Anime Estiu 2018

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Animes que segur veuré:

- Satsuriku no Tenshi (pel to fosc que tindrà)
- Hataraku Saibou (em mou la curiositat de veure com serà)
- Back Street Girls (per riure)
- Jashin-chan Dropkick (també per riure una estona)
- Free! (perquè ja he vist les altres temporades)

Possibles animes:

- Lord of Vermillion
- Phantom in the Twilight
- Senjuushi

Estic amb la @UkiHana! Aquests últims pels husbando hahaha

I continuaré amb Stein Gate
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ostres! No recordava Back Street Girls!

Hahahahaha. Sí, la veuré! :D
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Buooh, no havia vist l'spin-off de Kaiji!!
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja han sortit la majoria dels animes que volia veure i aixi tinc la llista de moment:
Imatge
(els que estan en negre son de temporades anteriors o que continuen com One Piece, etc)

Recomanacions

  • Tenrou: Sirius the Jaeger, hiper recomanable, un vici total i nomes amb el primer capitol m'he quedat aixi: :suspect: + :scared: = :uki:
  • Satsuriku no Tenshi, una sopresa molt grata, si voleu misteri, sang i asesinats, aquest es el vostre anime, porta 2 capitols i sembla que valdra la pena veure'l.
  • Overlord 3, la segueixo recomanant, de moment mante el nivell tant d'animacio com historia de les 2 temporades anteriors. Si encara no en sabeu res, aprofiteu per veure-la aquest estiu!
----------
Personalment em sembla una llista curta, nomes 8 animes (mes Shingeki no Kyojin Season 3 quan surti) es poquet i em sobrara temps ara que es estiu xDD

Per aixo he decidit aprofitar que Netflix ha posat 6 animes nous (si, nois 6) i pelis:
-Charlotte (vist)
- Shigatsu wa kimi no uso (vist)
- Fate/stay Night: Unlimited Blade Works (vist)
- Fate/extra (vist)
- Asterisk Wars (vist)
- AnoHana (pendent)

Aixi que em veure AnoHana i acabare 2 que tinc a mitges de l'anterior temporada xDDD

I vosaltres que mirareu?, algu segeix alguna de les meves per anar comentant-la?
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo tenc una petichionne!! Algú es mira Hanebado?? Diuen que està molt bé però el disseny dels personatges no em crida l'atenció... Si algú l'ha catat, que em digui què tal, plis!

I bé, aquesta temporada estic vaga, tot s'ha de dir i veig que, en general, pareix que tots ho estem una mica o que no han estrenat coses gaire bones, no?? Pareix que el nivell està mooolt baix, comparat amb la temporada passada.

De moment jo he vist:

-Free. ASPACTACULAR. Però hi ha coses de les pelis que no recordo, la veritat... Així que quan us hagueu mirat Starting Days refresqueu-me la memòriaaaaaa!

-Back Street Girls: Com un Detroit Metal City però amb idols i yakuzas. On està el meu cerdo del capitalismo?

-Hataraku Saibou: Ho miro perquè la cèl·lula aquella blanca (o el que hòstia sigui) és husbando i les plaquetes són massa kawaiis per aquest món. I ja.

Tenc intenció de veure Banana Fish, però encara no m'hi he posat... Quina vergonya d'otaku estic feta. La veritat és el que dic, molt poca cosa veig que fan i molt poca gent n'està parlant. Llàstima de temporada...
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Jo la única que miro amb interés es Hanebado! De moment dos capítols i m'està agaradant. A més havia jugat al badminton fa anys. Encara tinc por pel yuribait que hi poden posar, pero espero equivocar-me. De totes maneres te tota la pinta que pugui ser el primer anime de 2018 que acabi del tot xDD

També estic veient Asobi Asobitai, humor absurd a lo Pop Team Epic. I la de les cel·lules, de la que esperava força més. No pensava que seria tan shonen. Segurament no les acabaré.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Per ara he començat a veure Back Street Girls i Hataraku Saibou i he de dir que els dos m'han enganxat però d'una manera ben diferent evidentment. Tinc curiositat de saber on anirà a parar el cuerpo humano però com segueixi sent un slice of life tinc la sensació que l'acabaré droppejant, en canvi els yakuzes em fan molta gràcia tot i que s'hagin currat la animació -1000.

Segueixo esperant Shingeki amb molt de hype, ja tinc ganes de que surti, l'últim capítol del manga va ser mindblowing i estic amb super mono.
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Jo he començat Hataraku Saibou, i he de dir que feia temps que no trobava un anime de temporada tant bo, també he començat a mirar el dels idols yakuzas (back street girls), i tot i que pot semblar mig entretingut no tinc ni idea de com encararan els capítols, perquè com a argument s'ha de dir que és molt original, però perquè cada un dels 12 capítols sigui entretingut el trobo bastant fluix.
Probablement acabi mirant-ne algun altre, com banana fish.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

@Morte-Diem dir que Banana Fish em va ENCANTAR! No m'esperava GENS aquest argument, està molt treballat, l'animació és una passada, té molta intriga, molta acció... em pareix una passada d'anime, doneu-li amor!

Doncs mola perquè veig que tothom està seguint Hataraku Saibou, així que doneu-li també amor a la veu del husbando (el globul blanc xD)

De totes maneres, a part d'aquestes (Hataraku, BSG o Banana Fish) ningú està mirant res més? Jo a part em miro Free però la veritat és que al final tenia moltes coses que volia veure i al final no m'ha vingut de gust començar-les... Comenteu si mireu altra cosa!!
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

De moment dels animes que vaig posar que veuria de segur, ho estic complint, excepte un que encara no l'he començat. I dels possibles que pot ser miraria només un l'estic seguint.

Animes que estic seguint de temporada:

- Satsuriku no Tenshi: Des del capítol 1 que em va enganxar, té tots els elements que m'agraden d'aquest gènere.
- Hataraku Saibou: M'està agradant i tinc curiositat per saber com la desenvoluparan.
- Back Street Girls: Tal com dieu és com Detroit Metal però amb yakuzes. De moment m'agrada el humor que té.
- Free!: Ja l'he començat a mirar i m'encanta!
- Banana Fish: Igual que amb Satsuriku, des del capítol 1 que estic enganxadíssima per saber com anirà la història. Crec que aquest serà el que m'agradarà més de la temporada, ja que ho té tot: acció, misteri, un bon argument i mola que estigui ambientat a Nova York.
- Jashin-chan Dropkick: Encara no l'he començat i el volia mirar pel seu humor. Ja diré que tal quan el vegi


Animes que possiblament volia veure

- Phantom in t he Twlight: Aquest era un dels possibles i al fina s'ha convertit amb un dels que estic seguint, però perquè m'agrada el shojo i la màgia haha. I perquè la protagonista femenina té caràcter, és forta i lluitadora. L'argument és molt típic, però per passar l'estona no està mal.

Els altres animes possibles, al final no m'han conveçut o pot ser me'ls deixo per més endavant. De moment això és tot.
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Respon