Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

11. Opening preferit

Estic mes o menys com @Skuld , segons pasa el temps m'agrada un altre de les noves temporades i les anteriors ja s'em fan repetitives (sense comptar les mitiques/nostalgiques com les de One PiececBola de Drac, Death Note, etc...), per exemple ara estic escoltant moltisim al movil My Hero del anime Inuyashiki pero ni de bon tros es el meu operning preferit.

He estat una estona escoltant la carpeta mentre tornaba de treballar i arribat a aquesta conclusio, departure! del anime Hunter x Hunter es de les poques que encara em posa la pell de gallina i em fa recordar escenes del anime molt epiques.



Tambe molt a prop estaria Database de Log Horizon, el grup m'encanta (Man with a Mission) i els vaig descobreir gracies a aquest opening (tot i que ara la meva canço preferida d'aquest grup es When the devil rises, escolteu-la! epica).



I fins aqui l'opening, dema tinc un dia molt complicat aixi que potser deixi l'ending per diumenge amb calma.
Molt bones eleccions en general!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

11. Opening preferit

He començat que en tenia 2 al cap i al final he acabat amb 4 openings preferits... En tinc dos en català (tot i que la seva versió original també m'encanta) i dos en japonés!

Fairy Tail - Towa No Kizuna(Opening 9)



Mondaiji tachi ga Isekai kara Kuru Sou Desu Yo - Black † White Aquesta la vaig presentar un cop al AnimeSong :3



One Piece - Share The World (Opening 11) La deixo en català, tot i que em tempta molt deixar-la en japonès, per que és cantada per un grup que m'encanta, però com que en català és com primer em vaig enamorar de la cançó doncs aquí està...



I per últim però no menys important Inuyasha - Angelus (Opening 6)

Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

10. Pitjor personatge

En suzaku de code geass, perquè és imbècil.

Imatge

11.- Opening preferit

El primer opening d'steins gate.



Especial menció a:
Text amagat.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

11. Opening preferit

Dooooncs, tiraré del clàssic.

Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

9.- Parella preferida de l’anime

Se que sóc molt repetitiva pero: Celty x Shinra

Imatge


He de confessar que al principi em va semblar una mica creepy que en Shinra estigués tan penjat per la Celty però un cop el vaig entendre i els vaig veure junts no vaig tenir cap dubte que són la millor parella de l'anime.

10.- Pitjor personatge de tots els temps

Ja n'heu anomenat molts que són la meva llista del hate: Sasuke, Mineta, la tonta de Death Note que no recordo com es diu, ampliaria la llista amb dos clàssics com són en Kaneki i l'Eren. Però una menció especial pel puto personatge més sobrevalorat de l'anime: Rintarou Okabe.

11.- Opening preferit

Si, tornaria a posar Durarara, però aquest cop em controlaré i diré que el meu opening preferit és: Noragami. Estic sorpresa que ningú hagi mencionat aquest opening, tant l'opening de Noragami com el de Noragami Aragoto trobo que son meravellosos. Poso el primer pels feels però seria incapaç de triar entre quin dels dos prefereixo a nivell musical.

Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

12. Ending preferit

En aquest cas tinc el mateix problema que amb l'anterior, de manera que ara mateix em deixo guiar pels feels i, si he d'escollir em quedo amb "Hana ichi monme" de Burnout Syndromes, l'ending de Gintama Shirogane no Tamashii hen. Així doncs, com que ara tota aquesta aventura ja està arribant al final en aquesta cançó i imatges hi ha moltes emocions juntes. Només fa uns pocs anys que em vaig posar amb aquesta sèrie i tot i ser llarga la vaig acabar en temps rècord però ara, després de tants i tants episodis amb comèdia i drama a parts iguals s'està acabant una etapa i toca dir adéu a la família de Gintama. Crec que per aquest tipus de temes no hi ha un grup que ho pugui fer tan lacrimogen i èpic a la vegada, de manera que em va semblar molt bona elecció. A més que entre una cosa i altra fa pensar en la història de tots ells, les seves lluites i disputes fins a deixar-se estar de diferències i combatre junts... vulgui o no, toca el kokoro ^^




Com l'última vegada també, he de mencionar "Namae wo yobu yo" de Luck Life, primer ending de Bungou Stray Dogs. És que és impossible no parar-hi atenció, com a conjunt és dels més preciosos que he vist en moltíssim temps: les imatges, els colors, els llibres... i tot això acompanyat per una veu tan càlida i agradable que et desfà per dins (a més de fer-me arribar un sentiment 100% autèntic). També li estic molt agraïda a l'anime per ser el meu primer contacte amb aquest grup que ara forma part també del meu dia a dia perquè és que no hi ha tema que no m'agradi. Aquesta cançó, a més, té un to melancòlic que li va molt bé a l'anime i és que en resum també és una preciositat (sí, en això es basa el meu criteri xd).



Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

11- Opening preferit

No sóc molt de fixar-me amb els openings, però si he d'escollir em quedo amb:

1-Opening de Nanbaka: Rin! Rin! Hi! Hi!

És una cançó que em dona molt bon rollo i que trobo que encaixa perfectament amb l'estil d'anime que és.



2-Opening de Fukumenkei Noise: High School de Ayahi Takagaki

Em va encantar des del principi tan per l'estil com per la cantant i de seguida se'n va anar a la meva biblioteca de múscia.



12-Ending preferit

Em passa el mateix que amb els opening, però aquesta vegada tenia més clar quin o quins escollir.

1-Utena: Baacharu Sutaa Hasseigaku

És el segon ending i va ser dels primers que em van cridar l'atenció quan vaig començar en aquest món. Suposo que és perquè quan la vaig veure per primera vegada el anime en sí em va impactar. Trobo que de totes les cançons que té és la millor reflecteix tot aquell món d'Utena.



2-Karekano: Yume no naka e de Atsuko Enomoto i Chihiro Suzuki

Va ser dels primers animes Shojo/josei de caràcter més adolescent que vaig veure. I també em va interessar perquè era la primera vegada que veia un ending d'imatges reals.

“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

12.- Ending preferit

Hi ha un ending que m'apassiona des de que el vaig escoltar per primera vegada amb 6 o 7 anys diria que va ser.
Es tracta del 4rt ending d'Inuyasha, és una cançó preciosa i m'emociona cada vegada que l'escolto, tant en català com l'original.
Every Heart - català
https://www.youtube.com/watch?v=hYtlJUsIKxg

Every Heart - japonès
https://www.youtube.com/watch?v=AaRB_PB7KVk

Algun ending extra:

Boku no Hero Academia - datte atashi no hero
m'encanta com han clavat cada un dels personatges i lo guay que queden vestits així sobretot el Bokugou <3
https://www.youtube.com/watch?v=h23nUzmUiuQ&t=7s

Shokugeky no Soma - Karan Koron Ful
https://www.youtube.com/watch?v=6Cy92Of88_Q

La magica Do Re Mi - Ending 1 català
https://www.youtube.com/watch?v=YuNSCiosep0
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

12 - Ending preferit
Odoru Akachan Ningen, de Kenji Otsuki i Fumihiko Kitsutaka:

(versió live - mireu-la ni que sigui per les pintes que porten, 10/10)

Just Awake, de Fear and Loathing in Las Vegas (Hunter x Hunter ED1):

(live)

Text amagat.
Trust me, de Yuya Matsushita (pels feels, quedava TAN bé al final de cada episodi!):

Avatar de l’usuari
Khaederen
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 maig 2018, 00:08
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

12.- Ending preferit

N'hi ha 2 que em porten bons records i sempre m'han agradat, el primer i l'últim de Yu Yu Hakusho



Respon