Jojo's Bizarre Adventure

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Kishibe Rohan wa Ugokanai



Doncs ens hem vist els quatre ovas del Rohan, very bizarre, era tot el que necessitava a la vida, una bona ració de jojos per descobrir que l'existència humana encara té una mica de sentit.

Són quatre capítols i res, ara us faré spoiler.

SPOILERS, SPOILERS PER TOT, SPOILEEEEEEEEEEEEERS!!

Text amagat.
Capítol 1: Doncs va de l'editora del Rohan que vol comprar-se una casa però són molt estrictes amb les maneres, però se salven gràcies al Rohan. A veure, no està malament, però tampoc mata. Com a primer capítol, força fluixet

Capítol 2: BIZARRÍSSIM! El Rohan investiga una família rica que resulta que estan tope maleïts perquè un seronyo va morir a casa seva però el cabró continua sagnant i després de mort la seronya rica té un fill amb ell, no sé, tot molt loco, però brutalíssim com el pavo no deixa de sagnar i ha de fer neta la casa que pim que pam.

Capítol 3: Bastant fluix, un tio que està mazadíssim proposa el repte al Rohan de fer una carrera a una màquina de córrer. Al final resulta que no és un stand, que és un Déu...

Capítol 4: El Koichi se'n va a Itàlia, així que el Rohan li conta que quan hi va ser es va ficar a un confessionari i va sentir una història molt bizarra d'un seronyo amb molta pasta que el persegueix l'esperit d'un mendigo rancorós i s'ha de salvar amb crispetes.


Imho, els millors són el 2 i el 4, potser el 2 em va impactar una mica més, però en general sense perdre l'estil bizarríssim que acostuma la sèrie. El Rohan fa de narrador, no té un paper absolutament protagonista, però et va introduint les històries i està bastant guai. L'animació brutal, molt DIU i alguns personatges de la saga van fent cameos.

No és imprescindible, però mola bastant, així que si no teniu res millor per veure, doneu-hi un cop d'ull.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, a mi també m'ha agradat tornar a veure un poc de Jojo's, i més de la millor saga de totes, Diamond is Unbreakable.

Primer... el nom de l'OVA és un joc de paraules amb Daiyamondo wa Kudakenai? Entenc que la traducció és Thus Spoke Kishibe Rohan (una cosa així com Això és el que digué en Kishibe Rohan, literalment En Kishibe Rohan no es mou). Bé, no crec que tengui més importància, però m'ha parescut curiós.

Llavors, com deia, m'ha agradat tornar a Morio. Els colors, l'estètica, tot. Molt xulo. En Rohan no em va agradar gaire a la sèrie original, però bé. Aquí està bé.

Crec que els dos episodis que m'han agradat més han estat, justament, els episodis on en Rohan és espectador (l'home que es dessagna i el maleït amb les crispetes), més que els episodis on hi participa directament (la compra de la casa amb els bons modals i el del gimnàs). Aquests dos primers són bizarríssims.

En definitiva, crec que no és res de l'altre món, i clar, en ser episodis independents no hi ha cap tipus de progressió de res, però eh, és entretengut i és una petita dosi de jojo's que sempre va bé.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon