[Anime de temporada] Boku no Hero Academia

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodis 1 & 2

Del primer episodi no diré gaire res perquè és veritat que va ser força recopilatori i l’objectiu era re introduir l’arc on ens havíem quedat durant l’última temporada.

Pel que fa el segon...jo el resumiria en Mirko <3

Text amagat.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

PD: No sé si es nota, però m'ha enamorat en menys de 5 minuts XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 3

És un enfrontament que no tenia ganes de veure perquè m’agraden els dos personatges i suposo que la traïció ha dolgut per ambdues parts, però era evident que en algun moment s’havia de donar. Aquesta setmana li ha tocat lluir-se a en Hawks i ja veurem com li va al proper episodi contra en Dabi. Predicció: crec que no gaire bé.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 5

Per descomptat, ja tenim en Shigaraki Tomura despert, comença de veritat La Lliga vs Herois. Brutal el moment en que tot es descompon, molt epic.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 6

Tomura esta xetadisim, ni Endeavor li fa ombra. En Deku es massa temerari, veu que va a per ell i fa de carnada i l'enfronta de cap com si pogues fer-hi res. Sort que Gran Torino ha aparegut en el moment just.

M'ha quedat el dubte de perque la Ryuku no es desintegra quan en Tomura la toca.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 7

Se el que pasa perque segueixo el manga, pero quina tensio tota l'estona, el discurs de Midnight-sensei ha sigut molt motivador per Yaomomo. Al menys ja estem a la part de parar en Gigantomachia.

Com diu Shigaraki, al costat de Endeavor, els atacs de Bakugo semblen focs artificials, quina diferencia (obviament, es un crio en entrenament). El que m'ha sorprès que no recordava, era que Deku l'agafes i l'aguantes per uns segons i parles del Aizawa, crec que no es veu aixi al manga (ho tinc que tornar a llegir).

@Skuld @Nafi que us esta semblant?
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 7

La veritat és que els episodis són full acció, tanta que a vegades desconnecto xD Feia temps que no veia en Bakugo combatent, o sigui que per aquesta part bé. I no sé si ho deia al manga, però les paraules d’en Deku referent a l’Aizawa, tot veritats <3
Com era previsible per nosaltres però no tant pels herois, aquí tenim el despertar de Gigantomachia. Si amb en Shigaraki ja anàvem de cul quan arribi el gegant no ho vull ni pensar... En Shigaraki no està com molt op? Massa op? És per flipar una mica, quina barbaritat :scared:
Per altra banda aquesta trucada de la Midnight a la Yaomomo sona molt a «red flag». No és que l’última escena on apareix quan talla la comunicació sigui tranquil·litzadora, precisament.

PD: No m’hi havia parat a pensar mai fins ara però... que malament em cau en Dabi de moment.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 8

Diria que feia temps que no veia un episodi de BNHA i em quedava enganxada a la pantalla amb tota la tensió del moment, sobretot la primera part. Aquest ha estat dels que m’agraden. Suposo que també hi deu tenir alguna cosa a veure que els estudiants per fi tinguin una mica de protagonisme, vulguis que no se’ls trobava a faltar. De totes maneres la preocupació ara és l’Aizawa perquè... si ell ens falla estem fotuts a nivells insospitats XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 8 i 9

Doncs res, adeu a la cama de Aizawa-sensei, esta censurat en color negre i fons vermell pero no queda lleig.

Com aguanta el maleit Tomura, no es cansa mai ara que l'han modificat....

Pura lluita els ultims capitols, com mes mola BNHA.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 9

Tal i com va acabar l’episodi anterior trobo que el fet que l’Aizawa hagi perdut una cama ha quedat eclipsat per la resta d’esdeveniments XD De moment respiro tranquil·la perquè segueix amb vida i no ha perdut el seu quirk. Per altra banda contenta també pel desenvolupament que ha tingut en Shigaraki com a personatge al llarg de les temporades, diria que és un dels personatges que més m’agrada de BNHA.

Dins del conjunt de l’episodi trobo que el punt àlgid ha estat la conversa d’en Bakugou amb l’All Might. Es fa estrany que parli sense cridar i es comporti com un amic preocupat; tot i que realment és qui més ha observat en Deku. Per una vegada vull invocar i confiar en el plot armor perquè no li passi res al nano. El detall de l'ending <3


Imatge
Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 10 i 11

Maleit All for One, es un putu manipulador, el pobre Tomura intenta no caure en la sombra del seu mestre pero no ho acaba d'aconseguir.

Dabi es un un gran,ha fet encaixar totes les peces per sembrar el dubte i la discòrdia entre Herois i la població. Adeu a la credibilitat de Endeavor i amb ella, la de la resta d'Herois.
Imatge
Respon