Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

1.- Primer anime que vares veure

De petita, encara que no ho recordi, segurament va ser: Doraemon
El primer anime que recordo veure de petita quan encara no sabia que era l'anime: Sailor Moon
El primer anime que vaig veure de gran i que em va empènyer cap a la trista vida de l'otaku: Bleach

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Li copio a la @Nafi per que m'ha agradat molt com ho ha fet <3

1.- Primer anime que vares veure

De petita, encara que no ho recordi, segurament va ser: Doraemon
El primer anime que recordo veure de petita quan encara no sabia que era l'anime: Yu Yu Hakusho
El primer anime que vaig veure i que em va empènyer cap a la trista vida de l'otaku: One Piece
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

1. Primer Anime que vaig veure

Si he de ser sincera, ni idea... podrien ser tants... de petita mirava la tele i pràcticament tot el que veia ho era, o sigui que m'és complicat ja que podria ser qualsevol: digimon, pokemon, bola de drac, fly, lamu, azuki, doraemon etc.

Sent pràctica passaré directament al primer que recordo haver vist sabent que era anime i em va dur a la vida d'otaku, i aquest és Mirai Nikki. La primera vegada que el vaig veure em va agradar bastant, sobretot per la novena, que fins a dia d'avui és el meu personatge preferit de la sèrie i malgrat sigui d'aquesta sèrie. Vaig fer un rewatch anys més tard i la veritat és que la primera part està força bé tot i els protagonistes que tenim, però la segona part se'ls en va anar una mica la mà i ja no li vaig trobar salvació.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

1.- Primer anime que vares veure


Imatge


Doncs realment em passa com a molts de vosaltres, que podria haver estat qualsevol... Però així de ser conscient que mirava anime, el primer que vaig veure va ser Card Captor Sakura. Després més endavant em vaig enganxar a Digimon, Sailor Moon i, ja de més gran, Fushigi Yugi.

Bleach always in the kokoro <3
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

1.- Primer anime que vares veure

Tot i que no ho acabo de tenir clar, si hagués d'apostar, diria que va ser Shin Chan, tot i que temo que podria haver sigut Doraemon, tinc records d'haver fet coses (molt nazis) a P5 o 1r de primària fent referències a Shin Chan.

Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

1-Primer anime que vares veure: One Piece, Yu yu hakusho o Inuyasha. Un dels 3 no n'estic segura de quin.

2-Millor anime del K3: One Piece i Ranma sens dubte
Patx l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 maig 2018, 22:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

2.- Millor anime del K3

Complicat, perquè el K3 va fer animes boníssims. Si hagués de triar-ne només un, estaria entre Bleach i Fushigi Yugi, però com que no van doblar Bleach sencer per vagos de merda, li dono la posició a Fushigi Yugi, gran anime que ens inicià en el sagrat món dels husbandos!

Imatge

Hotohori és husbando
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

2.- Millor anime del K3

M'ha costat decidir-me per que n'hi han molts que m'encanten, Inuyasha, Yu Yu Hakusho, Fushigi Yugi, Utena... però al final m'he decidit per Ranma 1/2 (potser si aquesta pregunta me la feu un altre dia responc diferent, però avui es veu que és dia de Ranma)

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

2.- Millor anime del K3
El K3 té molts animes boníssims com Evangelion, Inuyasha, DoReMi, Keroro, etc. però per a mi hi ha un clar preferit de tots els que van emetre.
El millor anime del K3 per a mi és YU YU HAKUSHO Els defensors del més enllà! Hiei best husbando ever
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

2. Millor anime del K3

Un dels anime que encara avui dia és dels meus preferits resulta que el van passar pel K3, es tracta de Monster. Passar-lo per la televisió va ser el motiu pel qual la vaig trobar més endavant les obres de Naoki Urasawa. Recordo que vaig intentar posar-me amb la sèrie unes quantes vegades abans no la vaig poder veure sencera, no sé perquè però li perdia el fil. De més petita també és veritat que no em molava gaire perquè òbviament no està dirigida a aquest públic i quan vaig veure l'ending (i l'anime en general) per casualitat va ser una mica trauma i no la volia veure, aquest va ser el primer contacte amb Monster XD Tot i així actualment la dec haver vist unes tres vegades, tant en versió original com doblada al català ^^


Imatge
Imatge Imatge
Respon