Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

13.- Anime que fa molt de temps que tens pendent de veure
Fa un poc de vergonya, però... Evangelion. No he trobat el moment.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

11.- Opening preferit
M'ha costat! M'agraden molts :) Però al final m'he decidit. Aquests són els que més m'emocionen i em fan cantar i ballar!
Opening Català
Yū Yū Hakusho
"Hohoemi no bakudan". D'aquest opening no em cansaré mai! On hi ha un micro? El necessito!!
Text amagat.

Opening japonés
Noragami Aragoto
La @Nafi ja ha dit el de Noragami que també m'agrada i jo vull esmentar l'opening següent
"Kyōran hey Kids" :ilu: com mola!
Text amagat.

12.- Ending preferit
Ending català
Vull viure d'aventures. (Romantikku ageru yo) M'he mirat qui la cantava i he tingut un shock quan he vist que era la mateixa cantant a l'opening de Yū Yū Hakusho. Manolita Domínguez (una avinguda amb el seu nom siusplau).
Text amagat.

Ending japonés
El primer ending de Naruto "Wind" i aquí no poso video que no he trobat cap que m'agradés.

13.- Anime que fa molt de temps que tens pendent de veure
UN? En tinc una llista molt llarga. Entre molts tinc que m'agradaria
-Bleach
-Durarara
-Inu Yasha
-Dragon Ball Super
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Giggles ha escrit: 14 maig 2018, 02:04 Ending català
Vull viure d'aventures. (Romantikku ageru yo) M'he mirat qui la cantava i he tingut un shock quan he vist que era la mateixa cantant a l'opening de Yū Yū Hakusho. Manolita Domínguez (una avinguda amb el seu nom siusplau).
Text amagat.

Ending japonés
El primer ending de Naruto "Wind" i aquí no poso video que no he trobat cap que m'agradés.
Uuuuf, tens tota la raó, són endings preciosos! "Vull viure d'aventures" el recordo de quedar-me ben petit mirant-me'l a la tele... En pau descansi la Manolita Domínguez i la barbaritat d'actors que ja no hi són (si us voleu sentir vells... i aquest vídeo ja és de fa 6 anys: https://www.youtube.com/watch?v=bUrJNb35Ur0). El de Wind també recordo que hi vaig estar molt viciat (sí, vaig veure una mica de Naruto), m'encanta.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

14- Anime de temporada que has seguit més entusiasme

doncs no ho se XD cada 2 o 3 temporades surt algun anime que m'enganxa...

diré Boku Dake ga Inai Machi o Erased.
Imatge

es veritat que al final va ser una mica decepcionant però durant la temporada passava la setmana super nerviós per veure la serie fins i tot re mirava els capítols una i altre vegada entre setmana XD.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

13. Anime que fa molt de temps que tens pendent de veure

A veure... la meva llista de pendents és llarga que fa por, però n'hi ha un que m'hi he volgut posar en més d'una ocasió i ja ho tenia decidit però després a l'hora de la veritat altres li han passat a davant. Em fa sentir molt malament perquè Ergo Proxy té pinta que serà d'aquells anime que m'agradaran tot i ser una menjada d'olla, però per A o per B en aquell moment no em ve de gust que sigui tan profund o complicat d'entendre i vull una cosa més lleugera, torno a mirar algun dels que ja he vist amb algun amic, me'n recomanen d'altres etc. i així porto ja uns quants mesos. La vull veure però sempre la vaig deixant per més endavant. No és urgent, però amb aquestes imatges i l'opening m'entren ganes de veure-la XD


Imatge


14. Anime de temporada que has seguit amb més entusiasme

Em remetré només als dos últims, que han estat les sorpreses de les passades dues temporades i m'agradaria recomanar perquè poden passar desapercebuts i són una autèntica meravella. Els dos són temàtica slice of life però certament molt diferent l'un de l'altre; que fos així al principi em feia una mica enrere perquè no m'ha molat mai massa aquest tipus d'anime, però em vaig alegrar molt d'haver-los començat perquè de debò que són una joia.

En primer lloc, Yuru Camp, que no té molt de secret, són noies d'una escola que s'apunten al club i van d'acampada. Tot sembla molt senzill i potser avorrit però cada setmana esperava l'episodi amb moltes ganes i l'únic problema que li vaig trobar és que es va acabar. En fi, sempre tindrem el manga XD Tot i que el que més punts li dóna és que una de les protagonistes és clavada a mi i m'hi vaig sentir totalment identificada (sí, parlo de la Rin, la que surt a la imatge)!! A més que una altra de les noies també s'assembla a algú que conec i la relació que tenen em dóna la vida. És molt relaxant i divertit, d'avorrit no en té res!!


Imatge


I l'altre anime del qual volia parlar és Shoujo Shuumatsu Ryokou, a simple vista pot no semblar la gran cosa ja sigui pel dibuix o perquè les protagonistes siguin dues nenes, però la veritat és que és el primer anime que m'enganxava així en molt de temps. En un període de guerra les dues protagonistes segueixen el seu viatge sense saber on van amb l'objectiu d'anar sobrevivint en un món on ja pràcticament no hi queden més persones. Tot i això les veus amb els seus interessos i reflexionar sobre temes bastant profunds de manera senzilla i és simplement impressionant; l'estudi d'animació va fer una feina que em deixa sense paraules. Les dues tenen química i es complementen molt bé. No volia que s'acabés T-T.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

13. Anime que fa molt de temps que tens pendent de veure

Un munt d'animes. Potser les Monogatari Series i també tot lo de Fate. Però es que tampoc em diuen res, fa molt pal xD
Una que sí em recomanen molt es Clannad, però també fa molta mandra. Igual que amb Re:Zero, la segona temporada de Log Horizon, Psycho Pass... el que deia un munt :lol:
He vist molta merda, però de lo més conegut poca cosa xDD

14. Anime de temporada que has seguit amb més entusiasme

Pfff aquesta no se pas. Ens els últims 5 anys tota sèrie de temporada que començo m'acabo cansant amb 7 o 8 capítols. Sí es veritat que les poques que acabat es perquè hi havia ganes de seguir-les fins al final per exemple la de Ping Pong the Animation, Sidonia no Kishi, Space Dandy, Zankyou no Terror, Non non Biyori i la primera temporada de Oregairu entre alguna més.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

14. Anime de temporada que has seguit amb més entusiasme

Doncs aquí en tenc dos: Hitorijime my Hero en el seu moment i ara també Idolish7

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

14. Anime de temporada que has seguit amb més entusiasme

Aquest tambe es facil, per no anar molt lluny parlare de les mes recents.

Per una banda Youjo Senki (quines ganes de veure la pelicula i confirmin la 2na temporada), comptaba els dies que faltaven pel seguent capitol durant la resta de la setmana.
El/la protagonista es genial, la loli sadica per exelencia amb cervell i un karma enorme putejant-la fan una combinacio explosiva, amb la tematica de guerra desde el punt de vista d'un imperi similar al nazi de la 1ra guerra mundial pero amb magia pel mig.
L'hype is over 9 thousend!!! :uki: :uki:
Imatge

Per l'altre banda Inuyashiki, similar al anterior pero no tant hype, llastima que aquest si que esta finalitzat, en volia molt mes.
Esta feta de tal manera perque t'enamorari del protagonista i odiis moltisim al antagonista, amb una animacio 3D molt cuidada i que no molesta en cap cas.
Imatge
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

12.- Ending preferit
D'endings prefes ja vaig posar uns cuants AAAAAAAAAAQQQQQQQUUUUUIIIIII aixi que a part de aquets... a veure que busqui mes endings prefes....
Owari no seraph - Perque quan li pilles amorcito als protas i t'enamores del amorcito entre ells i veus que el Op i el En estan lligats es molt FEEL i a mes aquet ending es com super trist. M'agrada la veu.

Arakawa Under the bridge x Bridge - El dibuix, la cançó, l'anime en si es espectacular, amb aquet ending mes.

Mob psycho 100% - Perque en el anime no es profundiza tan en el personatje del Reigen i els creadors van tenir la maravellosa idea de explicar-ho en el ending. I els hi va sortir collonut.

Hunter x Hunter (1999) EN 2 - Perque s'estimen i amb tot el que sofreixen es guai veurels de chill, a mes, aquets endings de la serie antiga i el dels OVAS em porten molts records preciosos.


13.- Anime que fa molt de temps que tens pendent de veure
Higurashi no Naku Koro ni i Nodame cantabile.

14.- Anime de temporada que has seguit més entusiasme
Osomatsu-san (nomès la primera temp.)
El fandom era molt potent , afectiu, entusiasta, conspirador i et senties envoltada de una gran familia enamorada d'aquesta serie. Era com si esperar una setmana per cada capitol no pases, com si tots els dies fossin capitols d'Ososan, cada dia sortian imatges oficials noves, merch nou, consipracions noves, projectes nous, milers de fics i imatges, era un no parar. I quan va acabar va seuir durant un any sencer tot aixo, com si mai hagues aabat. Cada dia era osomatsu i em vaig sentir molt estimada dintre del fandom. Va ser brutal, dubto que torni a pasar amb cap anime. Era quasi mes emocionant llegir les histories que creaba la gent que veure la serie en si mateixa. Llastima que la segona temporada FOS UN TRUNYACO IMPORTANT ASQUEROS QUE S'APROFITAVA DEL NOSTRE AMOR PER LA SERIE PER FER MERDA. ejem. :)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

13-Anime que fa molt de temps que tens pendent de veure

En tinc molts de pendents apuntats en una llista que cada cop es fa més extensa. Però el anime que sempre em costa avançar i que sempre la començo i la deixo cap al capítol 20, és Bleach. I això que té elements que m'agraden d'aquests gènere i a més està en català! No sé perquè, però sempre acaba sortint una millor opció per veure. Però no patiu que tard o d'hora l'acabaré veient!

Imatge


14-Anime de temporada que has seguit més entusiasme

No he sigut molt de seguir temporades. Com fa poc he tornat a veure anime, primer "m'he posat al dia" i la temporada que més estic seguint és aquesta de primavera. Però l'anime que més he seguit és el nou de Sakura, la caçadora de cartes. Suposo que és perquè em porta bons records de quan vaig veure el primer anime que van fer i em vaig endur una alegria quan vaig llegir el anunci de la nova sèrie.

Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Respon