Detroit Metal City

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Detroit Metal City.



Imatge

Nom: Detroit Metal City (DMC)
Basat en: Manga seinen de Kiminori Wakasugi
Gènere: Comèdia
Estudi d'animació: Studio 4°C
Capítols: 12
Any: 2008[/center]

Imatge

Argument
En Soichi Negishi és un músic vergonyós que somia en cantar en un grup de pop però acaba cantant en una banda de death metal anomenada "Detroit Metal City". A l'escenari adopta la personalitat de Johannes Krauser II, de qui es diu que és un dimoni terrorista de l'infern, que ha mort i violat els seus pares, que brandeix el seu penis gegant desenfrenadament, entre altres històries. Les cançons de DMC solen encoratjar l'audiència a emprendre comportaments immorals i il·legals, o content les aventures d'en Krauser en accions semblants, fent paròdia del gènere.

En Negishi desprecia DMC i tot el que representa, però no pot marxar ja que realment té talent per ser el líder psicòtic de la banda. En Negishi, tot i ser un passerell és un hater de la vida i també és molt hàbil tocant la guitarra. A més, es sent en deute amb la resta de la banda i la mànager sempre el fa tornar. El personatge d'en Krauser també serveix com un tub d'escapament per la frustració de la seva fallida carrera personal, que no ha avançat més enllà de ser un músic de carrer. Tocant al carrer no hi guanya res més que les burles dels vianants per les seves cançons ridícules de pop.

En Negishi sent enveja de la popularitat que DMC i el personatge d'en Krauser gaudeixen en contrast amb la música que ell realment vol tocar, sent ridiculitzat, cosa que fa que el personatge d'en Krauser surti més sovint, que fa que la seva popularitat creixi. La sèrie explora els fútils intents d'en Negishi de rompre aquest cercle viciós, escapant del seu paper a DMC i convertir-se en un músic pop d'èxit.

Opinió personal

Bàsicament: un passerell (un noi molt pardillo) que per circumstàncies de la vida canta a un grup de heavy metal. Ell només vol fer coses de pringat però la vena metalera li surt sense voler. I tot és molt còmic. Voleu que ho millori? Són només dotze episodis. De 14 minuts. I cada episodi són dues històries. Així que són episodis d'uns cinc minuts de bogeria random.

Mirau-ho.

Això és un poc spoiler:
Text amagat.
Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquest anime és... LA PUTA HÒSTIA! Com he rigut amb aquest anime he rigut amb pocs... o amb cap. Per a mi, de tots els animes de paròdia, aquest és el MILLOR amb una diferència abismal!!

El protagonista té una hòstia, però en Krauser és... la puta hòstia!! Vull dir, que l'estimareu des del primer minut! I sobretot al puto cerdo del capitalismo. El cerdo, déu meu el cerdo... És a dir, és d'aquests animes que vindria a casa vostra, us fermaria al sofà i us obligaria a veure'l de bo que és i sí, m'ho agrairieu. No sé quins més arguments donar-vos però, de veritat ÉS MOLT BO, MIREU-LO SI VOLEU RIURE A FULL!

Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Bon dia!!

He de donar les gràcies per la idea que vau tenir de veure'l tots junts! Si hagués sigut per mi no l'hagués vist i m'hauria perdut un molt bon anime!
He rigut tan, però tan....feia molt de temps que no m'ho passava tan bé. El noi, pobre, molta pena no em fa, en el fons ell ja li agrada ser en Krauser i formar part de DMC. Al final sempre li surtia la vena metalera hahaha.

I què dir d'en Krauser....és la òstia! Entre la veu i les seves accions, era un no parar de riure :riu: sembla mentida que en Negishi i ell siguin la mateixa persona! Tots els personatges són molt bons, però la jefa és la millor! Mola veure personatges femenins amb aquesta personalitat i caràcter.
No ens podem oblidar del Cerdo Capitalista!!! Com gaudia el tio del sado hahaha...molt bo el moment que ha de reconèixer quin dels dos Krauser's és només amb la olor hahaha. Però a part d'això el millor era quan en Krauser li fotia d'òsties al cul, com la imatge que ha compartit la UkiHana hahaha em moro de riure!
Al final, la cançó del opening enganxa i no pots parar de cantar-la!

Us posaré, per mi, dos moments en què vaig reiure molt (puntualitzo, tots els moments són bons i costa decidir-se)

Tasukete!! Negishi!

Imatge


This tower is my bitch!!

Imatge


Satsugai Satsugai Seyo!!!!!!!!! :ovella:
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Japanium
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
daijôbu desu!
Entrades: 48
Membre des de: 07 gen. 2018, 12:39
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 27 cops

Gràcies als vostres comentaris m'he fet amb la sèrie... aviat la veuré. Crec que no em decepcionarà.
Merci!
Imatge
Respon