[Anime de temporada] Golden Kamuy

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Anime de temporada. Primavera 2018


Golden Kamuy



Argument
A Hokkaido, l'extrem septentrional del Japó, en Sugimoto va sobreviure la guerra entre Rússia i el Japó de l'era Meiji, guanyant-se el malnom de "Sugimoto l'immortal". Ara cerca la riquesa promesa per la febre de l'or per protegir la vídua d'un company mort a la guerra. Mentre cerca l'or, descobreix pistes d'un incident en què uns criminals corruptes amagaren grans quantitats d'or. Fent equip amb una noia Ainu que el salva de la vida en el nord, s'endinsen en una aventura de supervivència per competir contra els criminals que també cerquen l'or amagat.

La sèrie porta ja tres capítols, i la veritat és que l'estic seguint amb molt interès. Vos la recoman i esper els vostres comentaris!

I ara... els meus :p

(Spoilers dels tres primers capítols)

Text amagat.
La veritat és que l'argument és bastant interessant! Tota la història dels presoners mola. Que en Hijikata hi sigui al darrere, mola molt. Per altra banda, el que ens mostren de la cultura Ainu també és una passada (tot i que em preocupa lleugerament que es torni una enciclopèdia Ainu xD). Finalment, els personatges estan molt ben aconseguits, pel que hem pogut veure fins ara.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

L'altre dia després del cliff anger de l'últim capítol em vaig convèncer de posar-me a llegir el manga... Només hi ha 40 capítols pel que he vist, tot i que està llicenciat i potser paga la pena després de prioritzar altres adquisicions donar-li una ullada. La veritat és que es venen moltes coses molt brutals que ajuden a entendre molt bé que darrere l'or hi han molts interessos.

Entenc perfectament la teva preocupació i haig de dir que si, que al final he notat que el manga és un poc enciclopèdia dels Ainu i el seu estil de vida. No em desagrada, però el fet de ser cacera tota l'estona i no desenvolupar història li pot costar uns quants punts a l'anime (que espero que vagi directe). Respecte a l'animació és un punt complicat, perquè la considero irregular, però després de llegir el manga, crec que les cares les fan per respectar l'estil del dibuixant.

PD: M'encanta que l'Asirpa eludeixi que la seva àvia la vol fer casar ja amb en Sugimoto (per desgràcia, la relació és més de pare/germà gran a filla/germana petita).
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Capítol 6

Vaja, el que pareixia un tros d'argument més secundari resulta que està enllaçat amb la trama principal! El caçador aquest està sonadíssim!

M'agrada com evolucionen els protagonistes, però! I en Shiraishi és tot un còmic xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Entre el capítol de la setmana passada i aquest, m'he quedat flipant bastant intensament amb el rollo que duu el tio del tatuatge. :spooky:

Però vaja, era divertit haha.

I sóc jo... o cada vegada tenen en Hijijata i en Tsurumi més a sobre?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon