[Anime de temporada] Wotaku ni Koi wa muzukashii

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

UkiHana ha escrit: 21 juny 2018, 23:49Ja s'ha acabat :plorar: :plorar: :plorar:

...

I què, us ha agradat o què?

M'ha encantat!!

Personalment el germà m'ha agradat com a personatge, em fa riure :lol:

Molt recomanat!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Sincerament era el capítol que esperava amb més ganes cada setmana i em sap molt de greu que ja s'hagi acabat. Al principi era cert que el germà se'm feia una mica pesat però amb l'aparició de la noia gamer va millorar molt, però ja era el penúltim capítol, n'haguessin pogut fer al menys 12 collons.

Tinc esperances que veurem una segona temporada ja que l'últim capítol acabava amb un 'SEE YOU AGAIN', ens deuen un petó entre en Hirotaka i la Narumi que ens van fer un baiteo molt lleig.

L'últim capítol em va semblar super cute, quan la Narumi es troba a en Hirotaka casi mort. En Kabakura plorant llegint yaoi perquè la Hanako l'ha acorralat amb l'argument de si llegeix yuri per qué no yaoi? Se'm va fer massa curt l'últim capítol i l'anime en general espero que ens regalin una segona temporada i m'estic plantejant seriament llegir-me el manga, algu ho ha fet i me'n pot dir algo?

Trobaré a faltar al meu husbando <3

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A mi també m'ha agradat molt!

He de dir, però, que després de veure el primer capítol ho vaig hypejar massa i llavors no es va correspondre (del tot) amb les expectatives que em vaig fer.

Però així i tot, està molt, molt bé.

Si encara no ho heu vist, feis-ho!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Per on començar....
Primer de tot espero que facin segona temporada quan abans millor perquè m'he quedat amb moltes ganes de continuar la historia jajajaja
M'encanten les personalitats de tots i cada un dels personatges, m'encanta que siguin de gustos tant diferents però que pel fet de ser Otakus es portin tant bé.
I no se que més dir es super maca jajajaja.
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

S'ha convertit en un dels meus animes preferits!!!! I com no, en Hirotaka és el meu nou husbandoooo <3 <3 <3 <3

El capitol de la cita em va agradar molt. És bona idea això de pagar multa per cada conversa otaku hahaha. M'encanta quan ella li regala les arrecades! M'ha faltat veure el Hirotaka adult amb elles posades i espero que arribi el dia en què ho veigui. Em pensava que després d'aquest bonic detall, veuria un petó, però al final només és una abraçada, tot i que la mirada que té en Hirotaka és per menjar-se'l!!

Pel que fa en Nao, en aquests últims capitols ja em cau una mica millor i crec que pot fer bona parella amb la noia, que per cert, em recorda massa en Hiro. És més, diria que és en Hiro però en versió femenina hahahaha.
Molt bo el últim capitol quan en Kabakura finalment acaba llegint yaoi i li agrada :lloa: . Són la òstia aquesta parella!!! I que dir de Naru&Hiro? Mica en mica, la relació avança i es nota quan ella va a casa d'ell perquè té ganes de veure'l. Vaig riure molt en el moment que ella recorda que fan un programa amb el seu seiyuu preferit i surt correns, en aquell instant em va recordar a la @UkiHana, tot i que jo també hagués fet el mateix!

He de dir que és un anime que m'he sentit molt identificada sobretot amb la Narumi, menys quan vol amagar que és una otaku. Sempre m'hi he considerat i no he tingut cap problema en reconèixer que formo part d'aquest món otaku. De la Hana m'agrada el caràcter segur que té i la maduresa que demostra en molts moments, com quan té la conversa amb en Hirtoka al parc d'atraccions. En general, dir que les dues parelles m'agraden molt i penso que representen (molt bé) diferentes persones i com es relacionen entre elles.

Per cert, vaig llegir que treuran un OVA, però no n'estic segura, ho he de confirmar!!! Espero que el manga sigui igual o millor que el anime i per descomptat que necessitem una segona temporada. Animes com aquests no poden acabar així!!!

Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Bona nit!!!

Acabo de llegir que l'anime tindrà una peli live-action! Us deixo l'enllaç per si us ho voleu mirar!!


Text amagat.
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Digna successora de Netojou no Susuume.

Una bona comèdia romàntica amb els peus ben arrelats al Slice of Life, personatges entranyables, diàlegs àgils i espontanis i molta senzillesa narrativa.

L'Opening, al principi no em feia el pes. De tant escoltar-lo m'ha acabat per agradar força.
La banda Sumika té un estil que quadra perfetament amb l'anime:
Elegant, simpàtic i amb qualitat.

Ficció / Sumika


Text amagat.




Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Tot just he vist ara l' OvA (havia sortit fa un mes).

Imatge

Està genial però reconec que em manca objectivitat... hi soc massa fanboy per a trobar-li defectes.
Us juro que he tingut un calfred i tot quan he tornat a sentir la retornada de l'OP.

Hirari hirari
Mekuri mekuru
Sutourii sutourii
Kido airaku isogashii


Vull una segona temporada, redimonis!!
I la vull per a ahir!!!!

L'espisodi es centra en flaixbacs del passat d'una de les parelles i gaudeix d'una animació amb més pressupost que la sèrie (fins i tot i ha alguna esceneta de CGIgent passejant pel carrer que gairebé ha pertorbat el meu immutable fanboyisme Zen).
L'art sempre ha sigut senzill i bo: ho segueix éssent.

Hi ha hagut una frase que m'ha arrivat a l'ànima i a l'Hespíritu:

Imatge

Qui se sent identificatada?
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Wotaku ni Koi wa Muzukashii: Youth


Imatge

No se quan fa que va sortir l'OVA però per fi l'he vist i la veritat és que... els trobo molt a faltar! No se quin éxit va tindre al Japó però no se a que esperen en treure una segona temporada...

M'ha semblat molt cute l'història de la Hanako i en Kabakura, no m'esperava que m'agradés tant (la nostàlgia suposo). Trobo que m'haguessin pogut fer un arc sencer a l'anime explicant el seu passat! No m'esperava gens que en Kabakura fos el trVe otaku i la Hanako la 'normie' abans de sortir amb ell (o així ho vaig entendre jo¿?). No se que més comentar a part de que em semblen adorables! Atureu-vos cinc segons per apreciar lo guapissima que està la Hanako <3 amb els cabells curts...

Imatge


He vist que algú està publicant el manga aquí a Espanya i estic molt tentada de començar a fer-ne la col·lecció... siusplau atureu-me!
Imatge
Respon