Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

25.- Anime que t’agrada molt i no aconsegueixes que ningú miri
3-gatsu no lion!

Crec que ningú la mira perquè no la venc bé. Per això, canviaré de tàctica. A partir d'ara la vendré amb els gats:
Imatge
[media]https://ptpb.pw/w5nL.webm[/media]
[media]https://ptpb.pw/Og1o.webm[/media]

26.- Anime que mai has pogut acabar
27.- Anime popular que no t’acaba d’enganxar

Les ajunto en 1 amb Fullmetal Alchemist. Nyeh. Tant la brotherhood com l'altre les vaig deixar per avorrides.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

28.- El teu husbando/waifu

THIS IS COMPLICATED!! A veure, la waifu és la Honoka, això està claríssim però tenc tants husbandos que és molt complicat triar-ne només un!! Però bé, faré honor al meu avatar i triaré el Hijikata de Hakuouki, que és husbando entre husbandos.

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

28.- El teu husbando/waifu

No tinc husbando pero si tinc que escollir un si o si, escolleixo al gran Cadis Etrama Di Raizel de Noblesse que teniu a la meva firma.
Imatge

I Waifus en tinc moltes (amb un conegut fem top waifus a cada temporada anime :lol: :lol: ) pero hi ha una que es infinitament per sobre de la resta, Rias Gremory, es la que primer em va "¿Cautivar?", no se si seria la paraula adient pero una cosa aixi.
Imatge

Mencio especial: Shirayuki, Irina Jelavić, Esdeath, Boa Hancock, Yoko(TTGL), Enoshima Junko i mes recentment Ram/Rem.
N'hi han mes pero avui no funciona MyAnimeList, aixi que es complica recordar-ne xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

26. Anime que mai has pogut acabar

D'aquests n'hi ha més dels que recordo, però un dels últims que recordo voler que m'agradés i intentar acabar-lo seriosament és Violet Evergarden. Sentint-ho molt, després de tot el hype i tothom deixar-ho pels núvols va ser una decepció que l'únic que tenia era un disseny de personatges i una animació per sobre de les expectatives. És preciós, no es pot negar, però a banda d'això és AVORRIT. La càrrega sembla massa gran per a la protagonista i el format episodi tampoc crec que ajudés massa. Si haguessin dedicat més temps a la Violet potser hauria guanyat punts, però el que va sortir no em va impressionar gens.


Imatge


27. Anime popular que no t'acaba d'enganxar

En si Nanatsu no Taizai no està malament, d'altra manera no hauria aguantat veure'm tota la primera temporada, un shounen normalet, però res fora del que s'espera. És més, molts dels personatges em cauen força bé i és prou entretingut, però el meu problema és el protagonista. Des del primer episodi que la seva actitud em molesta moltíssim i dubto que això pugui canviar al llarg de la sèrie; aquest fanservice tan gratuït, tan insistent i tant repetitiu amb l'Elisabeth em fa emprenyar. Si fos de tant en tant potser ho podria passar per alt, però a banda de no ser el cas el pitjor és que és el prota i hi ha de ser sí o sí. En termes generals està bé, però no em sembla tant bo, ni tan original, ni tan entretingut com per poder obviar la presència d'aquest personatge.


Imatge


28. El teu husbando/waifu

Pregunta difícil on les hi hagi, però ara mateix em decideixo per en Gilbert Nightray de Pandora Hearts. És que bàsicament tot ell és husband material des del principi (tot i que al final del manga encara més). És tan bona persona, tan maco i tan dedicat que és impossible no voler que li passin coses bones.


Imatge


Imatge


De noies també en tinc moltes a la llista, però com en el cas anterior, ara mateix em decideixo per la Yosano Akiko de Bungou Stray Dogs. Forta, independent i amb caràcter, què més es pot demanar? Han de fer més temporades i que aparegui més sovint!


Imatge


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

27. Anime popular que no t'acaba d'enganxar

Buff un munt.
Made in Abyss, Boku Hero Academia, Shokugeki no Soma, Hunter x Hunter, Naruto, Gintama... pròximament l'anime de The promised neverland perquè el manga no em diu res. Tot lo que es posa de moda, sobretot shonens. Ja he passat aquella època de que tot el que veia era shonens. Encara estic sofrint amb el manga de fairy tail que quan el vaig començar m'agradava i ara que porto quasi 60 volums ja no puc més XDD A veure si l'acabo i llegeixo el que em queda d'una tirada (perquè al menys la vull llegir) i després ja a veure que faig. Si vendre-la o donar-la biblio del poble...


28. El teu husbando/waifu

En el meu cas Waifus. També n'hi ha massa. Potser les més recent: Megumi Katou de Saenai. Però cada sèrie que veig o llegeixo i m'agrada, ha de tenir una waifu en condicions. En els yuris les waifus es doblen o tripliquen xDD
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

29.- Anime que mereix segona temporada


Buaaaah, moltíssims. Bleach per començar, Akatsuki no Yona (que tenen un bon tros de manga per anar adaptant), Haikyuu (qui no té ganes de més temporades??) i espero que no estiguin molt a anunciar la segona temporada d'Idolish7!!

Però, finalment, em decanto per Arslan Senki! M'encanta aquest anime i en vull més!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

29.- Anime que mereix segona temporada

Tinc una espina clavada de no veure'n res mes, he estat diverses vegades tentat a llegir la novela pero no esta traduida mes enlla de 3 volums. Parlo de Tokyo Ravens, l'anime em va agradar molt i es una llastima que no en fesin mes temporades, es massa desconegut i ara ja ha passat massa temps aixi que mes improbable encara.
Imatge

Llista infinita: Mahouka koukkou no Rettousei, No Game No Life, Nejimaki Seirei Senki, Death Parade, Parasyte, Btooom!, Black Bullet, Rokka no Yuusha, Prison School, Bungou Stray Dogs, Arslan Senki, Akatsuki no Yona, Highschool of the Dead i continuara... (com avui tampoc va MAL, ho dic de memoria i en tinc poca xDD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

28- El teu husbando/waifu

Tinc molts husbando, però molts...però sempre em ve al cap en Sebastian Michaelis de Kuroshitsuji. Sap fer de tot amb molta elegància i la veu d'en Daisuke Ono és perfecte per aquest personatge. <3

Imatge

Si hagués d'escollir una waifu, seria Hotaru Tachibana de Aoharu x Kikanjuu. Perquè m'agraden les dones que juguen a jocs de supervivència amb armes. Tot i que ella sigui una principiant té bones habilitats.

Imatge

29- Anime que es mereix segona temporada

Hi ha molts animes que es mereixen una segona o tercera temporada i la marjoria ja els ha dit en Shancks. Però diré dos:
Bungo Stray Dogs: Per saber què passarà amb l'agència i amb la Port Mafia
Aoharu x Kikanjuu: Per veure més enfrontaments en els jocs i l'evoluació de les relacions del grup.
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

29- Anime que es mereix segona temporada

Tant Slam Dunk com GTO mereixien tenir adaptat a l'anime el manga al complet. Són els primers que m'han vingut al cap.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

30.- Anime que necessita més atenció

Detroit Metal City.

Imatge

Ara en faré un post, que fa mig any que el tenc pendent.

Bàsicament: un passerell (un noi molt pardillo) que per circumstàncies de la vida canta a un grup de heavy metal. Ell només vol fer coses de pringat però la vena metalera li surt sense voler. I tot és molt còmic. Voleu que ho millori? Són només dotze episodis. De 14 minuts. I cada episodi són dues històries. Així que són episodis d'uns cinc minuts de bogeria random.

Mirau-ho.

Això és un poc spoiler:
Text amagat.
Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon