[Anime de temporada] Steins;Gate 0

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Anime de temporada. Primavera 2018


Steins;Gate 0



Argument
A Steins;Gate 0 s'explora la línia temporal Beta, on n'Okabe no aconsegueix salvar na Kurisu. Mig any després dels esdeveniments d'Steins;Gate, n'Okabe abandona el seu alter ego científic per viure una vida normal d'estudiant d'universitat. Però sembla que és arrossegat al passat en descobrir una nova pista que duu a na Kurisu.

(M'ha costat fer-lo sense spoilers, tu).

Argument d'Steins;Gate, pels que ho vulguem refrescar un poc ràpidament
Text amagat.
Començam a la línia temporal Beta, on n'Okabe troba na Kurisu morta. Enviant un missatge a en Daru, altera la línia temporal i entren a l'Alpha, on na Kurisu viu però na Mayuri acaba morint. Després d'alterar i des-alterar la línia temporal, comptant amb les revelacions de na Suzuha, que és la filla d'en Daru que viatja en el temps des del futur i la revelació d'una tercera guerra mundial que converteix el món en una distòpia, a través d'un viatge al passat aconsegueixen tornar a la línia Beta, on na Kurisu mor (és n'Okabe del present qui la mata, per accident). És llavors quan n'Okabe reb un missatge d'ell mateix en el futur, on s'explica que pot salvar na Kurisu i prevenir la tercera guerra mundial: en comptes de matar na Kurisu, ha de semblar que mor. Així queden dins el camp d'atracció Beta, però na Kurisu viu. La guerra s'evita quan el director de tesi de na Kurisu no agafa el gacha de metall i els documents es cremen en un accident d'avió (crec).


Aquí teniu un gràfic impossible d'entendre de què passa a Steins;Gate.

I això ja és un poc suposició: pel que pareix, a Steins;Gate 0,

Text amagat.
Aquest últim canvi no passa, i na Kurisu mor. Per tant vivim la història de n'Okabe que s'envia el missatge a ell mateix per fer aquest últim canvi. (Si ho he entès bé xD)


Si algú ho ha entès millor, endavant!

I ara sí, què vos ha semblat el primer capítol?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, aquest anime fijo que serà de teories xungues i conspiracions paranoiques estranyes, així que intentaré comentar cada setmana sí o sí, a veure si puc xDD

De moment molt fanservice el primer capítol, del pal que ens han mostrat els personatges de sempre, ens ha servit per refrescar un poc la memòria i ens han presentat la mare de la Suzuha (que em penso que ja havia sortit a algun OVA o n'havien fet menció, no ho recordo del tot bé). Not bad, excepte que si l'Okabe no fa el gilipolles no és l'Okabe... Però bé, suposo que ja hi tornarà xDD

D'altra banda, ja veurem què farà la nostra nova tsundere, la nena aquesta nova loli xD És a dir, pel que he entès, hi ha la possibilitat que la Kurisu estigui viva dins el programa Amadeus aquest, no? Així l'Okabe s'hi podrà comunicar i tornar a fer de les seves... Esperem per veure com evoluciona! :festa:


El.Psy.Congro.


PD: Admireu al Mamoru Miyano en tota la seva esplendor, per favor. Gràcies.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

La veritat és que al principi no sabia si mirar el nou anime perquè que no hi hagués la Kurisu no em molava gens... però és que després de veure el primer episodi sé que també molarà moltíssim i em va enganxar tant com la primera temporada; aquesta nova línia temporal també sembla molt interessant i plena de conspiracions. Això sí, que no hi hagués la Kurisu, veure l'Okabe fet pols, que la Mayuri no la recordés... em van entrar moltes ganes de plorar, perquè enganyar-nos xd

Veure algú que l'estiu passat era tan Kyouma tornar-se tan Okabe va ser el que més em va recordar l'absència de la meva zombie. Però és que veure morir i patir a la gent que estimes tantes vegades i no poder arreglar-ho ha d'afectar sí o sí. Va ser tot molt lúgubre i depriment, almenys per mi.

I ja posats a dir... doncs òbviament per la presentació de l'Amadeus (gràcies a l'aportació de la Kurisutina) cap pensar en la possibilitat d'una nova intel·ligència artificial amb els records i memòries d'ella. Tot i que aquí ve el meu dilema... per més que sigui com la original, no serà ella perquè la seva existència ja es va acabar, però fins a quin punt podem distingir si realment ho és o no quan s'explicita que tindrà sentiments i amb la nova informació canvia i evoluciona... El mateix m'ha passat amb altres anime i sèries, em fa reflexionar i pensar molt per no arribar a cap conclusió que em satisfaci.

PD: Mamoru Miyano the best!! <3
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Mare meva, quin lio tot tu, em vaig tenir que veure un review de la primera temporada per centrar-me abans de continuar mirant el primer capitol xDDDD

Estic en la mateixa tessitura que @Skuld , Kurisu m'agrada, es fa una mica estrany tot i l'Okabe amb el cor tan trencat (tot i que soc molt fan tambe dels Mayu tuturu i tenir-los de tornada is good xDD). Nomes espero que no s'envagin per les rames amb aixo de la perdua i d'alguna manera la Suzuha aconsegueixi que es posi en plan Mad Scientist de nou.

La nova Loli presentada mola molt, molt intrigant el projecte Amadeus i l'IA "humanitzada".
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #2

Poca cosa ha passat realment... aquest nou Okabe no m'acaba de convèncer, però m'imagino que serà qüestió de temps perquè espavili i torni a ser el MAD SCIENTIST SO COOL de sempre o això serà molt soso. Ens hem passat tot el capítol per conèixer la Kurisu de dins Amadeus, ens ha demostrat que és la tsundere de sempre i, quan es comença a liar la cosa plis?

Que no, que sona hater, però m'està agradant molt!! <3
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, crec que de moment està sent tot massa tranquil...

Sóc l'únic que pensa que el director americà pareix dolent?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Doncs a mi m'està agradant moltíssim, potser no ha passat massa res pel que fa a acció, però tal i com està avançant la cosa em fa recordar perquè em va agradar tant la primera temporada. Es prenen el seu temps per introduir i explicar les coses i llavors quan comença l'embolic pròpiament dit un ja hi està del tot immers, m'encanta la narrativa.

El fet que l'Okabe actuï d'aquesta manera em sembla el més coherent tenint en compte l'impacte que va tenir la Kurisu a la seva vida, serà difícil (per no dir impossible) superar el que han viscut junts i el que sentien l'un per l'altre. En aquests casos, si he d'escollir, prefereixo que quan un personatge important mor li donin rellevància a la seva pèrdua en comptes de fer com si no hagués existit mai perquè almenys a mi em serveix per fer el dol juntament amb ells. En aquests dos episodis ja tenia llàgrimes als ulls, no és broma XD Crec que el fet que la IA sigui en CGI ha estat una bona elecció i ajuda a fer la diferència entre persona/IA (a més que tinc entès que a la novel·la la descrivien així, o sigui que nice).

Per altra banda la Maho comença a agradar-me bastant, es veu professional i la química que té amb l'Okabe és interessant. El detall de posar-se a parlar casualment i amb una cara menys seriosa, a més de posar-se a plorar quan parlen de la Makise, ha estat clau per fer-la sentir més propera. Vaja, que ara per ara ja em cau molt millor. El que també destacaria d'ella és el que comenta sobre Amadeus, ja que és exactament el que jo pensava des d'un principi i m'agrada que hagin fet explícit i deixat clar que és una IA i que la persona a qui veuen no és la Makise Kurisu real; per tant, serà dur i cruel pels seus éssers propers però servirà per afrontar la realitat. De totes maneres, si segueix parlant amb l'Okabe i evoluciona ja no sé quines formulacions científiques se'n poden derivar... Només amb les primeres interaccions al pobre ja li han traït els sentiments i ha respost de manera emocional i natural a com ho hauria fet amb la Cristina (tot i que no el puc culpar perquè jo també m'he posat molt contenta en veure-la). També he pogut veure una mica com era la Kurisu relacionant-se amb altres persones com la seva sempai, que és una faceta seva que no acostumava a mostrar quan actuava amb l'Okabe, tant desafiant i sempre havent de tenir la raó jaja

I ja només voldria apuntar cap als comentaris de la Mayuri i la manera com l'enfoquen de tant en tant, donant a entendre que en els pròxims episodis tindrà més importància... tinc ganes de veure el següent!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uf...

Comencem.

Text amagat.
Primer tenim na Mayuri amb les amigues del cosplay, que li diuen si en Rintaro i ella no són parella. Però ella diu que a ell ja li agrada algú. A qui es deu referir? Si no m'equivoc, na Mayuri no coneix na Kurisu, no?

Durant tot el capítol en Rintaro es relaciona més i més amb na Kurisu.

També veiem na Suzuha al terrat de l'edifici de la ràdio. Pareix recordar alguna cosa amb una nena de cabells vermells que duu un Upa verd penjat del coll:
Imatge

Text amagat.
Aquest Upa... En aquesta línia temporal, en Rintaro va treure l'Upa de metall i li va donar a na Mayuri. Pel que sabem del final d'Steins;Gate, després d'aquest Upa, ha de sortir-ne un de verd, que teòricament encara és a la màquina. Creieu que na Suzuha l'ha tret i li ha donat a la nena? (Quan?)


I pareix que parlen de que la seva primera missió és cercar l'IBN5100! És el passat això? En teoria, na Suzuha ha passat pel 1975, 2000 i 2010 (ara). Són records del 1975?

Imatge

Pel que diuen, l'excusa per poder mantenir la màquina del temps al terrat és perquè na Faris ha llogat mig edifici xD.

Na Suzuha es diu a ella mateixa que ha de dur en Rintaro a la línia Steins Gate (la del final d'Steins;Gate, entenc).

Molt fan del Dr Leskinen i també na Kurisu més tard de voler emparellar na Maho amb en Rintaro xDD

Imatge

En Leskinen diu que està interessat en saber com evoluciona la relació d'en Rintaro amb na Kurisu-Amadeus. A na Maho li preocupa això.

Imatge

PARTY!?

Hahahahaha. Puto Leskinen.

Quan na Kurisu li demana a en Rintaro per què li va dir "Christina", no només la resposta 3 és correcta (així és com va anomenar a la Kurisu original) sinó que la 2 també ho és, més o menys (la seva ex-parella es deia així), ja que és ella.

Imatge

Això no és molt il·legal? Puto Leskinen, una altra vegada xD.

Imatge

Wat amb en Daru i la seva boqueta xDD

I llavors, l'escena del terrat. En Rintaro segueix lligant amb na Kurisu, na Mayuri els sent i llavors na Maho els interromp: na Kurisu és morta.

Imatge

I llavors en Rintaro té una espècie de flashback...

Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge

Què creieu que ens volen dir amb aquestes imatges??
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Ahir a la nit em vaig mirar els 3 episodis que han sortit. Comento el que em ve el cap abans de llegir la resta de comentaris:

La Mayushii no és massa jove per operar-se els pits? O es que encara li aguanta la pubertat? Vull dir, ja tenia una bona pitrera però li han crescut una o dues talles segur! On anirem a parar?
Oh, i el Rukako ha pujat 4 punts de sexy així de gratis. Vull dir, que amb el traje de monjo ja era cute, però ara és next level.
I bueno, pel que fa l'argument és... molt trist :( O sigui, els episodis 23 i 24 originals donaven un final tan maco... i ara hem passat d'un Okabe que intentava mantenir la seva salut mental fent veure que era un maddo sayentisto a un Okabe que intenta mantenir la seva salut mental fent veure que és un normie.
La legal-loli em cau bé. Te el seu punt mig Kurisu, i el seu punt de tocar de peus a terra com la Suzuha. El final del 3r episodi m'ha molat molt, sobretot per ella. El fet que sigui baixeta es fa estrany, espero que hi hagi una explicació super-secreta que ens faci caure a tots de cul a terra.
Les amigues de la Mayushii no m'importen gaire. No son gaire interessants, però no semblen mala gent.
L'opening i l'ending no arriben a la sola de la sabata dels de la 1a temporada, però fan el fet.

En resum, que m'està agradant i la seguiré mirant sens dubte, però s'ho haurà de currar per treure el final original del meu cor.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, la cosa no està gaire emocionant, siguem sincers... Es comença a posar guai, però li falta molt perquè estigui al nivell de la primera temporada... A mi tot en general se'm fa pesat. I sí, també he pensat com el @Minatoni, com és que la Mayuri sap que a l'Okabe li mola algú si, en teoria, no li tocaria recordar res d'aquella línia del temps??


Bé, ella intueix que hi havia algú més (recordeu que crec que al primer capítol l'Okabe li recorda que a aquell laboratori mai han estat gaire gent) així que suposo que deu tenir aquesta intuïció, la de sentir que eren més/que a l'Okabe li molava algú, però no saber-ho amb certesa. De totes maneres, per què tot aquest rollo de demanar-li a la Mayuri si li mola l'Okabe? Tenim ja el drama ready? (com veieu me la suda tota la resta, jo miro això pel salseo).


Nah, però tornem a Amadeus... Heu llegit la pantalla de la legal-loli? Allà diu que està fent un estudi sobre com Amadeus pot ajudar a superar la mort d'algú proper. Aleshores, si té l'Okabe com a conillet d'índies... per què s'implica i li recorda que la Kurisu és morta? I per què recordar això fa que l'Okabe tengui un atac tot xungo que ja ens explicaran? Sincerament, no tenc ni idea de què volen dir aquestes imatges, suposo que haurem d'esperar a veure en Braun en acció. Massa droga...
Respon