[Anime de temporada] Aggretsuko

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Flipo moltissim que ningú encara hagi esmentat aquest INCREIBLE anime. Però no temais pequeños niños, aqui esta el buen spam de manolo(i no us deixeu enganyar per l'estil kawaii) ...

AGGRETSUKO


Imatge
Episodis: 10
Duració: 15 m
Generes: Slice of Life, Comedy.
Any: 2018
Productora: Fanworks / Sanrio. Netflix
(Aixó es un remake, te serie ''antiga'' de 100 episodis)

Sinopsi

Retsuko, una panda vermella, es deixa la pell en un treball ingrat i frustrant. Per alleujar tot aquest estrès acumulat, canta death metall al karaoke en sortir del curro.

Imatge
Imatge
Imatge
Li recomano aquet anime especialment a L' @UkiHana , perque se que t'hi sentirás identificada 100% i et molara que t'hi cagues.
A veure... per on començo XD (He de dir que no he vist la anterior, però no tardare molt en tragarmela) ...M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA M'ENCANTA moltissim aquesta serie. Relata perfectament lo dura que pot arribar a ser la vida adulta de nosaltres, els millenials, els joves! en el ambient toxic de la feina amb gent gran i relacions toxiques. Sabeu el que mes m'encanta? Te un toc feminista brutal. BRUTAL. Mai habia vist una serie abordar aquet tema tan be. Buah no sabeu el que magrada. I love this so much!!! Totes les situacions son molt reals pero amb uns tocs d'humor SUPER GUAI i aaaaah!!! Tots els personatjes son fantastics!!!!!!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

D'entrada em sento molt identificada amb el primer gif, crec que l'imprimiré i ho penjaré al curro (no es mourà, però la gent en captarà l'essència...).

D'acord, m'has convençut i li donaré una oportunité (però quan acabi la temporada d'anime, que ara vaig un poc ofegada amb tantes coses per veure!!). La veritat és que m'ha fet gràcia, trobo que pot estar molt bé i em vull sentir reflectida en una panda kawaii...

Zenkyuu manolassa per la recomanachionne! :besitu:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ja l'hem acabat! La veritat és que fins el capítol 4-5 no ens va enganxar gaire, però després va ser un no aturar! Els millors personatges són la Gori i la Washimi xDDD I per a mi, el millor millor millor personatge de tot l'anime, aquest senyor:

Imatge

EL PUTO AMO!

M'ha encantat el tio, tot despistat a puta muerte, sóc MOLT FAN! Però bé, dir que tots els personatges també tenen el seu encant! La Retsuko és molt mona i quan canta és la puta ama! El Ton també em va agradar a la seva manera, és un poc cabró i sempre està ISOGASHIIIIII però em feia riure i not so bad person. I el cèrvol aquell que és tan kawaii?? M'encanta perquè és la típica tia insuportable que hi ha a totes les putes feines d'aquest puto món :lloa:

I sabeu qui també és el puto amo... PROTEIIIIIN! És a dir, em va encantar també aquest personatge xDD PROTEEEEIN per què no diu res més? Però és bona gent perquè fa que la Gori, la Washimi i la Retsuko es facin bones amigues de kokoro i això is good.

Però el que he dit, em quedo amb la Gori, la Washimi i el puto príncep empanat. Sobretot amb el príncep empanat, que es va robar el meu cor. Quan es queda dins el tren... QUIN CRACK :lloa:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola!

M'unesc al que ha dit na @UkiHana: els primers capítols són un poc mals de passar. Però passa una cosa al final del capítol quatre que canvia el to de la sèrie (no canvien les coses que passen, però canvia com passen).

I he de dir que si vos ha molat això del "metal per ridícul", heu de veure Detroit Metal City, àlies l'anime que va quedar en última posició a l'animesong empatat amb una cançó nyonya de n'@Ereza perquè sou uns heretges.</hate>
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops



segona temp anunciada!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Oh... bé, a veure què tal :3

Com ja vaig dir, no és una sèrie boníssima que haguem de veure sí o sí, però... crec que està prou bé per passar l'estona, així que crec que en veure la segona temporada, sí.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

AGGRETSUKO SEASON 2


Imatge


Doncs m'ha encantat moltissim. Una temporada molt adulta, molt existencial i molt divertida. Els personatjes nous son MARAVELLOSOS i m'encanta lo real que es senten les relacions entre tots. En aquesta temporada el jefe porc inclus mha semblat entranyable, potser ha crescut com a persona? No ho se , per mi si. M'agrada perque si be la retsuko esla prota sento que tots son protagonistes i ningú sobra. M'agraden les histories mundanes.

I ara spoilers XD:
Text amagat.

PERQUE AQUEST HOME PRECIÓS I CUQUI NOMES HA DURAT UN EPISODI???? PENSVAA QUE SORTIRIA AL FINAL DE LA SERIE O ALGO PERO MHAN DEIXAT AMB LES GANES!!! ARA VULL UNA TERCERA TEMPORADA! es perfecte per la retsuko i super cucoso!!!! Tenien moltissima quimica quina llastima : (
Imatge

El tadano... que puc dir? Es el noi milenial perfecte. Programador, treballador, multimilionari i amb idees ben clares que solc parlar amb els meus amics. Treure tots els llocs de treball, automatitzarlo tot per poder fer que els humans siguin lliures i feliços. Peraixo ell desenvolupa una IA perque algun dia aixo sigui possible. Es un noi literalment perfecte, molt modest. En el meu cas m'hagues quedat amb ell sense DUBTAR-HO NI UN MOMENT XDDDDDDDDDDDDDD Jo com ell no magrada la idea del casament i de tenir fills, prefereixo viure jo el moment en tot moment. A mes a mes el seu amor envers la retsuko era de debo, era pur i magnific, pero entenc que si la retsuko hagues estat amb ell el seu unic somni (treien tots els somnis que li imposa se mare i el mon que la rodeja) la unica cosa que ella ha decidit i ha somiat durant tota la seva vida (fills i casarse) deixaria de ser ''ella''. Pero bueno, tot i pendre una desició molt madura i lluitar per els seus desitjos de debo, penso que si hagues estat amb ell tota la seva vida en algun punt el que desitjava s'hagues complert. Ells dos son encara molt joves, pero es notava que el tadano quan es fes gran segurament sho plantejaria. Bueno, una llastima també.
Imatge
Imatge

Molt guai tot.


vull la TERCERA TEMPORADA JODEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Ahir em vaig mirar tota la primera temporada de Aggretsuko i m'encanta lo absurda que és en general i que a la vegada sigui tant real sobretot amb els temes de la feina i els jefasos que són mala gent.

Text amagat.

Quan s'enamora del príncep empanat es super cuqui al principi i després es torna una tortura anant sempre amb els tacons aquells que li rebenten els peus sense queixar-se ni res i el noi que no sap ni parlar casi XDD

També em va fer gracia que es trobes a les dos deeses de la empresa a Yoga i que es tornin beffas

Després els amics de l'Aggretsuko no em cauen bé, no se perquè però no em van fer gracia, podrien no sortir a la serie i per mi hauria sigut el mateix.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

L'altre dia vam veure la segona temporada.

Crec que no m'ha agradat tant com la primera, però així i tot, m'ha agradat. És una història curta, entretenguda i tot i que absurda, ens podria passar (més o manco) a qualsevol, ja que són coses quotidianes.

Crec que aquesta vegada no he rigut tant com l'altra vegada. Les sortides death metal també han estat... no sé, menys rellevants?

També, no he acabat d'entendre quina rellevància tenia el personatge que s'incorpora nou a la feina. Em va sobrar un poc.

El tema amb sa mare m'ha parescut graciós. Crec que és l'única part que fa gràcia, quasi, no?

Llavors, en Tadano m'ha molat. I el dilema que es presenta és molt interessant i crec que el solucionen d'una manera interessant. M'ha agradat.

Com sempre, Gori i Washimi VIP. Quant a en Haida,
Text amagat.
com a mínim actua un poc, però ja podria dir-li alguna cosa a na Retsuko


Mirau-ho!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon