Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

22. Millor anime de comèdia


Imatge

Detroit Metal City

És L'ANIME amb el qual més he rigut però de molt, d'això que em feia mal la panxa al dia següent de riure. Una joia. MIREU-LA!
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

23.- Millor anime d’esports

Sincerament crec que el millor anime d'esports és Haikyuu! però per no és el meu preferit!
El meu anime d'esports preferit és de beisbol i encara que no estigui en HD (cosa que em fastigueja molt profundament), fa que t'emocionis, riguis i ploris molt fortament i la banda sonora que acompanya cada moment és estupidament perfecte.
A més es poden fer molts shipeos :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:

DIAMOND NO ACE


Imatge

Una mica de música de l'anime, no puc explicar lo fort que m'exprimeixen el Kokoro aquestes 2 i d'altres que per copyright youtube s'ha petat XD.
Text amagat.




Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

23.- Millor anime d’esports

Doncs d'esports tampoc n'he vist gaires (encara estic pendent d'acabar Kuroko no Basuke i crec que no l'acabaré mai... xDD). Tenc també pendent veure Yowamushi no Pedal (pels seiyuus, ni tan sols sé muntar en bici XDD) i bé, Haikyuu és una obra mestra.

Peeeeero, tot i que Haikyuu està molt bé, hi ha un anime d'esports que em va marcar molt i que em va encantar i trobo que es mereix la meva consideració: Prince of Stride. Simple, ritme àgil, esport, amor, amistat i superació... Molt recomanable!

Imatge

PD: Always Nais Reshibu in the kokoro.
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

23 - Millor anime d'esports

Tinc molt clar que l'anime d'esports que més m'agrada és Haikyuu. Em va permetre conèixer un esport diferent. M'emocionava cada cop que en Kageyama i en Hinata feien la seva jugada del super ràpid o veure l'evolució de tot l'equip en la segona temporada. Tot plegat feia que els partits els gaudís i pogués sentir l'emoció i la tensió de cada moment. Pell de gallina al veure els salts que fotia en Hinata, és una tonteria, però cada cop que veia el seu salt flipava.

Imatge

Imatge

Menció especial per Slam Dunk primer anime d'esports que vaig veure i em va encantar

Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

22. Millor anime de comèdia

En aquest sentit no tinc dubtes, és Gintama. Sé que no és enterament de comèdia com d'altres que heu posat per aquí però sense dubte és el que més ha significat per mi en molts aspectes i no el puc deixar de banda. A més, és que realment és el que m'ha fet riure més, cosa que no és senzill i això li dóna molt de mèrit. Cert és que també hi ha episodis més dolents en quant a humor i es queden amb allò més bàsic i vulgar que a vegades em fan replantejar tota la sèrie, però com a conjunt està força bé. El que em guanya però de Gintama és que per més dramàtica que sigui la situació, si els dóna la gana fan un canvi de to i et poden tornar a fer riure. Crec que és el que millor d'aquest anime i per això es guanya aquest lloc.


Imatge


23. Millor anime d'esports

Sempre ha estat el meu preferit i no té comparació, Slam Dunk. Tots aquests anime es podrien descriure amb les paraules esforç, talent, treball en equip, passió etc. però el que fa que aquest destaqui de la resta: Takehiko Inoue. La seva manera de dibuixar, relatar i construir els personatges em sembla meravellosa. L'anime està bé, però la passió que desprèn el manga encara és més brutal. Sé que potser en part també és una mica de nostàlgia perquè és dels primers anime d'aquest gènere que vaig veure (i a més en català) però a banda d'això i d'haver trobat altres spokon molt ben fets (Haikyuu) o molt revolucionaris (YOI) em quedo amb l'esperit d'Slam Dunk.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

23. Millor anime d'esports

No soc fan del genere i a part de Yuri on Ice o Ballroom e Youkoso, nomes n'hi ha un que he vist els darrers anys Yowamushi Pedal, actualment a la 4rta temporada (112 capitols + 1 peli). Tot i que ja em costa una mica seguir-la (com ja he dit, no m'agrada el genere i m'aborreixo rapid), el prota es un otaku molt divertit.

Mireu el video!!!!!!


Com tots, tambe mencionar Slam Dunk o Cinturo negre.
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

23. Millor anime d'esports

Segurament Slam Dunk, però diré Ping Pong The Animation, que d'esports, es l'última que he vist. Yuasa adaptant a l'anime el manga homònim de Matsumoto. Que més es podia demanar. Una joya.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

21.- Millor anime dramàtic
Dramàtic... dramàtic... per dramàtic no em ve res eh? O espera sí, Shigatsu wa Kimi no Uso és un dramón bastant heavy, però ja l'he dit i no m'agrada repetir. Va, Shinsekai yori! L'he de tornar a veure d'aquí poc, que ja quasi no me'n recordo.
22.- Millor anime de comèdia
Danshi Koukousei no Nichijou. És com molt puta merda però em partia el cul.
Urusei Yatsura. Daaaaariiiiiing <3
Ranma ½. O sigui, és puto Ranma.
FLCL. Algun dia entendré de què va.
Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru. Terrible. ERABE!
Musculman. Molt terrible. Punts de nostàlgia.
23.- Millor anime d’esports
3-gatsu no lion (el shogi compta com a esport?)
Initial D (les carreres il·legals compten com a esport?)
Ping-pong
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

24.- Seiyuu preferit


Doncs a veure, m'agrada moltíssim la veu del Hideo Ishikawa, la del Miki Shinichiro, Ishida Akira, Ono Daisuke... Per descomptat el Mamoru Miyano també, però si hagués de triar un sol seiyuu que fes tots els papers del món mundial, triaria la veu del Maeno Tomoaki


Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

24- Seiyuu preferit

Tinc molts però molts seiyuus preferits, però si he d'escollir em quedo amb Tomokazu Sugita.

Alguns dels seus rols interpretatius:

- Gintoki Sakata (Gintama)
- Kyon ( Suzumiya Haruhi no Yūutsu)
- Hidenori Tabata (Danshi Koukousei no Nichijou)
- Shoukin Kagerou (Inu x Boku Secret Service)

El vaig descobrir amb el personatge d'en Kyon i des del primer moment em va encantar. No sabria dir exactament perquè, però m'agrada el to de veu que té, no és ni molt greu ni molt aguda. A més a més, tots els seus personatges tenen un punt d'extravagància i penso que és una veu que els hi queda molt bé hahaha. M'encanta la manera que té de parlar ràpid que sembla que s'hagi de quedar sense aire. He vist pocs animes amb la seva veu, però en tots he rigut molt i he disfrutat escoltant-lo.

Imatge



Per altra banda, m'agradaria anomenar també en Tatsuhisa Suzuki. És una veu inconfusible tot i que és capaç de fer una veu tan aguda i fina que casi no el reconeixes.

Imatge



I per últim i ja paro, Daisuke Ono. Les paraules Yes, my lord d'en Sebastian Michaelis (Kuroshitsuji) cobren vida amb la seva veu <3

Imatge



Estic segura que si ens ajuntessim amb la @UkiHana podriem arribar a fer una llista molt extensa dels seiyuus que ens agraden hahahha
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Respon