Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

12.- Ending preferit

L'ending de boku dake ga inai machi, tot i que és relativament nou, crec que s'ha guanyat amb bastant avantatge el meu top1.


13-Anime que fa molt de temps que tens pendent de veure

Chobits, és dels primers que em vaig apuntar a la meva llista per veure, potser fa 6 o 8 anys que el tinc pendent.
Imatge

14-Anime de temporada que has seguit més entusiasme

Saiki, la segona temporada, la primera temporada ja em va agradar molt, i per sort, la segona temporada són 24 capitols enlloc de 12 (passen pel 15).

Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

14-Anime de temporada que has seguit més entusiasme

Jo l'anime de temporada que recordo que he seguit amb més entusiasme va ser Brothers Conflict però no per la història, que és un harem inverso, i aquests animes no tenen la super currada d'història. Osigui estava bé però no era res del altre món. Jo recordo seguir amb moltes ganes aquest anime pel tràfic de fangirleig que portavem amb la @Nafi, la @Skuld i la @Erwyn. Recordo que en un altre forum vam arribar a fer més de 10 o 15 pàgines de posts compartint imatges dels guapos personatges!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

14.- Anime de temporada que has seguit amb més entusiasme
Fa poc que segueixo animes de temporada i no acostumo a veure molts (ara mateix segueixo només un). A més vaig veient els capítols que surten però acostumo a veure uns quants de cop i no estic esperant a que surtin cada setmana. Al menys m'agrada poder veure uns quants capítols seguits.
Inuyashiki i Violet Evergarden són els que més m'han agradat i els que he seguit una mica el ritme.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

15.- Shonen/Seinen preferit

Shonen:

Si parlessim de manga seria Naruto 100%, però al ser anime ni d'aprop amb lo malament que ho han fet.
Estic entre Tengen Toppa Gurren Lagann i Boku no Hero Academy, els dos m'encanten massa :D
Imatge

Imatge

Seinen:

Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin, especialment la primera part d'aquest anime me sembla una obra mestre de l'animació, i encara que al segona no ho sigui tant segueix sent molt bona recomenada a tothom que no l'hagi vist.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

14.- Anime de temporada que has seguit més entusiasme
3-gatsu no lion (1a i 2a temporada). És com super maco, era dosi setmanal d'amor.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

15.- Shonen/Seinen preferit

Sorry per repetir-me, però mai res podrà superar Bleach

Imatge

Menció especial a D.Gray-Man i Rurouni Kenshin. Mireu-les!!


I com a Seinen, personalment, res millor que Psycho-Pass

Imatge

Te sedusse i lo sabeh
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

15 - Shonen/Seinen preferit
Bé, preferit preferit no diria... i a més crec que en molts casos la distinció entre shounen i seinen també te bastant poc valor, acaba sent qüestió de a quina revista li va donar la gana de publicar el manga.
Així doncs, sense preferit, mencions especials d'anime que considero que en esperit son molt shounen en cap ordre en particular:
Initial D, GTO, Hunter x Hunter, Yuu Yuu Hakusho, Darker than Black.
I més tirant a seinen per serietat:
Steins;Gate, Serial Experiments Lain, Ergo Proxy, Ghost in the Shell, Shinsekai yori, NHK ni Youkoso.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

15- Shonen/Seinen preferit

Com a shonen : HUNTER X HUNTER
Crec q es un shonen que ho te tot. Absolutament tot. És diferent,molt unic, dibuix majo bonicoso i arcs molt interesants, divertit i dramatics. Creixes amb els personatjes i sents que ets alla amb ells. Infinit/10.

Com a seinen : Diria Nana
És molt adult, vaengainxar a me mare sense necesitat de ensenyarli jo (el va trobar per la tele i el seguia entusiastament) i crec q segons la definició de Seinen , es perf.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

15. Shounen preferit

En part potser és perquè segueixo el manga, però crec que si l'adaptació segueix com fins ara l'anime de Shingeki no Kyojin el podria superar. Tot en general ja és molt èpic, però si li sumem l'animació i la banda sonora impressionant tot millora considerablement (ja que tot i que l'Isayama hagi progressat molt dibuixant, segueix sense estar al nivell de la història). El que m'agrada d'aquest anime és que més que centrar-se en l'acció (que també) el que més intriga de tot plegat és el misteri i els secrets darrere els esdeveniments que van passant. A banda d'aquests elements, es podria dir que no hi ha ni bons ni dolents i com a fan del drama això que vagin matant indiscriminadament als personatges també li dóna punts. L'únic dolent és que el protagonista no m'agrada gaire, però ho puc passar per alt.


Imatge


15. Seinen preferit

Com a seinen crec que em quedo amb Fate/Zero. Fa molt que la vaig veure i crec que m'estan entrant ganes de tornar a donar-li una repassada (i no és perquè estigui jugant al GO... què va...) perquè és la millor de la saga indiscutiblement i per molt, suposo pel fet que sigui la única que es podria considerar seinen. De fet, a banda de Heaven's Feel (que ara estant traient les pelis) la resta està molt per sota ja que el protagonista guanya pel simple fet de ser el protagonista. En fi, el cas és que aquesta part està molt ben desenvolupada, els personatges són una passada i el drama is real. A més de comptar amb l'animació de Ufotable, la banda sonora de la Yuki Kajiura i bàsicament tot l'staff és del millor.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

15- Shonen/Seinen preferit

Manga shonen perferit: Naruto
Anime shonen prferit: One Piece/ Yu Yu Hakusho
Manga seinen preferit: Another
Anime seinen preferit: Higurashi No Naku Koro Ni

Imatge
Imatge
Respon