Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

2.- Millor anime del K3

Imatge

I tant! Ranma ½ és perfecte. Omple d'alegria només de mirar-la una estona. Shin-chan fa riure molt, Detectiu Conan tenia els usos més imaginatius del fil de pescar, i amb Doraemon és amb el que vaig passar més hores. Però si ara em preguntessis què tinc més ganes de veure? Ranma! Sens dubte! (ja ho diu l'opening, "Ranma és el millor prodigiós!")
cosarara l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 maig 2018, 21:46, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

2.- Millor anime del K3

En la meva opinio, Death Note seria el millor anime passat per K3, bon anime, curt pero intens i molt ben doblat. N'hi han passat molts i de bons, pero molt pequen de no estar acabats de doblar o massa relleno, etc.

En definitiva crec que Death Note es la millor mostra del treball del doblatge catala. Amb l'epiquisme dels discursos de Light/Kira :3 :3
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
TheHGB
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 14
Membre des de: 15 març 2018, 10:35
0
1
Pronom: Masculí

1-1er anime que vas veure

Pokémon. Tot i que no ho recordo es veu que quan era petit estava que no cagava amb la sèrie (paraules textuals de mon pare).

2- Millor anime del k3

One Piece sens dubte. Era el motiu pel qual tornava a casa per les tardes després de classe
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

1. Primer anime que vares veure

Sincerament, no me'n recordo pas, ja que era un marrec, però segur que va ser Bola de drac o el Doctor Slump (per cert, em sorprèn que en 3 pàgines ningú l'hagi esmentada). Doraemon no, perquè la feien massa d'hora i els pares em prohibien engegar la tele al matí.
Sense comptar aquests, quan em vaig enganxar a l'anime va ser amb Ranma ½ i Fushigi Yuugi.

2. Millor anime del K3

Se'm fa molt difícil respondre això, ja que hi ha moltes sèries que m'agradaven. Especialment, Inuyasha, Karekano, Shin-chan, i evidentment Bola de drac (encara que ara li tingui una mica de tírria).

Però em sap greu, us copiaré: Ranma ½. Va ser aquesta sèrie (juntament amb Fushigi Yuugi) la que em va començar a enganxar a l'anime (i a fer que en gravés els capítols en VHS, la majoria dels quals encara conservo). Encara que la història no és res de l'altre món, les situacions còmiques eren molt divertides!

I per més que sigui inventat pels francesos, aquest opening és mític:

Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

2. Millor anime del K3

Com tots heu dit hi havia un munt de bons animes al K3 i de tots en guardo molt bons records. Sailor Moon, Sakura, Doraemon, Doremi, per ser els primers animes que vaig veure i vaig disfrutar. Death Note, Ranma, Shin Chan, Slam Dunk, em podria passar el dia dient animes bons del K3 que tornaria a veure una i mil vegades més.

Tot i així si n'he de triar un em quedo amb Utena. Per ser el primer anime més estil psicològic i yuri que vaig veure. Perquè no entenia l'ou però tot i així cada migdia estava davant de la tele esperant que comences. I sobretot perquè qui sap, qui sap, podria ser que...

Imatge

Text amagat.
En realitat és pel capítol de la vaca

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

2. Millor anime del K3

Buf que difícil. N'hi ha tants. Com Kochikame i Bobobo que van ser grans apostes que vaig gaudir moltíssim, o d'altres que em van marcar bastant com Monster i Planetes... i d'altres que ja heu dit per aquí. Però per no repetir i variar una mica, pensant ja també amb el que diré els següents dies, crec que un dels millors del K3 es Cowboy Bebop

Es que tot l'anime doblat al català es boníssim. Ja no per la sèrie, sinó pel doblatge en català que era sublim en tots els casos. Tant debò torna en aquells temps on es doblava tant d'anime.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

2-Millor anime del K3

Tot i que jo respecto profundament els que heu posa't, i heu anat citant hem sembla un crit al cel que ningú s'enrecordi d'una serie que va deixar moments mítics! Si us estic parlant de l'heroi dels pels nassals, l'afro més esbojarrat de l'història de l'animació... el Bo-bo-bo!

Molta gent s'ha quedat amb la façeta esbojarrada e irreverent de l'anime (que es la seva principal) pero jo no puc evitar recordar algunes lliçons amagades entre tant moment forçat, humor absurd (i molt català, perqué el doblatge els hi permetia). A més, que coi, en Heppokomaru i el seu atac flatulent era mític!

Imatge
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

2-Millor anime del K3

Jo ho tinc molt clar, tot i que és veritat que el K3 era bastant equilibrat i exigent, per mi n'hi havia un que va destacar per sobre del altres, aquest va ser INUYASHA



Crec que el seu bon doblatge hi va ajudar molt.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

2.- Millor anime del K3

Sempre recordaré les nits en les quals m'amagava per poder veure FLCL (ja que la meva mare creia que era per adults :roll: ). La recordo amb massa amor.
Un altra que també crec que és de les millors encara que va ser dels últims temps bons és Tsubasa: Reservoir Chronicle. Ja me la mirava en Animax però el doblatge en català sempre és més maco.(Però he de dir que els endings eren mes macos en castellà hum)


TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

2.- Millor anime del K3

Uhm... A veure... Tot és relatiu, no? Crec que tiraré un poc per on em convé i mencionaré Bola de Drac i Shin-Chan. Evidentment, en el K3 s'han emès millors animes. Però crec que el doblatge d'aquests dos destaca molt. Crec que a tots ens han marcat els insults d'en Vegeta o el culet-culet.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon