Shingeki no Kyojin, Tercera Temporada

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

L'episodi 4 ha estat brutal :uki:

Text amagat.
RIP Erwin


He estat a punt de llegir el manga després de veure aquest ep. Espero que en Levi demostri quant val!!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

M'han fet el puto liooooooooooooooo!! És a dir, jo em pensava que l'Armin havia mort i ja, ho havia assumit i després em munten aquí un drama innecessari que no havia demanat amb l'Erwin i l'Armin, solo puede quedar uno i aquestes coses, per què juguen així amb el meu kokoro?

En fi, poca cosa més a dir, tret que són putos subnormals i han deixat fugir el titanasso acorassado. És que no es pot dir una altra paraula, inútils que són. Dir que l'Armin quemao era toh sensualoso perquè encara tenia dents i jo en pla "com pot tenir dents si està tot quemao?" I res, l'Armin com a tità ha deixat molt a desitjar, no m'ha semblat pas sensualoso i això li resta punts.

En fi, esperarem el següent amb impaciència, que sembla que a la fi arriben al soterrani aquell (però fijo que serà que només hi arriben al darrer segon del capítol i es passen tot el puto capítol per arribar-hi).
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

La veritat és que pensava que t'alegraries molt de que no es morís l'Armin @UkiHana :roll:

Por fin ha arribat el ditxós capítol del Sótano! Tot i que no s'ha vist gaire res encara crec que ja s'ha obert la caixa de pandora així que... que us ha semblat? La escena més important de tot el capítol surt després de l'ending, espero que no us l'hagueu perdut!

Us aseguro que no esteu preparats per tot lo que ve a partir d'ara...
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Pa' que em salven l'Armin si en 13 anys la palma, tetes? A veure, quin timo és aquest? Però buenu, l'Eren morirà abans i això em fa feliç <3

A veure, a això li queda un capítol i jo no veig com acabarà la cosa. Però mira, sabem ara d'on surten els titans, it's something i el per què del títol de l'anime (el primer que vaig pensar va ser que el manga en castellà té el títol en plural i és com cagada). I res, de la història del Grisha dir que me l'ha suat bastant si sóc sincera, però que ha estat entretinguda, però massa drama, jo vull titans corrent sensualment.

I mira que hi ha titans al món i justament l'Eren va haver de trobar-se amb un de sang reial, la vida està plena de casualitats casualoses.

No puc acabar aquest comentari sense dir Ymir x Historia 4 EVER! <3
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs ja m'he posat al dia, tot de cop esperant veure l'últim capítol amb tot el món. Per fi es revela la veritat del soterrani i principal misteri del manga. Sincerament està bé, però potser esperava alguna cosa més traumàtica dins i no una simple biografia.

Ara el meu dubte és si prendrà una direcció més cap a la acció únicament, que sempre l'ha tingut, o hi haurà algun misteri més, perquè un cop revelat aquest ja no veig què hi pot haver més interessant que no sabem.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Darrer capítol!

Doncs ja s'ha acabat! M'ha passat molt ràpidament aquesta temporada i això no sé si és bo o dolent, però la sensació general que tinc, sincerament, és bona. Han fet que l'Armin revivís (i això comporta drama i a mi el drama m'agrada) i ara és el tità ciclao i l'Eren, una temporada més, segueix sent gilipolles. Coses que mai canvien xDDD

I res, el final very beautiful, amb la mar i l'Eren posant el punt emo a l'emoció del moment. De totes maneres l'Eren té puta raó perquè viure a una illa és una merda, ell ho sap, jo ho sé i tothom ho hauria de saber. Però tot i això, no entenc com el Levi no li fot hòsties tot el dia xDDD De totes maneres jo tinc un dubte i és que si els humans són convertits en titans per la gent del continent, la mare del Cornie... per què la van convertir allà al seu poble? Això no ho acabo d'entendre

Res, ja sabreu que han anunciat la final season per al 2020 (crec que per la tardor) així que una altra vegada toca esperar un any més. Gent llesta i sensual que llegeix el manga (@Nafi, te elijo a ti!) la cosa ja està acabant? És que m'ha estranyat l'anunci de la temporada final, em pensava que el manga anava viento en popa.

En fi, bona temporada. No hi ha hagut gaires titans sensualosos fent balls cuquis, però està benne.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Bé primer de tot dir que com la majoria d'animes d'aquesta temporada vaig abandonar SNK al capítol dos perque em feia molt pal mirant anime en general, però! avui m'hi he posat i l'he vista sencera i he de dir que els capítols del 2 al 6 em semblen espectaculars, la resta també són molt bons però aquells 5 en concret m'han semblat brutals!

M'ha sorprès una mica que amb el que han tardat en arribar al soterrani misteriós en un moment ja han arribat al mar però bé millor així no es fa pesada i aburrida la sèrie.

També m'ha agradat moltíssim veure com s'anaven creant estratègies en base del que anaven fent els titans per tal de poder sobreviure el màxim possible de tots ells i lo ben planejat que ho tenien tot els titans des del principi.

L'Armin ha fet molt bona feina el seu problema principal és que te menys confiança en ell mateix que un hikikomori a l'hora de lligar amb una model francesa i això fa que tardi molt en planejar alguna cosa però sempre ho acaba fent i mai marxa corrents de les amenaces encara que tingui tota la por del món! per la meva part s'ha guanyat tot el meu respecte!

Òbviament no podem ignorar com en Levi es rebenta al titan bestia i després quan aquest s'escapa comença a corre matant els altres titans per tal de poder atrapar-lo, i quan apareix per sobre de la muralla en mode ultra badass ufff se m'han caigut els calçotets al terra de l'emoció jajajaja

I que dir sobre tota la realitat! ja m'havien fet algun spoiler però encara així em sembla una bogeria i mola bastant! tinc ganes de veure com continua i descobrir tot el que passarà en el futur!

Ara una miqueta de bilis:
El titan colossal no m'he agradat gens com a estat animat en pràcticament cap moment, no se vosaltres però em treia una mica del capítol quan sortia.
Perquè coi no mor el pesat del Reiner?????
Perquè tenia de sobreviure el soldat més gilipolles i troç de merda de tots els reclutes? em cau molt malament espero que mori al primer capítol de la pròxima temporada.
BlackStar l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2019, 12:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Us veig molt tranquils pel que s'ha desvelat en aquesta temporada, jo quan ho vaig llegir al manga casi exploto de la emoció! No entenc com no esteu flipant en colors... Finalment prepareu-vos per aguantar el pitjor Eren que us pogueu imaginar, quan més llargs té els cabells més tonto es torna!
UkiHana ha escrit: 02 jul. 2019, 11:23 Però tot i això, no entenc com el Levi no li fot hòsties tot el dia xDDD De totes maneres jo tinc un dubte i és que si els humans són convertits en titans per la gent del continent, la mare del Cornie... per què la van convertir allà al seu poble? Això no ho acabo d'entendre

Res, ja sabreu que han anunciat la final season per al 2020 (crec que per la tardor) així que una altra vegada toca esperar un any més. Gent llesta i sensual que llegeix el manga (@Nafi, te elijo a ti!) la cosa ja està acabant? És que m'ha estranyat l'anunci de la temporada final, em pensava que el manga anava viento en popa.

En fi, bona temporada. No hi ha hagut gaires titans sensualosos fent balls cuquis, però està benne.
No et preocupis que explicaran com fan lo de la mare d'en Connie, converteixen a la gent amb les xeringades aquelles però tenen altres maneres de fer-ho ;)

Jo vaig flipar bastant amb l'anunci de la Final Season per l'any que ve, és cert que el manga té tota la pinta de quedar-li no més d'un any però lo que ve ara és bastanta xixa així que espero que com a mínim sigui de 24 capítols sino em cagaré en tot.
BlackStar ha escrit: 03 jul. 2019, 22:57 Perquè coi no mor el pesat del Reiner?????
SHUT UP! :enfadat: En Reiner és la clau per el pròxim arc i no diré més, però no tornis a blasfemar.
BlackStar ha escrit: 03 jul. 2019, 22:57Perquè tenia de sobreviure el soldat més gilipolles i troç de merda de tots els reclutes? em cau molt malament espero que mori al primer capítol de la pròxima temporada.
És imbècil i a més té un pentinat horrible, es mereixia morir!

Finalment us faig la gran pregunta: Qui creieu que havia de salvar en Levi? Esteu dacord amb la seva decisió o no?

Text amagat.
Jo hagués fet el mateix que en Levi sincerament i em sembla molt estúpid que li retregui el subnormal aquell que es posa sentimental i per això salva a l'Armin quan l'Erwin era el seu millor amic, si de veritat s'hagués posat sentimental hagués salvat a l'Erwin joder! Crec que com a estratega val molt més l'Armin que l'Erwin i per la guerra que ha d'arribar els hi convé tenir un bon cervell, és veritat que el carisma de l'Erwin també ha sigut fonamental fins ara per arribar fins aquí però si s'ha de triar...
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Com diu el Blacky tampoc vaig entendre perquè un misteri de la talla del secret del soterrani, tingui tant poca rellevància al final, donat que l'Eren ja accedeix a tota la informació dels records del seu pare i al poc temps ja arriben al mar.

PD: Es pot llegir l'spoiler? xD
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Grimmy ha escrit: 04 jul. 2019, 20:10 Com diu el Blacky tampoc vaig entendre perquè un misteri de la talla del secret del soterrani, tingui tant poca rellevància al final, donat que l'Eren ja accedeix a tota la informació dels records del seu pare i al poc temps ja arriben al mar.

PD: Es pot llegir l'spoiler? xD
L'spoiler és de l'anime, si l'has vist el pots llegir.

No em sembla que tingui poca rellevància, tota la gent de la illa acaba de descobrir que no estan sols i que probablement els vulguin matar. No han tardat tota una temporada per explicar-ho? Cert, però trobo que no allargar massa les coses és una de les coses bones de Shingeki (tot i que a vegades es passen, és cert).
Imatge
Respon