Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

21.- Millor anime dramàtic

N'hi han molts per escollir pero em quedo amb 3-gatsu no Lion, al principi vaig pensar que seria un spokon del shogi pero a mesura que avança l'historia, veus que el shogi nomes es el fil conductor i a sota tens tota una trama molt i molt dramatica. Molt recomanable i prepareu els kleenex anticipadament.

Tinc pendent el manga perque l'anime no abarca encara tota l'historia encara pero pel que he llegit a comentaris i un petit spoiler de la versio en angles, el drama s'intensifica encara mes.

Us presento el meu personatge preferit d'aquest anime, Touji Souya, quan el coneixes de verita es... :plorar: :plorar:
Imatge
@UkiHana husbando?? xDD

Mencio especial: Angel Beats!, Mahou Shoujo Madoka★Magica, pelis de Makoto Shinkai, Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu, School Days, Grisaia no Kajitsu.
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

21- Millor anime dramàtic

No sóc molt de drama perquè no m'agrada mirar coses que em facin plorar. Però si he de dir un anime que em va deixar amb mal gust de boca és Kuzo No Honkai Un anime que parla del amor des de la perspectiva del amor no correspost i del creixament personal.


Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

I per fi em poso al dia!

18. Millor anime de ciència ficció
Acabada de veure,i amb molt bon regust de boca, Charlotte (No es la millor, pero ningú la citada)

19. Millor anime romàntic

N'he vist molts, tal com he dit anteriorment, pero Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru trenca
amb tots els tópics de història romàntica.

20. Millor anime de música

Shigatsu no kimi no Uso em va encantar pel tema de tractar música clàssica, com Angel Beats. Pero si haig de recomanar una que no hagi sortit, sens dubte Fuuka. Beck es també una bona opció però... l'anime es massa poca cosa comparat amb el manga.

21. Millor anime dramàtic

En aquest cas optaré per una pel·lícula, un clàssic de Giblhi, La tomba de les lluernes.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

22.- Millor anime de comèdia

buff n'hi ha tants que han fet que em descollones viu com Bo Bo Bo, Nichijou, i moltes altres... però tiraré per una de més recent.

KONO SUBARASHII SEKAI NI SHUKUFUKU WO


Imatge


També us deixo l'opening de la segona temporada perquè m'encanta XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

22- Millor anime de comèdia

N'he vist uns quants, però els que més m'han fet riure són:

1- Working!!!

Va ser un dels primers animes de comèdia que vaig veure i vaig riure molt! Cada personatge és únic, des d'una noia que li fan por als homes fins a una altra que porta una katana. Les situacions que es crean entre ells són molt divertides. Un grup molt divers que et farà treure més d'un riure. Un anime perfecte per passar l'estona el dia que no tinguis res a fer.

Imatge

2- Blend S

Un altre anime amb el qual vaig riure molt. Com podeu veure també està relacionat amb la hostaleria però diferent, ja que en aquest la diversió està en què cada un dels personatges femenins, a la feina, interpreta un rol diferent. Tenim la germana petita, la tsundere, la germana gran, la idol i la sadomasoquista. A partir d'aqui, els riures estan assegurats.

Imatge

3- Danshi Koukousei No Nichijou

Per últim us porto aquest. Si vols un humor una mica més "absurd" amb referències otakus aquest és el teu anime d'humor perfecte per veure. És un anime sobre un grup de nois que sempre busquen la manera de no aburrir-se. No està malament i és d'aquestes sèries per passar l'estona el dia que no tens ganes de pensar gaire.

Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

18. Millor anime de ciència ficció

Steins Gate

19. Millor anime romàntic

Kaichou Wa Maid-Sama

20. Millor anime de música

Shigatsu no kimi no Uso

21. Millor anime dramàtic

Welcome to the NHK

22. Millor anime de comèdia

Diré que és Yondemasu yo, Azazel-san, potser és perquè l'he vist fa poc, però val la pena, i desgraciadament és molt desconegut
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

22. Millor anime de comèdia

També em quedo amb la opció de la @Yuri, per mi Working es un desmadre absolut i tot i ser relativament llarga (48 episodis) la vaig gaudir de principi a fi! I tot i que les noies es porten normalment la palma he de dir que els nois no es queden tampoc enrrere.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

19.- Millor anime romàntic

20.- Millor anime de música
Imatge
21.- Millor anime dramàtic
Imatge
22.- Millor anime de comèdia
Com diu en @Morte-Diem , Yondemasu yo, Azazel-san.És un anime DESCONEGUT AF i que val moltissím, MOLTISSIM LA PENA. Te un humor negre i horriple que us matara de riure. Pur or.
Imatge
Imatge
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

No sabiria quin dir la veritat, d'aquest si que n'he vist molts xDDD

Dels mes recents podria dir Sakamoto desu ga? o Himouto! Umaru-chan pero em quedo amb Barakamon, es ultra divertit i la protagonista es un descontrol.
Imatge

Mencio especial: Genshiken, Kobayashi-san Chi no Maid Dragon, Shirobako, ShimoSeka, Chuunibyou i KonoSuba.
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

22. Millor anime de comèdia

Comèdia més o menys en tenen tots els animes. En aquest cas crec que es més adequat posar animes que m'han fet agafar atacs de riure. Potser el que més Nichijou. Però no es queden gens enrere altres com Bobobo o Danshi Koukousei no Nichijou. Sobretot l'humor absurd xD
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Respon