[Anime de temporada] Boku no Hero Academia

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Dia 23292, diari de bitàcola.

Estimats amics,

Continuo mirant Boku no Hero Academia setmanalment, més mai em perdria una cita tan assenyalada. Emperò, he de dir que l'argument de la saga present, si més no, em sembla bazòfia pura i dura, un trunyo de dimensions colossals que, per molt que ho intentin, no pot fer res per animar-me, ja que jo vull puntades de peu i hòsties a mansalva, no un festival esportiu amb tota la felicitat que això comporta, perquè n'estic fins als collons de l'amor, l'amistat i la superació.

Emperò, si continuo mirant aquest trunyo és per La Brava, perquè que hi hagi un personatge que es digui com una patata em causa tota la felicitat del món.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veeeeure... a mi el que em sap greu és que és massa ridícul.

Si això fos Aggretsuko, ja m'aniria bé. O Gintama, que és més shonen i tal.
Però jo tenia BNHA com un anime "seriós". I no acab de poder-ho encaixar.

De tota manera, l'habilitat d'en Gentle és curiosa. I veurem la de na La Brava... no crec que sigui ser una supa-hacka.

@UkiHana

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

La Bravaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

El millor personatge d'aquesta temporada, amb molta diferència. De fet, el seu power up al Gentle m'ha commogut, ha despertat amor en mi, m'ha envait un sentiment càlid comparable amb l'afecte incomensurable d'una mare. Biutiful història de fons, biutiful amor entre els dos lladres del te. És el millor arc de tot l'anime? Evidentment, no en tenc cap mena de dubte.

Ara vendran capítols xorra amb el festival escolar que a ningú no ens importa. Gentle i La Brava, always always always in the kokoro.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Avis de que sóc super fan-boy d'aquesta saga (qui no hagi vist fins el capítol 23 és spoiler).

Aquesta petita saga que acabarà ja de ja quan va sortir al manga va ser durament criticada ja que no hi havia un gran enemic super poderós com en la saga anterior dels Yakuzas, i jo no entenia res en aquell moment, em semblava una saga fascinant on evolucionen personatges, on podem veure com la Mina, Kyouka i el Kirishima van decidir tornar-se superherois, podem veure com la Eri gracies al concert de la classe A aconsegueix alliberar-se de tota la por i la tensió que patia a causa dels maltractaments de l'Overhaul.
També tenim el combat d'en Midoriya contra el Gentle Criminal, que encara que no es una gran enemic super fort ni res per l'estil, és un combat en el qual els sentiment de les 3 persones involucrades estan a flor de pell i lluiten per poder aconseguir el que tant desitgen o bé per defensar el somriure de una nena innocent que mai ha pogut ser feliç.

Ara que l'anime a arribat al final de la saga pràcticament i hem pogut veure el festival, he de dir que m'ha apassionat, aquest últim capítol m'ha fet plorar i tot, la forma en la que el Midoriya i el Gentle es separen, com el Gentle fa el que pot per protegir a La Brava és preciosa, quan ens ensenyen a la Kyouka de petita confessant als pares que no vol dedicar-se a la musica estant tota nerviosa també es super bonic, la cançó es 10/10 i el moment en el que ensenyen com la Eri riu per primera vegada es una escena meravellosa! he vist el capítol 3 vegades seguides.

Com a dada extra la cançó l'ha interpretada la Chrissy Costanza, és la mateixa cantant que va interpretar Phoenix a la final dels Worlds de 2019 del League of Legends, i crec que ho ha fet super bé i es mereix tot el reconeixement del mon!

Text amagat.

Hero Too!

Phoenix


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure... tenint en compte tot el que hem anat dient fins ara, potser sonarà estrany que pensi que estic un poc d'acord amb tu. Però sí, estic un poc d'acord amb tu, @BlackStar.

Aquest arc -deixant de banda l'examen de recuperació d'en Bakugo i companyia- ha estat relativament llarg per la poca "xixa" que ha tengut (7 episodis). Però és cert que tot i que no hagi avançat gens la trama, com dius, @BlackStar, ens han mostrat un poc la història d'algun personatge secundari (cosa que passa quan en un anime "escolar" vols que tots els alumnes tenguin nom i llinatges i el seu moment de glòria). I sí, ens ha servit per veure riure n'Eri. Meh, un poc massa wholesome, no?

Llavors, sí: m'ha agradat, en certa mesura, en Gentle. Ens han mostrat què passa amb els que volen ser herois i no hi arriben. És dur, i podem veure com en Deku, com alumne d'heroi, s'hi sent identificat. Veurem què passa a partir d'ara amb ell. Que ens hagin mostrat aquesta escena a la comissaria em fa tenir certes esperances que potser s'arreglarà un poc.

Quant al festival escolar en sí, la veritat, el concert m'ha estat bastant igual, així com la resta del festival. Entenc que pels japonesos això sigui la gran cosa, però nosaltres no ho acabam d'entendre. I això és una cosa que m'ha cridat l'atenció: sempre he pensat que BNHA feia bastants esforços per entrar per l'ull dret als americans en concret i a occident en general. Crec que no els ha sortit gaire bé la jugada amb el festival escolar. O això o tot són imaginacions meves i és un altre anime japonès fet per a japonesos.

En definitiva, queden dos episodis. Per l'avançament que ens van mostrar, pareix que aquest que ve serà una espècie de club de fans / concurs de talents dels herois professionals, i supòs que el darrer acabarà introduint el següent arc.

Ja ho veurem... no en sóc molt fan, però s'ha pogut mirar. En tot cas, ha estat diferent al que estam acostumats.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Au, s'acabó.

Aquests dos darrers episodis han servit per mostrar-nos que n'Endeavor vol redimir-se i ser el namba uan hiro, en Hawks (que té una hòstia intensa, però pareix que és bon jan), els nomus cada vegada són una amenaça més grossa i, a la darrera escena, el llegat de l'One for All.

A veure, per parts; ens havien deixat entreveure que n'Endeavor havia fet alguna cosa molt dolenta amb sa família, però ara pareix que tot se li ha de perdonar. No sé, per molt que sigui l'heroi #2-1, si va enviar la dona a l'hospital, alguna cosa no està bé. Com a mínim que ens ho deixin clar i puguem jutjar si es redimeix, perquè ara mateix estam que no sabem què ha fet ni si el podem "perdonar".

En Hawks... això, té una hòstia. Però pareix que fa bon sidekick amb el senyor no-voldria-un-sidekick-per-res-del-món. Compr.

M'imagin que aquest Nomu intel·ligent no és l'únic ni és el més avançat; així que supòs que el tema seguirà a la següent temporada amb n'All for One i tot això.

I ha acabat amb el bait del segle amb el somni aquest d'en Deku. A veure si comença a explotar els seus poders d'una vegada (tot i que simateix ho està fent).

En resum, com a temporada independent, no ha estat res de l'altre món. Com a anime en conjunt... sí, el típic shonen, no aporta gaire res de nou, ja estam cansats de veure sempre el mateix i tot el que vulguis... Però deixant de banda això i que és un poc infantil, m'agrada. Crec que conten bé la història, el desenvolupament és interessant, el tracte a tots els personatges és més o manco just, el dibuix és particular (i m'agrada)... Sí, m'agrada. No en sóc fanboy ni l'aniré recomanant en pla "has de mirar això per algun motiu", però seguiré mirant-ho.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Dioooooos! Sabia que Endeavor es mereixia mes pantalla. La veritat és que m'ha emocionat, sobretot amb la part d'en Shoto i la resta de familia veien-t'ho.

I diro-ho ara és mes fàcil però sempre m'havia cridat molt l'atenció el seu disseny, però mai havia pogut lluir-se cosa que feia que passés desapercebut ja no només per nosaltres sinó en el propi mon on passa. I quin millor moment per començar a saber més sobre ell ara que és el nº1 i l'Ol Maito està retirat.

Si que es cert que al principi no l'entens, i veus que pot ser un personatge més aviat imbècil, però segur que tothom té els seus motius i hi ha un marge per explicar el perquè i tota la pesca.

Trobava a faltar un heroi d'aquesta mena més que res perquè tot era All Might, i la resta és com si no importessin gens. Però coi era el nº2 i ara l'1 de TOTS. Ha de ser fort sí o sí. I m'agrada que sigui diferent a l'anterior, l'altre era bon rotllero i aquest és més seriot però també confiable i molt tocho, aquesta és la sensació que ha de demostrar a tothom, la de "soc un tio molt xungo, no em toquis les pilotes".

I el cliffhanger per la següent temporada com sempre necessari per deixar-nos pensant una mica. xD

Temporada més light però en general compleix al menys per mi, m'entreté més això que la majoria d'animes xorres o que intenten molar però no, que fan avui dia.

Ho deixaré amb una nota de 7,7 / 10
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs no sé què dir-vos, defensar un maltractador perquè et regala flors no m'acaba de deixar clar que s'hagi redimit del que va fer a la seva família. M'ha semblat un poc que han intentat justificar que va actuar malament amb els que l'estimaven perquè estava frustrat perquè no podia superar l'All Might. És a dir, la seva dona és a l'hospital per culpa seva, però ara és bon tio perquè li envia flors, mira, no. Que no m'ho empasso.

I res, pel que fa a la lluita ENDEVAH vs. Nomu filosof, doncs d'acord... I que el Hawks vulgui donar suport al Endevah, agafat amb pinces. Sorry, m'ha semblat tot molt forçat. Què m'ha agradat més del capítol? El puto cliffhanger XDDDD

El millor de la temporada, senyores i senyors, ha estat LA BRAVAAAAAAAAAAAAAAA!! El meu més sincer homenatge:

Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja he vist la cinquena temporada. :)

El primer arc de la temporada m'ha agradat bastant, aquest arc ja l'havia llegit abans a el manga, però no recordava massa. Està bé veure tots els alumnes de l'altre classe, amb els seus poders i com els utilitzen, n’hi ha que són força guais. També està bé veure el pobre Shinso en acció, que el pobre no l'havien deixat entrar a la classe d'herois i ha demostrat que també mereix estar-hi.

L'arc de "my villain academia" també m'ha agradat, sempre mola veure els dolents en acció, i veure els seus plans. Tomoura sembla que s'ha tornat molt fort, tot i que Toga i Twice també han millorat molt en aquesta batalla.
Text amagat.
Mola que Toga també pugui utilitzar el do de la persona de qui es transforma, a veure si li dona noves idees d’utilitzar-lo a Uraraka, però no crec que ella el faci servir d'aquesta manera :x
Em fa molta gràcia el do de transformar l’estres en poder, conec gent que seria indestructible amb aquest do xD
Ara toca esperar la 6ª temporada, que sembla que hi haurà molta acció. :uki:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Comença la 6na temporada.

Episodi 1-2
El primer es una mica introductori per on anem i ja el 2n es quan comença la batalla contra la Lliga de villans.

Mirko mola moltisim, quin poder de cames. Kaminari pensant en Jiro a sigut molt tendre.
Imatge
Respon