[Anime de temporada] Steins;Gate 0

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #4

Què ha passat? S'han creuat les línies del temps altra vegada i està a punt de liar-se parda again? Si ha passat alguna cosa... què ho ha motivat? Hi té alguna cosa a veure l'existència d'Amadeus??

Però ara la Mayuri no mor... i té una filla en el futur!! (filla no fabricada, cosa que és una llàstima...). Pareix que la filla de la Mayuri està al temple del Rukako però... però quan la cosa es posava emocionant amb el temple i tal, va i apareix la puta Moekaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Me cago en TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!

El drama està servit bona gent, només resta ara esperar que es cuini... :crispetes:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Capítol 4

Text amagat.
- En Rintaro escapa d'un helicòpter.
- En agafar el telèfon es desperta al seu futon, pensant que ho ha somiat, però dubtant de si ha estat un canvi de línia temporal.
- Llavors, el veiem al terrat del laboratori, on ha tengut una sensació semblant al reading steiner. Es pensa que na Mayuri corre perill i comprova que està bé.
- En Rintaro es disculpa amb na Kurisu per haver penjat mentre eren al terrat (quan na Maho els interromp), però ella diu que no passa res, que ell ja l'havia contactada just després. En Rintaro no recorda haver fet això.
- El professor Leskinen i na Maho esperen que n'Amadeus pugui expressar l'amor.
- Na Suzuha va venir al passat amb la filla adoptiva de na Mayuri del futur, na Kagari Shina, la noia pèl-roja del flashback capítol anterior. Es van separar a l'any 1998. Ara tendria 22 anys. Na Suzuha l'està cercant.
- En Rintaro reflexiona sobre la sensació d'abans. Creu que algú ha fet alguna cosa semblant al telèfon-microones.
- Se'ns mostra un fragment de les notícies: el doctor Nakabachi (el pare de na Kurisu) ha arribat a Rússia.
- En Rintaro pensa si demanar ajuda a na Kurisu per trobar na Kagari.
- Veiem na Suzuha i na Kagari en el passat, hackejant un IBN5100 per evitar l'efecte 2000 i poder canviar el futur. Na Kagari agafa la pistola de na Suzuha, diu que sent una veu i que no haurien de fer això.
- En Daru, en Rintaro, na Faris i en Ruka cerquen na Kagari.
- Na Faris li conta que un "fantasma" amb trunyelles es passejava cercant una nena de dotze anys.
- En Rintaro veu el professor Leskinen a la univeritat i el perd en un passadís sense sortida.
- En Daru ha aconseguit algú que els ajudarà. Mentre arriba, en Ruka demana que en Rintaro es trobi amb ell (nosaltres veiem que una noia pèl-roja parla amb son pare).
Imatge
- En Rintaro diu que no pot, perquè ha de rebre a qui en Daru ha contactat: na Moeka.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Per què ningú ha comentat com s'acaba aquest capítol!! OMG!! Que ja es torna a liaaaaaaaaaaaaar! (realment ja era hora...)

El que em demano és, per què s'ha liat ara? Tot això ve propiciat per l'aparició de la Kagari? O és per culpa de la Moeka, que en aquesta línia temporal torna a ser dolenta i, en posar-se en contacte amb ella, la tragèdia s'ha tornat a desfermar??

Em pregunto si tornarà a palmar-la la Mayuri de manera recursiva, una vegada i una altra... O si ara, contràriament, li tocarà a algú altre. De totes maneres, com pensa l'Okabe tornar enrere en el temps aquesta vegada? A veure, no té la Kurisu perquè li faci la màquina, ho farà amb l'ajuda d'Amadeus? I per què la Kagari i la Kurisu són tan iguals? El Mr. Braun també és del Cern en aquesta línia temporal?? L'Okabe hauria de prohibir les festes al laboratori perquè sempre que es fa una es lia pardíssima??
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, pel que he entès, els Rounders no se sap per què van al lab, però està relacionat amb na Kagari. Supòs que al SERN no li mola que hi hagi algú que hagi viatjat en el temps per la ciutat.

Llavors, en Tennoji és un Rounder, però no sap res de l'atac. Què vol dir això? Que sí que està sota les ordres del SERN però com que en Rintaro i companyia no han enviat cap D-Mail no té res en contra seva.

Llavors, al final del capítol de la setmana passada, es mostra (i es va mostrant) que a Rússia hi passen coses (natsis). Concretament, es mostra que hi ha hagut un terratrèmol i canvia la línia temporal. Supòs que vos imaginau qui està liant-la, no?

I al capítol d'aquesta setmana... Doncs no sé. Molt de fanservice. I un poc mal d'entendre. Si ha acabat allà per un factor extern, com pot tornar d'on ve enviant un D-Mail? A més, que na Kurisu munta l'invent en dos segons...

La cosa, que... sóc jo o pareix que no l'ha fet tornar on era?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs bé, el darrer capítol com ha dit el Minato, fanservice pur i dur, kiss me harder in the lab.

Però bé, es veu que la Kurisu i la Mayuri no poden coexistir a la mateixa línia temporal XDDD Però de totes maneres, drama de la Mayuri a part, com diu el Minato, al final tot és "hola, sóc la Kurisu i pim pam em poso a fer-te la màquina en dos minuts". Ja li podia ensenyar a l'Okabe a fer-la, ja que hi era, no?

De totes maneres, important recordar que la Kurisu li diu que en tot això probablement hi estigui involucrada Amadeus, perquè la Kurisu no va ser capaç de crear la màquina del temps fins que va conèixer l'Okabe. És a dir, que el fet que no puguin accedir a Amadeus i que a Rússia es liï... doncs sí, tot està relacionat amb el fet que l'Okabe canviï de línia. Evidentment la Kagari hi deu tenir alguna cosa a veure, però de moment no ens n'han dit gaire cosa com per poder-nos muntar teories xungues.

En fi, pareix que a la línia on la Mayuri està viva el que causa el drama és el fet que la Kurisu i l'Okabe interaccionin, sigui de la manera que sigui. I què em dieu del final?? La meva teoria: qui ha enviat el D-Mail és la Kurisu, per tant, qui ha canviat de línia temporal és ella... tot és per la decisió d'Steins;Gate muahahahaha (jo que sé, no entenc una merda xD)
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Nghhhghh...

Estic mirant el capítol 15, porto mig capítol i la veritat és que em costa eh? És com una gran desil·lusió. Li trobo molt poca gràcia a la noia aquesta que ha de ser la mare de la Suzuha, i per la vida amorosa d'en Daru tinc interès zero, en general.
Que em tornin la Kurisu i en Hououin Kyouma :(
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

Capítol #18

Mare meva ... :ilu:

En els dos últims capítols la sèrie ja havia agafat un to més seriós i s'havia tornat a encarrilar cap a la trama dels viatges en el temps i finalment en aquest darrer capítol tot ha explotat!
Text amagat.
EXPLOTAT LITERALMENT XD


M'està agradant l'aire que està agafant aquesta segona part, em recorda a l'Steins Gate original però amb uns personatges més madurs. Aviam si la saben acabar bé. :uki:

Text amagat.
Algú més sopitava que el traïdor sería el professor?
I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

UAU no havia vist el capítol de la setmana passada!

Com s'està liant, no?

A veure.

Text amagat.
Pel que veig, ara no estan a la mateixa línia temporal de la que na Suzuha es pensa que ve. Sembla que els salts aquells que vam tenir devers el capítol 5, quan crec que el Dr Nakabachi feia coses... natsis... realment l'han liat.


Uf... A veure què passarà a partir d'ara, perquè no crec que sigui el que ens esperàvem!

Text amagat.
I sií, en Leskinen semblava sospitós des del minut 1. De fet, pel que hem vist avui, és el doctor que experimentava amb na Kagari en el futur...


El que em té mosquejat és el tema d'aquest personatge:

Text amagat.
Na Reyes. Va ser molt gratuït com ens la van introduir. I no ha fet res. I a aquest darrer capítol, quna na Kagari ataca, un dels soldats demana "Reyes?"... Hm...


Teoria Kagari:

Text amagat.
El que crec és que a la línia temporal d'Steins;Gate (primera sèrie) na Kagari NO existeix (per això no la veiem, no perquè na Suzuha no ens la mostri, sinó perquè realment no existeix). Na Kagari, com ens comença a dir en Leskinen és una eina que va crear ell per poder robar la màquina del temps. De fet, potser lo de crear és bastant literal i per això s'assembla a na Kurisu.

Sospit que en desfer aquest embolic, na Kagari no haurà existit mai, i la figura de la motorista estilitzada serà na Reyes aquesta.


:uki:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Això s'ha acabat ja!

Què vos ha parescut?

Per part meva, no m'ha desagradat. És clar que no és tan bona com Steins;Gate, això ja ens ho imaginàvem des del minut 1.

Per mi, li ha passat un poc com amb LOST. Ha volgut obrir massa i entretenir-se explicant-nos coses que realment no ens interessaven (fins a quin punt té rellevància el personatge de na Kagari?) i llavors al final ha estat un poc tot massa de pressa.

Aquí podríem dir: bé, és clar, perquè si ho expliquen poc a poc, ja veuràs venir com acabarà i es perdrà el misteri... Però clar, JA SABÍEM COM ACABARIA! La veritat, crec que haguessin pogut desenvolupar un poc més què passa amb na Kagari, saber si a la línia Alfa també existeix (la de la sèrie original, on na Suzuha no la menciona per res) i saber per què s'assembla tant a na Kurisu (jo diria perquè està feta a partir d'Amadeus).

Per exemple, una altra cagadota és el personatge de na Reyes, que no fa res més que palmar-la al final sense saber exactament per què. I tampoc m'ha agradat l'evolució d'en Leskinen. És clar que des del primer minut pareixia dolent i llavors s'hi ha tornat, però crec que hagués estat bé saber un poc més d'ell: per què fa això, com és l'ell del futur, etc.

Quant al final, la veritat, tampoc m'ha desagradat així com ho han contat. No m'esperava que, al final, la clau fos que na Mayuri hagués de xerrar amb ella mateixa. Ja m'ha anat bé.

Una cosa curiosa del final és que és la primera vegada (que jo sàpiga) que veiem el Rintaro que "queda" a la línia temporal actual en enviar un D-Mail, en comptes de seguir la història amb el Rintaro que "seguiria el passat des del moment en rebre'l".

En definitiva, m'ha agradat, però clar, no es pot comparar amb Steins;Gate que, en opinió meva, és una història molt bona i molt ben contada.

7/10. Si heu vist Steins;Gate i vos ha agradat, la podeu mirar. És entretenguda.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

No se si és perque l'he vist cap al tard i tinc són però no he entés el final XD
Text amagat.

Mayu-nesaan
Imatge

sóc l'únic que la veia així?
I fins aquí....lo temps!

Respon