Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

5- Personatge masculí preferit

Doncs tinc diversos candidats a aquesta posició. Segurament em quedaría amb pràcticament casi tots els personatges relevants de Naruto (tret del Sasuke de la segona part), tan antagonistes com protagonistes. Pero especialment haig de señalar el Jiraya per tot el que representa en l'Univers Naruto.
Imatge


També haig de señalar a grans espadatxins, com es el cas d'en Kurogane, o el Kenshin Himura... En aquest grup hi hauria d'inclouré també en Sousuke Sagara de Full Metal, que la nova temporada me l'ha fer recordar. Finalment, personatges també vull fer menció a l'Archer de la franquícia Fate, en Shaoran de les CLAMP o el gran Ulquiorra Cífer...

Finalment, citar en Simon novament de TTGL, dels millors protagonistes.


Imatge
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

7.- Protagonista preferit

Cada vegada es fa més difícil això...
Molt possiblement pugui trobar algun protagonista que m'agradi tant o més però en aquest moment si penso en el millor protagonista d'anime només em ve al cap en Gon Freecss de Hunter x Hunter i la Oumae Kumiko de Hibike! Euphonium, els dos em semblen personatges brutals en quant a personalitat i la manera en la que evolucionen al llarg de les seves histories i la manera que tenen de relacionar-se i fer amics.

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

6.- Personatge femení preferit

Diria que és la Shiroooooo, de Deadman Wonderland, és un personatge molt fort, amb molt de caràcter i personalitat. I el més important, és molt diferent de qualsevol altre personatge d'anime.

Imatge

7.- Protagonista preferit

per no repetir en Lelouch per tercera vegada, diré que el meu protagonista preferit és l'okabe, de Steins Gate, també és un personatge molt entranyable, em sembla molt interessant que tothom el segueixi tot i sabent que està com una cabra.

Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

7.- Protagonista preferit
Imatge

El (i la) Ranma! Cal explicació? O sigui, es converteix en home i en dona, fa arts marcials, és expressiu, te els millors amics del món...

Imatge

A la serie se n'enamora tothom, i ho entenc! Fa que tots els personatges encaixin, és el protagonista perfecte.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

7.- Protagonista preferit

Tot i que la vaig menconar a personatge femení preferit, vaig decidir no posar-la allà per que pogés opcupar aquest lloc <3

Yotsuba - Yotsuba To Ella és una nena de 5 anys molt alegre i imaginativa, que en cada capítol ens surt amb una nova manera per fer-nos riure. Suposo que el que més m'agrada d'ella és la manera que té de veure el món i els somriures que m'arriba a treure per la seva innocencia!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

7.- Protagonista preferit

Mireu, jo no sóc de protagonistes. Sempre em cauen malament i solen ser uns flipats odiosos (per favor, o algú suporta el Naruto?) però eh, n'hi ha un que se salva i que és el millor protagonista que mai m'han posat al davant. Amb tots vostès, l'Ichigo Kurosaki (Bleach)

Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

7. Protagonista preferit

Un altre dels protagonistes que s'ha guanyat també la meva admiració i a més mola moltíssim és en Vash, de Trigun. Igual que em va passar amb altres seinen, Trigun va ser una d'aquelles sèries que van passar pel K3 i no va ser fins anys més tard amb un rewatch que vaig poder apreciar el que significava l'anime (fins i tot em vaig passar al manga). En Vash m'agrada tant per ser una moneda de dues cares molt ben representada: vist des de fora sembla la persona més estúpida i maldestre del món a qui sempre li somriu la sort, però això només és el que li interessa mostrar. Tota la seva existència no és res més que habilitat a l'hora de fingir i de disparar. La seva filosofia de respectar sempre la vida el portarà al límit arribant fins i tot a jugar-se la seva per no trair els seus principis. Veure el conflicte entre aquesta determinació i les situacions que li obstaculitzen són del millor que pot oferir Trigun.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

6.- Personatge femení preferit


Diversos aspirants també, amb nova repasada de series que he vist. He selecionat cinc que encara avui les tinc en un pedestal, per trencar esquemes tal com ha dit la @Nafi i perqué per personalitat i rerefons m'han cautivat.

Ai Haibara/Shiho Miyano (Detectiu Conan):

Tot i que no te la fortalesa mental de les altres dues, i que es un personatge que representa en molts casos la mala sort o la tragedia a la serie, personalment estic cautivat per ella. El seu cinisme que amaga molts secrets, la seva capacitat d'entendrés amb el protagonista a un nivell més enllà de l'emocional. Amb el transcurs de l'anime la seva importancia i paper ha anat augmentant, tan es així que ja hi ha veus que sostenen que sigui calificada de coprotagonista.

Imatge

Clare (Claymore): Vaig llegir el manga de Claymore sense saber que era una de les obres de referencia en fantasia medieval i terror... i es de les millors decisions que vaig fer. La Clare es una Claymore, una sort de guerrera que porta una espasa gegant (claymore, d'origen escocès) i que es dedica a exterminar els Youma (uns monstres que parasiten els humans i els devoren).
Imatge

Altaïr (Re:Creators): La absoluta protagonista de RE: Creators, un anime molt infravalorat de la temporada pasada.

Imatge
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

7.- Protagonista preferit

Aquí per no repetir l'Onizuka de GTO que es un gran protagonista, n'hauré d'escollir algun altre. I crec que em quedaré amb el gran Musashi Miyamoto de Vagabond de Takehiko Inoue. Basat en el famós samurai del Japó Feudal.

Imatge


Tot i així hi ha protagonistes força bons. Per mencionar-ne algun més:

-Els 3 protagonistes de REAL, manga del mateix autor que Vagabond.
-El professor universitari, detectiu privat, arqueòleg y ex-agent del SAS Britànic Taichi Hiraga Keaton. Del manga Master Keaton del gran Urasawa. Una perla més d'aquest autor i no massa coneguda.
-La Deathco del manga del mateix nom d'Atsushi Kaneko.
-El capità Harlock del manga de Leiji Matsumoto.
-L'Akira Fudo de Devilman de Go Nagai.
-L'Spike Spiegel de Cowboy Bebop.
-Les dues Nana del manga/anime del mateix nom de Ai Yazawa.

I un llarg etcètera.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

7.- Protagonista preferit

Aquí ve per a mi un dels personatges més potents de l'anime i la millor protagonista amb diferència: Motoko Kusanagi

Imatge


Qualsevol que hagi vist Ghost in the Shell sap perfectament del que parlo. Els que no l'hagueu vist no se que espereu per fer-ho, us perseguiré en els somnis fins que el mireu. És la millor inspectora del Japó, intel·ligent, astuta, intuitiva, freda però que cuida i es preocupa pel seu equip. No té cap dels clichés dels personatges femenins d'anime (excepte que va casi en boles). Sóc molt fan de la ciència-ficció i de les sèries policiaques així que per a mi la Motoko és l'encarnació de la perfecció. I que sigui una dona és com la cirereta del pastís. És perfecte.

L'únic defecte del personatge (que no és culpa seva ofc) és que està molt sexualitzada, però com que això és cosa del pervertit que l'ha dissenyat per a mi segueix sent 10/10 (arriba un punt que ni te n'adones que va com va). Potser perquè és un personatge molt popular, potser aquest caràcter tant dur i distant que té només l'han sabut compensar amb un banyador. Per sort a les temporades/pelis més noves ja me l'han tapat una mica més, tot un detall. S'han adonat que no necessitava el cos per ser la puta ama.

No vull dir res més perquè acabaria fent spoiler així que ho resumiré en: MIREU GHOST IN THE SHELL
Imatge
Respon