Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

19.- Millor anime romàntic


Imatge
Sorry perquè no sóc gaire d'animes romàntics, així que això em servirà per conèixer-ne de nous... El primer que m'ha vingut al cap ha estat KareKano (espero que molts l'hagueu vist, la feien al K3...) I bé, dir que quan la vaig veure en el seu moment era petita i no vaig ser capaç de captar-ne tota l'essència, però que de més gran la vaig remirar i és una obra d'art!!

Mencions especials: Tonari no Kaibutsu-kun, Kamisama Hajimemashita i Honey&Clover!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

19.- Millor anime romàntic

Jo vull presenentar una petita joia, Plastic Memories, es sumament bonic i son feelings a tope. Molt recomanable, doneu-li una opertunitat i no us decebra!

Imatge

Mencions especials: Yahari Ore no Seichun Love, Toradora!, Chuunibyou demo Koi ga Shitai!, ReLIFE, Nisekoi i Akagami no Shirayuki-hime.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

19.- Millor anime romàntic

Sens dubte Lovely Complex, recordo que és un dels primers animes que vaig veure amb subtítols i crec que em va ajudar a que m'enganxes encara més a aquest món, ja que no és un anime romàntic i ja, sino que combina molt bé l'humor i el drama i fa que t'hi acabis enganxant molt!! <3

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

12.- Ending preferit

Em va encantar que a Akuma no riddle fessin un ending per a cada estudiant, i la veritat és que tots estan molt bé però posaré només un (se m'ha fet difícil triar)



13.- Anime que fa molt de temps que tens pendent de veure

Cowboy Bebop: des de que vaig començar a veure anime sabia que l'havia de veure en plan serio (de petita el veia a troços per la tele) però encara no he aconseguit agafar un dia i fer una marató com toca. Sempre trobo alguna altra cosa en que perdre el temps.

Imatge


14.- Anime de temporada que has seguit més entusiasme

Sóc una persona bastant inconstant així que em costa estar seguint un anime tota la temporada sense acabar cansant-me, he hagut d'expremer bé les neurones per poder recordar-ne un que vaig estar seguint tota la temporada i al final me n'han vingut dos que recordo bé perqué són de fa bastant poc (un any?):

Boku Dake ga Inai Machi: la història era complexa però vaig trobar que la tractaven de manera molt simple i aixó em va enganxar molt ja que sabent que només serien 12 capítols si es complicaven massa la vida acabaria molt malament. La seva simplicitat va ser el que em va enganxar, i el misteri ofc. Potser el final no va arribar fins on jo esperava pero tot i així em va deixar un bon sabor de boca.

Imatge


Kuzu no Honkai: no sóc gaire de mirar shojos o el que sigui aquest anime però em va enganxar des de el primer capítol (i vaig aconseguir que tots us hi enganxeussiu jijiji), els personatges (tots) eren molt interessants però el final va ser una mica rana i aquest no em va deixar tant bon sabor de boca com Boku Dake.

Imatge


15.- Shonen/Seinen preferit

Shonen: Full Metal Alchemist: Brotherhood, sense cap mena de dubte és el millor shonen que existeix and you can't change my mind. Personatges, història, banda sonora, tot és perfecte.

Imatge


Seinen: intentant no repetir els que ja heu anomenat o animes que vull posar en altres categories optaré per Parasyte, l'argument era brutal i l'animació també, em sap greu que no hagin seguit adaptant-lo a l'anime així que tinc pendent llegir el manga per saber com acaba (dubto que el final de l'anime sigui el final del manga). Migi husbando <3

Imatge


Cotillejant una mica per inspirarme a MAL he buscat l'etiqueta de seinen a veure que em sortia per si n'hi havia algun del que me n'havia olvidat i tinc la sensació que la etiqueta 'seinen' és un cajón desastre on hi entra tot el que no hi càpiga a les altres etiquetes. Ho dic bàsicament perquè apareixen animes com Kuzu no Honkai,
Demi-chan wa Kataritai
, Acchi Kocchi, Sakura Trick i tants altres que per a mi hi pintent entre zero i menys com a seinen. Per què ningú se'n recorda que existeix l'etiqueta 'Josei'? Per a mi té molt més sentit etiquetar-los com a josei que com a seinen.

16.- Shojo/Josei preferit

Shojo: no n'he vist gaires de shojos però dubto que cap aconsegueixi superar a Shoujo Kakumei Utena, trenca els rols de gènere, és surrealista, té yuri i al final les lesbianes no es moren. Que més puc demanar?

Imatge


Josei: desgraciadament és un gènere del que no he vist gaire anime però els pocs que he vist m'han agradat, espero poder trobar-ne més. Si m'he de quedat amb un seria Kuragehime si l'heu vist sabeu perfectament perquè és genial i si no l'heu vist esteu tardant. Una casa plena de noies otakus asocials que lluiten contra el sistema. Brutal. I un dels animes que més m'ha fet riure.
En tinc uns quants a la llista de pendents com 'Ristorante Paradiso' o 'Paradise Kiss'.

Imatge


17.- Pel·lícula d’anime preferida

Koe no Katachi, des de que la vaig veure que no me la puc treure del cap. Quan vaig sortir del cine lo primer que vaig fer al arribar a casa va ser llegir-me el manga i per a mi és un dels millors que he llegit. Desgraciadament al adaptar-lo com a peli l'història ha queda una mica coixa ja que han hagut de tallar parts importants i especialment el final és el que menys m'agrada d el'adaptació. Tot i així és una peli que em va encantar quan la vaig veure, l'historia t'atrapa des del minut 1, trobo que tracta un tema molt complicat i ho aconsegueix fer molt bé, chapeau per a l'autora. A més a més la banda sonora és genial, les composicions sense acabar al principi de la peli i com amb l'avançar de l'història la música es va completant.

Imatge


18.- Millor anime de ciència ficció

Ghost in the Shell sense cap dubte. Que us puc dir que no sapigueu ja?

Imatge


19.- Millor anime romàntic

És una peli, però n'he vist tant pocs d'animes romàntics que no tinc gaire a on triar, així que per a mi és Byousoku 5 Centimeter. És una història trista i gens pastelosa que al cap i a la fi descriu el 90% de l'expressió de l'amor. I que el clímax de la película sigui un ending tan preciós em va acabar d'enamorar.

Imatge


Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

19. Millor anime romàntic

Potser el primer en què he pensat ha estat KareKano, però com que és al manga on s'acaba de desenvolupar tota la relació em quedo amb un altre clàssic com és Card Captor Sakura. És un anime que aporta una història molt més enllà que la merament romàntica i segurament és això el que la fa més entretinguda de veure. A banda d'això, la relació entre la Sakura i en Shaoran és mítica i sempre perdura en totes les obres de Clamp; podríem dir que és una parella eterna. Més que una obra del destí (que també), m'agrada la relació que van teixint entre els dos començant com a rivals que no s'agraden gaire fins acabar descobrint l'amor a través del temps que passen junts i van experimentant amb les seves emocions mentre desperten sentiments l'un per l'altre. Sense ser menys important, hi ha moltes relacions secundàries en què les Clamp arrisquen bastant més que altres autores, com poden ser els sentiments de la Tomoyo per la Sakura o la parella Touya/Yukito entre altres. Trobo que des de sempre han presentat parelles també molt "controvertides" pel que fa la opinió del públic i ho trobo important a recalcar. Podria haver parlat també de Chobits, però essent sincera, m'agrada molt més CCS.


Imatge


Menció especial per Tsuki ga Kirei, que és un anime que, tot i no tenir res que el faci destacar especialment explica una història bonica i creïble entre dues persones que tenen problemes per tractar amb els altres al seu voltant; molt més madurs per la seva edat del que ho són altres personatges d'altres sèries que acaben sent molt estúpids, això li va donar molts punts. Com ja he dit, no és res de l'altre món, però el vaig gaudir més del que esperava en un principi i em va semblar preciós.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

19.- Millor anime romàntic

Segurament Chobits o Lovely Complex. Tot i que també em van agradar força Kimi ni Todoke, Hchimitsu to Clover, Sukitte Ii na yo, Nagi no Asukara o la més recent, Tsuki ga Kirei
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

20.- Millor anime de música

És l'últim que he vist i podria dubtar amb un parell però crec que el millor anime de música és:

HIBIKE! EUPHONIUM


Imatge

És preciosa de principi a fi la música també és molt bona i tots els personatges són genials!
Recomanada al 100%
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

19- Millor anime romàtinc

He vist molts shojos però el únic que m'he mirat varies vegades és Kamisama Hajimemashita. Va ser el segon anime en subtitols que vaig veure i el vaig trobar molt romàntic, però també té bons moments còmics. Em va agradar no nomès per la història sino també per la paleta de colors i banda sonora que utilitzen per crear aquests moments de romanticisme.


Imatge


Imatge

Menció especial per Itsudatte bokura no koi wa 10-centimeters datta. Són 6 captitols però em va encantar!

Imatge


20- Millor anime de música

No sóc molt d'aquest gènere i el únic que he vist és Fukumenkei Noise Em va agradar per l'estil de música que és. La protagonista té molt bona veu i és un personatge que quan canta ho dóna tot fins arribar a un ritme frenètic, el qual els seus companys al principi no la poden seguir. Per això les cançons tenen un ritme ràpid. A més, m'encanta com van vestits els membres del grup.

Imatge

Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

20- Millor anime de música

Sense cap mena de dubte per mi es K-On <3

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

20.- Millor anime de música

M'acabo d'adonar que casi no he vist anime de música així que per falta d'opcions em quedo amb Nana, que potser degut a tot el drama la música acaba quedant en segon pla. Però en realitat tota la trama gira al voltant de la música i com la viu cada personatge. I una especial menció a la banda sonora que acompanya tot l'anime, una de les millors que he escoltat mai.

Imatge
Imatge
Respon