Kaiji

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Gyakkyou Burai Kaiji

Imatge


Type: TV
Episodes: 26
Status: Finished Airing
Aired: Oct 3, 2007 to Apr 2, 2008
Premiered: Fall 2007
Broadcast: Unknown
Producers: VAP, Nippon Television Network
Licensors: None found, add some
Studios: Madhouse
Source: Manga
Genres: Game, Psychological, Seinen, Thriller
Duration: 23 min. per ep.
Rating: R - 17+ (violence & profanity)

Synopsis
Kaiji Itou is a good-for-nothing loiterer who spends his days drinking beer and stealing hubcaps—that is, until he ends up being tricked by his former co-worker. Unable to suddenly repay his friend's huge debt all by himself, Kaiji is offered a shady deal to participate in an illegal underground gamble on a cruise ship. This turns out to be nothing more than the beginning of his new life of hell—thrown headlong into a life-threatening roller coaster of mind games, cheating, and deceit.

Based on the first entry of the famous gambling manga series by Nobuyuki Fukumoto, Gyakkyou Burai Kaiji: Ultimate Survivor follows our unlucky protagonist as he is forced to fight not only other people, but also the mysteries of their psyches. Kaiji finds out the hard way that the worst sides of human nature surface when people's backs are against the wall, and that the most fearsome dangers of all are greed, paranoia, and the human survival instinct itself.

L'animació és molt estranya, però us asseguro que enganxa i està plena de jocs perillosos, batalles verbals, enginy, i sorpreses que em fan preguntar com s'ho fa l'autor per dur-ho a terme.
A mi m'ha agradat molt, m'he llançat al manga tot i que l'estil em fa grima, però és que el guió és brillant.

Perdoneu-me per posar-ho en anglès, ho he copiat directament de myanimelist.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Simplement brutal, vaig començar-la fa dos dies i gairebe he acabat la primera temporada. Te escenes realment asfixiants i em te els ous per corbata constantment.

Text amagat.
Em va encantar la resolucio de l'arc del pedra-paper-tisores, la reflexio sobre que els diners podrien el mon. Ara passo per l'arc de l'hotel i despres de la tensio del capitol de creuar el pont em surten amb la part del carta E que simplement em posa els pels de punta. Cada vegada que es mou el taladro se'm fa un nus a l'estomac.


Si t'agrada el seinen i t'agrada el suspens es obligatoria de veure.

PD: Els discursos d'en Tonegawa son 10/10
Respon