última saga ja no hi ha excusa per no seguir-lo, tinc ganes i em fa peneta a l'hora.
Ingress: tinc curiositat, tot i que crec que esperaré a veure que comenta la gent per decidir si veure-la o no.
Yagate Kimi ni Naru: because of yuri <3
Koi to Uso OVA: tinc curiositat ja que no recordo quin són aquests especials.

De la resta no em crida gaire res l'atenció, així que esperaré a veure que comenteu per decidir-me :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo no ho he fet mai això de seguir anime de temporada, però he estat mirant el que presenta aquesta tardor i he decidit provar de veure alguns animes a veure com va. Seguiré:

FLCL Alternative: he vist que ja han emès 2 capítols així que ja vaig tard :dolor: FLCL em va agradar bastant i vaig llegir que la Progressive que es va estrenar aquest any va ser decebedora, veurem aquesta com és, d'entrada pinta bé.
Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru: he vist el trailer i m'ha fet bona impressió, he vist que només l'ha posat @UkiHana com a possibilitat. A mi és la que m'ha fet més goig.
Gaikotsu Shotenin Honda-san: sembla que ha de ser interessant :uki:
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Jo encara he d'acabar els de la temporada d'estiu, però he de dir que Ingress em fa força el pes. No m'he entretingut a mirar tràilers d'altres animes, a veure si acabo els d'estiu i ho faig :P
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Vinc a parlar dels que segueixo.

- Tokyo Ghoul Re 2, una mica pla l'inicie pel meu gust, l'estic seguint per inercia de les 3 temp anteriors pero cada cop em costa mes seguir-lo.

- Double Decker! Doug & Kirill , recomenadisim 100%! , m'ha agradat força sobretot el 2n capitol. @UkiHana es un estil similar a Bungou Stray Dogs, crec que aquest t'agradara.

Imatge

- RErideD , no es res novedos pero si entretingut, si t'agraden els viatges temporals (no maquines en el temps sino criogenitzacio) i els mons asolats per les maquines al pur estil Terminator, aquest es el teu anime.

- Tensei shitara Slime Datta Ken , m'encanta el diseny, ja el conexia del manga i han calcat els 2 primers capitols sense saltar-se res. Doneu-li com a minim 3 capitols perque arranqui de veritat.

- Zombieland Saga, instant drop, els 2-3 primers minuts good (i els recomano perque es un bon "WTF!") i perque no saps de que anira, despres veus que sera un anime d'idols i com diu @manolini "ens l'ha colat amb aquest titol...." --> El menciono per si algu l'interesa pero jo el deixo aqui xDDDD

----

De moment es tot el que segueixo, dema i el cap de setmana començen a sortir mes a l'hora (SAO, Index 3, Fairy Tail, etc).
Imatge
Respon