[Anime de temporada] Tokyo Ghoul :re

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #5

Dia 120129 d'aquesta Odissea. Segueixo perduda en el mar de Tokyo Ghoul:re. Com que no sé què està passant i he vist que no entendré mai res (perquè apareixen un webo de personatges i em perdo) he decidit prenir-m'ho a catxondeo com vaig fer amb la primera temporada i eh, la cosa ha millorat xDD

No, ara de veritat, què merdes fots, puto Saske, anant pel teu compte? Tant de bo et digereixin bé i et facin estofat de tio xungo, per imbècil i cregut! I res, que el Ghoul aquest tot boig que vol Jam i que al final acaba lluitant contra el Haise m'encanta i, si no apareix el Gourmet aviat, serà el meu nou personatge preferit...

Vull que el Shinji faci alguna cosa!!! :rabieta:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ja anem pel puto capítol 7 i jo no em sé un puto nom ni acabo d'entendre per què el Haise em cau bé i el Kaneki tan malament xDDDD

A veure, queden 5 capítols perquè s'acabi aquesta merda i el Shinji encara no ha fet res! Shinji, et volem veure en acció, treu ja la teva zanpakuto! No, de veritat, és un personatge que em cau simpàtic i estan tot el puto rato centrant-se en el drama del Sasuke, que me la pela completament...

I bé, pareix que el Haise comença a tenir pistes sobre el Kaneki-cul i això no mola, perquè el Kaneki és un pussy a qui no volem estimar.

M'encanta l'ending d'aquest anime xDD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El pròxim capítol serà el darrer i dir que, aquest darrer episodi m'ha agradat molt!

És a dir, fijo que ha tengut una censura brutal (sobretot quan maten el pavo aquell creepy que li claven la motoserra al puto cap -m'encanta quan diu "quina vibració"-) i, en general, tot preciós per salvar el nostre estimat Gourmet!! <3

I al final, la lluita que tots esperàvem, Kaneki vs. Gourmet i espero que, com a mínim, el Gourmet li mengi alguna cosa (ho deixo a la vostra imaginació, volia posar un braç o alguna cosa, però la frase m'ha quedat ambigua i em mola). Dir que el fet que en Shinji s'hagi tallat els cabells fa que ja no sembli en Shinji, així que ja no mola xDDD

I bé, s'ha confirmat fa poc que en faran segona temporada i no sé què fareu vosaltres, però jo la miraré ni que sigui per les rises i les motoserres al cap.
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Aquest últim capítol m'ha deixat amb moltes ganes de la següent temporada (crec que a l'octubre). La nova aparença i personalitat d'en Kaneki m'ha encantat!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


ÉS A DIR, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

SPOILERS:

.
.
.
.
.
.
.


SHINJI NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :plorar: :plorar: :plorar: Però si molava un güebo, per què l'han mort?? Si era l'únic de l'equip que m'agradava i que pareixia que havia de tenir al darrere una història interessant. I total al final per què? Per fer una cosa bé a la seva puta vida i palmar-la miserablement? Doncs vaja merda, de veritat...

Però eh, el gourmet s'ha salvat i mira, això compensa un poc, perquè quan he vist que el Kaneki el llençava cap a baix se m'ha tallat la respiració. Res, en general un poc una merda tot, molt mal explicat... També si no fos una puta vaga i m'hagués llegit el manga pillaria de què ha anat aquesta bazòfia, però el que he dit, sóc vaga i els primers capítols no vaig entendre absolutament res de res...

En fi, un altre anime acabat. Li poso un 6 i perquè ha sortit el gourmet, el Shinji ho petava (sé que no es diu Shinji, però és el Shinji de Bleach joder xD) i perquè l'opening i l'ending m'han molat. Les esquitxades de sang també ho han petat, tot sigui dit.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Em sap greu, però no m'he enterat de res.

Absolutament de res.

Argument: tenim un emo que és super bon senpai, però llavors es torna més emo i acaba sentint veus de dins seu i resulta que és un fucker. Llavors, una colla d'inútils, entre els quals l'inútil bo (Shinji) i l'inútil ambiciós (Urie). Finalment, dos grups de gent es maten entre sí, els de blanc i els ghouls. Però resulta que entre els ghouls hi ha diferents faccions, però és tot molt complicat i no ens ho expliquen. Mor molta gent i tal.

:roll:

@UkiHana no has vist que els ghouls agafen el cos d'en Shinji? Supòs que el faran un cíborg o una cosa d'aquestes que facin els ghouls aquests. Ficar-li cafè a les venes o jo què sé.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Crec que faria falta que feu un cop d'ull al manga per entendre exactament què passa.

Per qui no vulgui llegir el manga **coff coff** @UkiHana @Minatoni **coff coff** aquí un resum en castellà
Text amagat.
Imatge
Respon