[Anime de temporada] Hataraku Saibou

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

@Patx estic molt contenta de veure't tan enganxadaaaaaaaaaaaaaa!! Jo sincerament només ho miro perquè m'agraden els seiyuus, estic contenta de veure la passió que hi poses, i amb tot el que has escrit he pillat alguna coseta que a l'anime no m'havia quedat del tot clar.

Doncs la pregunta que fas, de què ens agradaria veure a l'anime... teniu en compte que no sé res de biologia ni com funciona el cos (m'imagino els meus glòbuls blancs molt vagos, realment, sense ganes de fer res ni de matar per mi xDD) però m'interessaria veure els intestins, em molaria, i també els ovaris! A veure si ens mostren més coses!
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

UkiHana ha escrit: 29 jul. 2018, 23:23 @Patx estic molt contenta de veure't tan enganxadaaaaaaaaaaaaaa!! Jo sincerament només ho miro perquè m'agraden els seiyuus, estic contenta de veure la passió que hi poses, i amb tot el que has escrit he pillat alguna coseta que a l'anime no m'havia quedat del tot clar.

Doncs la pregunta que fas, de què ens agradaria veure a l'anime... teniu en compte que no sé res de biologia ni com funciona el cos (m'imagino els meus glòbuls blancs molt vagos, realment, sense ganes de fer res ni de matar per mi xDD) però m'interessaria veure els intestins, em molaria, i també els ovaris! A veure si ens mostren més coses!
Una mica els intestins ja ''els hem vist'', si t'hi fixes algunes ccèl·lules vermelles van amb cistells amb menjar que ve dels intestins. Potser fan que és una gran cuina o uns camps de conreu, qui sap. Els ovaris no se com ho faran, potser no surten en aqueta temporada perquè en cap moment especfiquen si és el cos d'un home o d'una dona.

PD: si tens dubte pregunta!! un altre tema no però aquet el domino XD i si et puc ajudar endavant!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

M'ha encantat l'al·lèrgia al pol·len de cedreeeeeeeeeeeee! Que kawaiis que ereeeeeeeen! <3 I anaven dient "cedreeeeeeeeee" que cute toooot!

La cèl·lula de la memòria m'ha fet molta gràcia, tota preocupada per la llegenda xDD Al final, a dintre nostre sempre hi ha algú amb un manual d'instruccions, perquè després diguin que no venim amb manual, però en realitat sí, passa que el fan servir les nostres cèl·lules xDD I bé, al final, quan ha aparegut el medicament m'he petat de riure... anava a sacoooo, a per tot, sense pietat, destruint-ho amb la seva metralleta xDD Ara em sabrà greu prendre'm un antihistamínic, no vull que li facin pupa a les meves cèl·lules kawaiis.

Un capítol sense plaquetes és un capítol perdut... però l'al·lèrgia ho ha salvat!!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Deixo aixo per aqui i marxo lentament :lol:



PD: Sembla una barreja entre Osmosis Jones i Erase una vez el cuerpo humano xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He tengut la sensació que la primera meitat d'aquest capítol ha estat "hem vist que les plaqueta-lolis triomfen, anem a mostrar els protagonistes de nens, a veure si encara triomfam més". Perquè... crec que és la primera vegada que fan mig capítol que no tengui res a veure amb la segona part; i a més, han deixat la història de la segona part pendent! xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

(Aquí va el meu monòleg)
Avui he tingut un moment de màxima il·luminació i m'he donat compte que l'eritròcit és un eritròcit falciforme , si us fixeu té un pèl al cap que li puja al cap que té com a forma de falç, d'aquí el nom, ha cobrat molt de sentit per això es perd, li costa passar entre els altres eritròcits, li costa passar entre les parets, li cau tot...

1X06
QUE AL GRADUAR-SE DE L'ACADÈMIA A LA MELSA ALS ERITRÒCITS ELS TREUEN LA GIRNALDA DEL CAP QUE REPRESENTA EL SEU NUCLI PERQUÈ SÓN CÈL·LULES SENSE NUCLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Una mica masclista que les cèl·lules progenitores nomeés siguin dones peròo comentaris apart.
Eritroblastes!!!De petits eren super monus :love: amb un moment t’expliquen una línia cel·lular com si res.
PSEUDOMONA!!!! Verda com ha de ser!!! Sembla un dels aliens dels Simpson. He hagut de buscar perquè pegava a les cèl·lules. Bastant irònic que al matar-lo tregui sang :riu:
Mira, lo de l’avís del gorro de que els eritroblastes no podeen sortir de la melsa m’ha encantat, si surten ara vindrà algu a fagocitar-la i la palmarà.
Moment friki, quan surt el mini neutròfi/mielòcitl i diu ‘’antígen deteectat’ si us fixeu no li surt la bandereta que de gran si li surt perquè al ser immadur encara no ha estat amb contacte amb antígens i no en té receptors.
Cèl·lules NK!!! En soc molt fan!! Ja deia jo que era cèl·lula cancerígena perquè tenia una part com si li hagués crescut os i múscul sense organització. Espera ara és una cèl·lula infectada? No em quadra :suspect:
Cèl·lules NK!!! En soc molt fan!! Un neutròfil, un lim tch8+ i un NK junts :uki: tres gans línes de defensa juntes!
He estat apunt de shipejjar la cèl·lula amb el neutròfil :riu:
WHAAAAT?

1x07
Aaaaah veus com era càncer. Al menys és intel·ligent i no li expluica el seu plan. Però la NK s’està confiant, l’altre la voldrà cansar i zasss.
OLOOOOOOO el laboratori on es fan les cèl·lules cancerígenes :lloa: els pòsits a la paret tenien les fases de la meiosi i mitosi!!! ‘’Estás celulas no siguen el plan de crecimiento normal’’ home clar que no el segueixen són càncer!! Veu les senyals! Un altre cop de manera molt senzilla t’expliquen un procés complex!! Cada cop m’agrada més aquet anime. I fan que els portin molt de menjar per poder créixer i metastatizar, fan que toot el cos es mobilitzi a portar-li nutrients. Intenten que els hi pillis carinyo de petites però no, li crees un trauma si però és un error. El sentiment de desesperació l’entenc perquè no se sap perquè algunes cèl·lules cancerígenes surten però que no es bo si. Moment de reflexió que el cos de tan en tan n’ha d’eliminar.
Tot el sistema immunitari contra ella!! Quin hype. Inclús bé el cap!
Uau les plaquetes són petites perquè són trossets de cèl·lules, ho se il·luminació.

1x08
A veure filla meva per què t’estranya que hi hagi eritròcits nous? Hi ha una cosa que es diu cicle de 120 dies i sembla que no ho té present.
Avui veiem el cor!!!! :uki: :uki: circulació cardíaca!! A veure com fan el cor.
‘’Si em punxa em causarà una hemòlisi’’ :lloa:
Venga!!!que t’explica que no tenen mitocòndries i que només s’alimenten de glucosa, estic flipant de lo currat que està. Que no tenen mitocòndries perquè no tenen ni nucli ni orgànuls cel·lulars per poder fer diàpesi. M’encanta.
Qu mono el neutròfil la segeuix perquè no es perdi. Tornen a sortir les vàlvules venoses com al primer episodi.
VCI és com la Diagonal del cos! I és amunt perquè va de baix a dalt cap al cos, per això les vàlvules.
:love: HAN FET UN VIDEO INFORMATIU, poca broma que és molt útil, simple i fàcil d’entendre. Si expliquen lo de la glucosa podrien haver parlat de les vàlvules cardíaques però Bueno no es pot ser perfecte. El cor és com un temple :uki: i un cop dins van ràpid perquè la sang va molt ràpid i n’hi ha molta!! Aaaah si que parlen de les vàlvules :uki: No m’ha decepcionat en absolut! De moment del millor que han explicat de la millor manera. Impresionant. Si estudiant tinc problemes torno a mirar el capítol i ja.
Ai els feels als final de l’episodi.

1x09
Crec que amb aquet episodi ja hem vist tots els tipus de limfòcits que hi ha.
Timus com una acèmia militar, no se d’on treuen aquetes idees tan genials :uki: uau cèl·lules epitelials tímiques les han mostrat bé perquè s’encarreguen de classificar i especificar als timocits.
Les cèl·lules dendrítiques són bastant stalkers fent fotos a totes hores.

1x10
Quan sortia d’entre la paret estreta se li marcaven els músculs de les cames :pervertmmoon:
Per què no podien haver fet aquet anime abans que comences la carrera? Hagués anat molt bé.
WOOO ha aparegut un ninja hahahahahahahahaha nah un monòcit. I després es queden flipant quan passen de monòcits a macròfags hahahaha al cole no els expliquen els veïns del cos o què?
Hahahahahaha que al nas hi ha uns banys termals hahahaha amb els mocs normal que aquet episodi sigui el d’Staf. Aureus si el personal el té per allí i a més és via d’entrada directa. I ara tenen transformació i tot :lloa: bacteriaevolución :riu:
És molt bo quan pregunten ‘’vols que t’ho expliqui?’’ ÒBVIAMENT vull que m’ho expliquis per això miro l’anime per aquets detalls a les explicacions.
Idea, si la barrera té fibrina fes servir el fibriògen per passar-la.
Són germanastres perquè venen de la mateixa colònia hahahahaha
(I fins aquí el meu monòleg, merci per haver llegit fins al final :urahara: )
Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

1x11 Cop de calor

Com que a la glàndula sudorípera hi ha ‘’aigua’’ al principi són els canals que la Senpai diu que abans hi havia i ara no, i al no poder passar per allà els eritròcits passen pels capil·lars i et poses vermell al tenir calor evualà.

No em negareu que s’apren molt mirant aquet anime, tota l’explicació d’aquet episodi del cop de calor és una passada.
És graciós perquè el Bacillus cereus aguanta bé les altes temperatures però el cos no XD
I no hem d’oblidar que amb la colar el Sistema immunitari funciona pitjor i si augmenta moolt es pot desnaturalitzar i...

Que cracs si al final de l’episodi diuen ‘’i per evitar això has de beure més aigua’’ serà un lloa enorme. (parlo i als 2 min ho diuen :riu: )

El neutròfil té molta estima a la feina, t’estàs morint de calor i penses en continuar treballant, ja són ganes.
El Bacillus sembla inútil com si el neutròfil fos l’única línia de defensa.

Hahahahahahahahahahahahahhahahahahaha la perfusió endovenosa m’ha matat hahahahahahahaha
Al pròxim episodi tornem al cor :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

1X12 XOC HIPOVOLÈMIC
Us heu donat compte que el color de les jaquetes canvia en funció de si porten O2 o CO2?? Si porten oxigen és més clara i les mànigues més fosca, i quan porten CO2 al revés. :uki: és molt guai!!!
Comencen al cor :love:
Ha estat un episodi bastant recordatori de tots els tipus de cèl·lules que hem vist.
La cèl·lula de memòria és igual a que quan estàs de finals :riu: t’ho estudies però no ho recordes.
Uooo la part d’on es formen els transmissors ha estat nova! Que mono el neutròfil li envia pensaments hahahahahaha.
Els ordenen reunir-se al centre del cos per portar sang als òrgans vitals, tio inclús el diàleg que sembla que no té sentit t’ensenya coses.
:riu: la imatge de que la sang augment és la mateixa que faig servir quan estudio :lloa:
Mmmmmmmm per què el consell de savis són tot homes?
La part final una passada!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

No està al meu top-3 de la temporada, però s'hi apropa.
Imatge

Hi ha dos spin-offs del manga il.lustrats per diferents autors:

-Hataraku Salkin: Dedicat a la flora intenstinal i amb un art deliciós.
Imatge

-Hataraku Saibou Black: Una versió "adulta" semblant a aquest però en el cos d'una persona de mals costums (alquòlica, drogoaddicta, promísqua... un quadre) i fent switch-gender: l'eritrocit és home i el neutròfil és dona.
Imatge
Imagineu-vos les pobres plaquetes en aquest entorn...
Text amagat.
(rialla satànica)
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon