Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

10. Pitjor personatge
Ja fa mesos que l'aguanto perque m'estic llegint el manga de Naruto. S'ho ha guanyat.
Sasuke Uchiha (Cal que ho justifiqui?)
Imatge
Insoportable! Pesat!
Amb l'anime no vaig arribar tant lluny com amb el manga. Ja veurem quan acabi la història si he canviat de parer.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

10. Pitjor personatge

Jo vinc a repetir un personatge ja dit, però és que porto intentant pensar en un personatge que odii més que aquest i no em ve ningú al cap, Sasuke (aka Saske) Uchiha - Naruto

Pobre Itachi no es mereixia un germà com ell... l'Itachi es mereixia lo millor del món T.T

Poso una imatge d'ell de petit per que almenys aquí no era per trencar-li tant la cara.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

11.- Opening preferit

El meu opening preferit és el que vaig fer servir al Anime Song, ni més ni menys que l'opening de Slayers Next - Give a reason! m'encanta aquest opening trobo que és perfecte, té un ritme que cada vegada que l'escoltes t'enganxa més i més, la veu és molt maca i els tons que té també són molt bons, te ocells volant cosa que ha de tenir tot bon opening que s'apreciï i té una bona animació encara sent de l'epoca que és.
1000/10
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Bé, porto molts dies sense escriure, així que tinc feina pendent :p

3. El teu anime preferit

Clannad: After Story. Si bé cal empassar-se la primera temporada (que no és gens memorable), la segona arriba al punt més profund del teu cor i te'l destrossa fent-te plorar com un animal.

Imatge

4. Anime que menys t’ha agradat

Evangelion. Em llevava expressament a la matinada per veure'l al 3xl.nit. No vaig entendre una merda, i si miro anime és per passar-ho bé, no per filosofar sobre la vida i els apòstols i nosequè. No, no penso veure les pel·lis. No, no penso tornar-la a veure. No, ningú em tornarà el temps perdut veient-la... malauradament. També tenia com a candidata Utena, però aquesta no em feia llevar-me expressament, així que l'he perdonada.

Imatge

5. Personatge masculí preferit

Youhei Sunohara. Tiraré de secundari. És el típic personatge que només serveix per dir parides i fer riure, el trio especialment per aquesta.

Imatge

6. Personatge femení preferit

Marnie. La pel·lícula en si és un encant, no puc dir gaire del personatge sense fer spoilers...

Imatge

7. Protagonista preferit

Youko Nakajima. En pocs animes he vist una evolució del personatge com a Dotze Regnes. Waifu total.

Imatge

8. Antagonista preferit

Freezer. Tiraré de clàssic de la infància... que les hores i hores en el seu combat infinit serveixin almenys per posar-lo en un repte d'anime xD

Imatge

9. Parella preferida de l’anime

Patema+Age. Els protagonistes de Patema invertida. Dos mons oposats, però que això no impedeixi l'amor.

Imatge

10. Pitjor personatge de tots els temps

Makoto Itou. Em sembla que no he odiat cap protagonista d'un anime tant com aquest. Es mereix tot el que li passa :pervertmoon:

Imatge

11. Opening preferit

Tomorrow, de Full Metal Panic! És el primer que m'ha passat pel cap. Per més que m'ha tocat escoltar-lo, no l'avorreixo.

Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

6.- Personatge femení preferit
Anna( When marnie was here).
En pocs llocs troves un personatje tan putament realista en el que t'hi pots sentir identificat 100%. Quan vaig veure la peli vaig emocionarme a saco(a part de la preciosa i maravellosa historia) en veure un personatje ANIME tan tan tan semblant a mi en tot. Se que sona narcisista pero buah... 100% manolini no fake. I m'encanta. I es preciosa. I l'estimo.
Imatge

7.- Protagonista preferit
Kino (kino no tabi).
És una tia forta, inteligent, curiosa i inquebrantable. (El anime vell plz, no la loli estupida del nou, gracies!)
Imatge

8.- Antagonista preferit
Kisshu (Tokyo Mew Mew)
ÉS SIMPLEMENT EL MEU HUSBANDO DE LA INFANCIA i per culpa seva vaig estar la meitat de la meva vida volent tenir orelles punxagudes. Mai vaig entendre com la ichigo(la prota) no es quedava emb ell en comptes del tio soso tipic perfecte que sortia. ASCO. Ell era genial, divertit, sadic, l'estimava amb boigeria i estava disposat a sacrificarse per ella.(I posat en context, ell es un alien que va arribar a la terra per conquerirla ja que el seu planeta estava en la MERDA i d'aqui res es moriria i necesitaven trobar un lloc on viure i van optar per la terra i eso) I POBRE, ELL, PREFERIA SALVAR A LA ICHIGO DE MERDA( QUE NOMES TENIA ULLS PER BUENORROS SOSAINAS) A SALVAR AL SEU PUTU POBLE. AAAAAH, VINE AMB MI KISSHU QUE JO SI T'ACEPTARÉ I A LA TEVA ESPECIE!!
Imatge

9.- Parella preferida de l’anime (LES PARELLES NO NOMÈS SON DE 2 :roll: )
Clain Phyrine Nessa (Fractale)
Són.... buah. No puc dir res doncs seria spoiler. Però són ells 3. I ja esta. No puc donar explicacions.
Imatge

10.- Pitjor personatge de tots els temps
La Harley Queen del anime.
Imatge

11.- Opening preferit


EDITO PER POSAR UN DELS MILLORS OPENINGS DEL MÓN NO SE COM NO EL VAIG RECORDAR FWENT EL POST!!!
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 maig 2018, 16:56, en total s’ha editat 1 vegada.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

11. Opening preferit

Les meves preferències van canviant cada dia, de manera que té molt a veure també segons l'humor que tingui en cert moment, però crec que l'última cançó que se m'ha quedat a la ment i que repetia en bucle una i altra vegada ha estat "Sora ni utaeba" d'Amazarashi, tercer opening de Boku no Hero Academia. A banda de ser amor a primera vista amb el grup i la cançó trobo que les imatges queden a la perfecció i, juntament amb els altres openings de BNHA segueix transmetent un significat. En aquest cas l'evolució que ha tingut en Deku al llarg del temps i que cada vegada és més a prop de l'All Might, a més de deixar-nos veure que l'enfrontament amb en Shigaraki forma part del seu "destí". Tot i que podria analitzar-ho escena per escena de moment ho deixaré estar. No negaré que també em mouen molt els feels perquè és la part on s'introdueix l'Stain i com a tal la primera saga que em va fer enamorar de l'anime...




Permeteu-me també deixar "Enamel" de SID, tercer opening de Kuroshitsuji. Sóc molt fan d'aquest grup i tots els seus openings i crec que dels que he escoltat aquest és el que més m'agrada tenint en compte l'estètica i que l'animació segueix el ritme de la música a la perfecció. La introducció tètrica al principi fent referència al circ és un toc increïble (tenint en compte l'arc que s'està adaptant) i que aixequin el teló per deixar veure l'espectacle m'encanta. A part que fan servir vocabulari explícitament tret de l'anime/manga en qüestió per deixar referències ben posades i això no té preu. Bàsicament és que visualment em sembla preciós.


Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

11 - Opening preferit
No se me n'acudia cap i llavors m'he posat a pensar i sortien com a xurros... després de filtrar he deixat aquests.


Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Opening preferit


Em quedo amb Lilium d'Elfen Lied, una de les raons que va fer popular la serie més enllà de la seva protagonista.



També guardo boncs records del segon opening de OP, Believe, que per ara segueix inamovible com el millor de l'anime després de casi 20 anys. Per l'imaginari comú, la seva frase d'inici: Els seus somnis perduraran en les marees del temps, perqué mentre hi hagi gent que cregui en la llibertat, no moriran mai.



Pero si hi ha un opening que em va impactar tan per estética com per repercussió, sense dubte Unravel de Tokyo Ghoul es mereix ser considerat com un dels millors openings de tots els temps. Oshiette, oshiette yo!



PD: Que maca es la Touka de TG, sembla increïble que la nova la superi...
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

11. Opening preferit.

Aquesta també és fàcil! Doneu-li amor a Rurouni Kenshin (i no escric res més perquè és que aquest opening per si sol és una obra d'art i les paraules no fan falta).

Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

11. Opening preferit

Cada dia es complica més això. Aquí ja no puc escollir només un. Només amb l'anime de Detectiu Conan ja en posaria 10 o més XDD I amb la d'openings en català que em tingut la sort de tenir... buff No acabaria :lol:

En fi, em toca posar sí o sí uns que eren opcions pels pròxims AnimeSongs però que hi farem xd A més en @cosarara ja n'ha posat dos que també hauria posat de primeres 😅

Un relativament recent.
Ping Pong The Animation - Tada Hitori



Un altre de més anyets
Planetes - Dive in the Sky



I que no falti un en català.
Kimagure Orange Road - Night of the summer side
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Respon