Shingeki no Kyojin, Tercera Temporada

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Sí, no dic que no sigui important, però que acaba sent més una confirmació d'una cosa que l'Eren ja sap. És a dir no hi acaba d'haver sorpresa per a l'espectador. A això em refereixo.

Sobre l'Erwin, el seu objectiu era precisament saber la veritat que expliquen els llibres. I Justament després que ell mori, aquesta motivació personal ja no valdria. Tot i que bé, l'Armin també és semblant amb la troballa del mar, però al menys té elements que al futur el poden fer molt més interessant que l'Erwin.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, he vist la primera part de la tercera temporada.

Ara pareix que s'ha tornat tot una lluita interna entre la policia militar (interior) i la legió. A moments m'ha sobrat, però a moments (quan es planeja i es realitza el cop d'estat) m'ha agradat. Però no he pogut evitar pensar que sobra un poc en un anime de titans, que es barallin entre ells.

La revelació del tità fundador m'ha deixat un poc de pedra. Que en Grisha Yeager fos un tità, es mengés el tità fundador i fes que n'Eren se'l mengés per obtenir els seus poders, encara més. Per què fa que se'l mengi? Feia falta palmar-la?

I res, llavors tenim la lluita contra en tità-Rod Reiss, que sí, que val. N'Historia aconsegueix una bona història per guanyar-se els cors de la gent i ja ta.

Quant al passat d'en Levi i en Kenny, m'ha agradat. És una història... atípica, diria, no? Ara veurem què fan amb la xeringa, supòs que tocarà fer-se amb tots els pokémon poders de tità. Per acabar, m'ha parescut curiós que també l'instructor dels reclutes estés involucrat a la història.

En definitiva, seguim com a la temporada passada, un drama constant, tota l'estona palmant la gent, ja sigui perquè els maten els titans (tot i que a aquesta temporada no gaire), perquè els maten altres humans o perquè s'han de menjar entre ells per passar-se els poders (voluntàriament o no). Sí, és una sèrie un poc dura.

I acaba que pareix que entrarem a la fi al punyetero soterrani. Diria que no puc aguantar-me les ganes de seguir-ho mirant, i ho puc dir, perquè no ho he fet xD -- ja comentaré la segona meitat un altre dia :roll:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

M'ha durat molt poc això...

Així com la primera meitat havia estat tot polític, ara hem tornat a la lluita contra els titans (a la fi!)

Tota aquesta temporada tracta només la batalla a Shiganshina. Una altra vegada només passa una sola cosa... bé, ja està bé.

La veritat és que el joc d'estrategues m'ha agradat relativament, i veure que han desenvolupat noves armes per carregar-se els titans poderosos (les llances aquelles) m'agrada. Molt bé, Hange! :)

És interessant veure el flashback on en Marco sent en Reiner i en Berthold conspirar contra els humans, i per això mor. Són caps que havien quedat més o manco lliures que es van tancant, i m'agrada.

He de dir que no m'agrada el comandant Erwin. Tot i tenir de veu en Daisuke Ono (no, no ho he reconegut jo tot sol), no m'ha acabat d'inspirar confiança. La veritat és que tant la seva història com la seva motivació, però, m'han agradat i potser m'han fet agafar-li cert apreci. Al final, la seva estratègia suïcida funciona.

He trobat que s'han passat un poquet massa amb el dilema d'amb qui fer servir la xeringa. Crec que és bastant clar que la colla d'amics té una plot armor digna d'estudi, i n'Erwin ja estava tot preparat per palmar-la.

Finalment, el soterrani pareix un poc decebedor, però encara no ens han mostrat què hi diu als llibres (tot i que supòs que contenen el que ens mostren a través dels flashbacks). El que veiem a través dels records de n'Eren, però, ho peta bastant. La veritat sigui dita: crec que s'estan marcant un LOST i si fan comptes començar a acabar la història, ampliar el món d'aquesta manera... és un poc atrevit. Ja veurem com va. De totes maneres, ja sabem l'origen de Paradís i qui està darrere l'atac dels titans del començament de la sèrie. La traïció d'en Zeke, el fill d'en Grisha, així com tota la seva història m'ha parescut bastant dramàtica.

Au idò, ja estic preparat per quan surti la darrera temporada. Creieu que també la dividiran? O la faran tota seguida?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ja tenim el trailer de la Final Season de Shingeki no Kyojin!

Finalment serà l'estudi Mappa qui animarà la última temporada de Shingeki, que us sembla? Jo estic una mica acollonida però esperem que sàpiguen estar a l'alçada de tot el que ha sigut Shingeki fins ara.

Com que el manga ha hagut de parar a causa del coronavirus no sé si faran tota la temporada seguida o la partiran per la meitat com van fer amb la tercera, només demano que siguin fidels al manga i a la guia de l'Isayama.



He perdut les calces al veure en Reiner després del timeskip, tinc moltes ganes de veure'ls altre cop a tots (excepte al puto Eren) i no vull dir res més per no fer spoilers.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Estic una mica decebut de que Wit Studio s'hagi plantat i no acabi Shingeki...

No es veu malament l'animacio i MAPPA te bons treballs aixi que pot quedar "be" pero no sera el mateix....

Al manga realment li quedaven 2 o 3 capitols d'accio + mes la conclusio 1 o 2 com a molt, el proxim capitol surt al Juny aixi que per finals d'any podria estar acabat.
Imatge
Respon