Shingeki no Kyojin, Tercera Temporada

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buaaaah, molt bon capítol!!

La Historia s'està superant a cada segon que passa, quan més surt més mola! (Quasi tant com la Hanji <3) I bé, a part de la Història que es mereix tot l'amor del món, no sé, l'Eren es mereix una pallissa per començar a pegar-se ell mateix una pallissa perquè sí. És a dir, Eren, tothom té ganes de zurrar-te, deixa com a mínim que els altres es donin el gust.

Una vegada han eliminat el tità llangardaix, ara toca saber un poc més del Kenny, a veure què ens conten... Vull salseo ja, cony!
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

#Capítol 10

I fins aquí arriba l'arc de l'Insurrecció... Trobarem a faltar l'oncle Kenny, un dels millors antagonistes de la sèrie fins al moment.

I per als que no porteu el manga al dia, prepareu-vos perqué ara ve lo bo :uki: :uki: :uki:
I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Tinc un clip filtrat de la futura núvia d'en Rod Reiss (El Tità Mega-Gegant)

Imatge

Text amagat.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

Bueno... sembla que tallarán aquesta temporada en dues meitats de 12 capítols ... :depre:

L'episodi d'aquesta setmana s'ha posposat a causa d'un tifó pel que sembla.

I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs si no us sap greu, ressuscito aquest post per comentar la segona part de la tercera temporada, per no haver d'obrir un post que sigui Shingeki temporada 3, part 2 en la recerca de la porta màgica i els malèfics kyojin que si me da la gana te cojo y te robo la vida.


En fi, anem per feina:

Capítol #1

Doncs l'Armin és molt llest i tot el que vulgueu però al final tot el capítol ha estat un "OMG, que ens tenien ben agafats pels collons" xD És que sincerament, així com ha acabat jo ara què puc dir? És que només tinc ganes de saber com continuarà, no sé què comentar del capítol tret que l'Armin necessita més amor i reconeixement perquè és un ésser de llum i gràcies a ell està tot quisqui viu, especialment l'inútil de l'Eren.

Ah sí, i dir-vos que (la Nafi hi estarà d'acord) el Levi és husbando i qui digui que no, menteix.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Bueno anem a pel primer capítol d'aquesta nova temporada!!!

Primer la bilis: l'opening és una puta merda #sorrynotsorry.


El capítol comença bastant guay pots veure i sentir la tensió que hi ha al grup quan passen per la muntanya i també m'agrada molt que li vulguin donar tant crèdit i importància a l'Armin que encara no ser un personatge que m'agradi en especial s'ha de reconeixer que les seves idees han salvat el cul de tot l'equip més d'una vegada (encara que en aquest cas maten a un relleno).
El moment en el que el Levy va i es rebenta al Reiner llàstima que no el mati però que hi farem, així hi ha més emoció a la lluita. Oh i no podem oblidar-nos del Titan mono amb el seu llançament de roca com si fos l'As d'un equip de beisball.

Moltes ganes de veure com surten d'aquesta lluita!
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

El plantejament de la batalla que fan els Titans em sembla tàcticament més intel.ligent i funcional que la epatant estratègia de l'Emoaragorn i la Carapal a l'asedi de Winterfell.

Però bè... d'on no n'hi ha, no hi raja... els Titans, si més no, tenen un mico al comanament.

Tota una millora.

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Estic flipant com de ràpid han anat al grano amb aquesta temporada, es nota que o volien tallar-la per la meitat. Lo únic que puc dir és que si segueixen a aquest ritme potser veurem el sotano abans de lo esperat.

Vull recordar també que l'Eren és com un puto grà al cul i que si no fos per la Mikasa i l'Armin estaria mort des del primer capítol, estic molt cansada d'haver-lo d'aguantar però tot sigui per veure els sexy titans.

No se que rajeu tant de l'opening a mi em sembla preciós, sobretot després del trunyaco que van ficar a la primera part d'aquesta temporada.
UkiHana ha escrit: 29 abr. 2019, 13:27Ah sí, i dir-vos que (la Nafi hi estarà d'acord) el Levi és husbando i qui digui que no, menteix.
Estic completament dacord :sang: :sang: :sang: en Levi, la Hanji i l'Erwin són les tres raons per les quals aguanto l'Eren.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #2

Va durar dos minuts i ho sabeu, com pot ser que un capítol duri TAN POC? En realitat no, van ser 23 com toca, però se'm va fer super curt. El capítol va anar de l'Erwin not fearing el Reiner com el puto amo que és i les seves estratègies mentals super elaborades de la mort. I bé, batalla de titans al mig de la city i les noves armes aquelles obrint un boquete al seu clatell, tot molt poètic.

Al pròxim capítol passarà alguna cosa perquè per twitter tothom està "al pròxim passarà allò" i jo no sé què és allò, però vull veure la Hanji volant per la city i al puto tità mono morint a mà del Levi (això no sé jo si passarà...) i bé, que l'Eren deixi de cridar, per l'amor de Déu.

Res, a esperar el següent... l'espera es farà llarga.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #3

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, quina passadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! També m'ha durat com a dos minuts, quina locura tot plegat!! El Bertold a la fi ha agafat un poc d'iniciativa vital, cosa que ja està bé... no sé com l'arribaran a matar, em pareix molt complicat, però sé que l'Armin tramarà un pla tot arriscat i amb poques possibilitats d'èxit i tot sortirà a pedir de Milhouse.

D'altra banda ja li hem vist la cara al tità mico. El que més m'ha sorprès del capítol? Que el tità aquell que va de quatre grapes parli tiooooo!! Això ha estat com a "WHAAAT?" Em recorda al que està sota les escales a la cançó de "Esto es Halloween, esto es halloween" i tal.

Eren, a veure si fots alguna cosa bé, eh?
Respon