[Anime de temporada] Tokyo Ghoul :re

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Anime de temporada. Primavera 2018


Tokyo Ghoul :re



Argument
Han passat dos anys des de la batuda del CCG a Anteiku. Tot i que l'atmosfera dins Tòquio ha canviat dràsticament a causa de la influència augmentada del CCG, els ghouls continuen sent un problema, especialment l'organització terrorista Aogiri Tree. La creació d'un equip especial, conegut com a Quinx, pot proporcionar al CCG l'empenta que necessiten per exterminar els residents indesitjats de Tòquio.
Mentrestant, els éssers humans que recentment s'han sotmès a una cirurgia són atacats per un ghoul. Aquí entra en joc el protagonista de la història, Haise Sasaki, un mig-ghoul, mig-humà, que ha estat entrenat per un detectiu de classe especial, Kishou Arima.

Què vos ha semblat!?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

ON ÉS EL MEU "OSHIETEYO, OSHIETEYOOO SONO KANEKI-KUN??"


A veure, ja sabeu que jo d'aquest anime sempre n'he fet catxondeo (no us ho prengueu malament la gent que el mira de veritat, per favor) i no sé, com a primer capítol no he pillat quasi res xDDD M'ha costat un poc pillar què estava passant, però al final del capitol guais. A veure, els personatges pareix que han de molar (el ros m'ha ENCANTAT!! Sóc molt fan... pareix un poc en Shinji de Bleach) i no sé, el dels cabells negres té la veu de l'Ishikawa Kaito (del Kageyama perquè m'entengueu) i li dono el meu vot de confiança.

Què passarà? Ni idea, només reso intensament perquè surti aviat el gourmet i ens alegri la vida.
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Doncs la veritat es que em van sorprendre gratament dos fets que no esperaba i que em fan pensar que això va en serio. En primer lloc, em quedo amb l'animació, sublim, espatarrant i molt ben feta ens els moments que tocava (les escenes de combat). Especialment treballada vaig trobar a l'Akira, els quinques els vaig trobar ben adaptats, a falta de la Yonebashi (la nena petita).

Un altre detall que em va cridar, va ser l'opening, un calc clamorós en estil al Unravel de la primera temporada i que va fer la serie tan famós @UkiHana SAPE. L'ending no em va sorprendre tant, pero no està malament. Després el detall de l'avanç del capítol amb aquesta indirecta al títol de la serie que ja vaig indicant que no es gens casual i que m'indica que tornarem a veure a cert personatge que tinc moltes ganes de veure...

A grans trets un molt bon primer episodi!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Aquest segon capítol ha estat tant intens que hem costa quedar-me amb algún moment, pero si n'he de triar un, em quedo amb el retrobament entre la Touka i en Kaneki. Entre la música de fons (de lo millor que tenia l'anime original) i la llagrimeta del Haisse quan li han portat aquella tasa de te, acompanyat del "aquesta noia es molt bonica" ha estat un, encara et queda molt per patir Kaneki per pensar en les Touka*.

També a debutat la Taiga Yonebashi, la que li caurà bé al bo de l'@Ereza i el @Minatoni. Respecte a altres detalls l'animació, l'opening i l'ending també m'estan encantant. L'ending ha estat una sorpresa agradable en aquest sentit. D'altra banda sembla que l'anime va per feina i ja adaptaran l'arc de la subasta (capitol 10-30 del manga) em fa por que vulguin anar molt ràpid per arribar al final de la primera part de RE:


Afegit en 3 minuts 43 segons:
robguerrero ha escrit: 10 abr. 2018, 22:30
Aquest segon capítol ha estat tant intens que hem costa quedar-me amb algún moment, pero si n'he de triar un, em quedo amb el retrobament entre la Touka i en Kaneki. Entre la música de fons (de lo millor que tenia l'anime original) i la llagrimeta del Haisse quan li han portat aquella tasa de te, acompanyat del "aquesta noia es molt bonica" ha estat un, encara et queda molt per patir Kaneki per pensar en les Touka*.

També a debutat la Taiga Yonebashi, la que li caurà bé al bo de l'@Ereza i el @Minatoni. Respecte a altres detalls l'animació, l'opening i l'ending també m'estan encantant. L'ending ha estat una sorpresa agradable en aquest sentit. D'altra banda sembla que l'anime va per feina i ja adaptaran l'arc de la subasta (capitol 10-30 del manga) em fa por que vulguin anar molt ràpid per arribar al final de la primera part de RE:
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #2

No m'estic enterant de què collons va això xDDDDDDDDD 100% culpa meva per no seguir el manga, ho sé, però estic com molt perduda i no acabo d'entendre què està passant. Només puc dir una cosa amb total seguretat: M'ENCANTA EL SHIRAZUUU

Imatge

S'assembla un munt al Hirako Shinji de Bleach, oi? xDD

És a dir, és com el puto amo i està sonat, així que és el millor. I bé, jo hi ha coses que no entenc, però que de moment no us demanaré perquè vull veure si ens ho expliquen més endavant... Pel meu gust, molt està tardant en aparèixer el gourmet, eh?? Però prest arribarà seduït per l'encant del Kaneki (ESPERO!)
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #3

EL GOURMEEEEEEEEEEEEEEEET!! <3 <3 Com li agrada a aquest home ensumar roba interior. M'encanta!! És el puto amo, és el milor i ho peta massa.

Pel que fa al capítol, em molaria molt bé si acabés d'entendre què hòstia està passant XDDD Però bé, m'imagino que part de la gràcia és anar descobrint què passa juntament amb el prota... El que no entenc és...

Text amagat.
El Kaneki on és que és? Han ficat part d'ell dins el prota o com va la cosa? És a dir, hi ha un tros d'en Kaneki dins el Haine o el Haine és realment el Kaneki però no recorda una merda el seu passat?
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

UkiHana ha escrit: 19 abr. 2018, 10:03 Capítol #3

Text amagat.
El Kaneki on és que és? Han ficat part d'ell dins el prota o com va la cosa? És a dir, hi ha un tros d'en Kaneki dins el Haine o el Haine és realment el Kaneki però no recorda una merda el seu passat?
Text amagat.
En Hassan aquest és en Kaneki amb el cervell atrofiat (més que a la primera temporada), l'amic va perdre la memòria (a saber com ja que a tg root això no s'explica), i ara no sap ni qui és ni d'on ha sortit, però com és tonto (seguint en la seva línea) doncs s'ha ficat a fer de piolín per matar ghouls. La prova clara de que és ell és que a dins hi ha tancada la seva personalitat psicopàtica que es representa amb l'imatge del seu jo amb cabells blancs, ungles negres i encadenat, just com estava mentre el torturaven. No s'han carregat mai a un prota a un anime i ho faran amb en Kaneki? Desgraciadament no.

No se com va el manga però tot això em sembla un intent bastant patètic d'arreglar el que van fer a tokyo ghoul root i està tot molt agafat pels pèls, ja veure'm com ho enllacen tot al final.

Primer de tot vinc a dir que van posar la escena amb la Touka per puro fanservice, ja em va semblar molt innecessari en el capítol i ara veient que ni siquiera en tornen a parlar em sembla que ens prenen per tontos a tots. Bueno jo ja no m'espero gaire més d'aquesta gent.

És cert que en Shizaru s'assembla molt a en Shinji però només en el disseny, és molt més tonto que en Shinji i com a lider sembla bastant inútil. Tot i així segur que es converteix en un d'aquells personatges que evoluciona bé i acaba convertint-se en el bon líder que necessiten quan es foten en merders (que serà d'aquí poc sembla).

L'Urie em sembla un personatge interessant, en part perqué em recorda bastant a en Levi no ho negaré, però aquest rollo de "he de vengar al meu pare m'heu provocat molts traumes i no ho aconsegueixo superar" cansa una mica ja. Fa falta que hi hagi un nen traumatitzat a cada anime? Jo crec que no.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A mi qui em fa cosa és en Saske. No sé ni què nom, ni fa falta que vos ho digui. Tots sabem qui és en Saske. Tots sabem que

(spoilers naruto)
Text amagat.
Ara s'ha ficat merdes de n'Orochimaru i el seu poder el corromprà


Si és que és tot taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan evident. Lo pitjor és que si no acaba sent així, serà una decepció pitjor que si segueixen el que s'espera. :roll:

Ah, i gràcies per l'explicació, @Nafi.

Perquè...

Tot aquest rollo dels Quinx està muntat en "semi-ghouls", que són humans amb parts de ghoul. En parlàvem amb na @UkiHana i hem recordat que en Kaneki té òrgans de la ghoul aquella xunga del primer capítol (crec que ho van fer sense saber-ho).
Els Quinx són aquesta mateixa idea, però fet intencionadament.
Llavors, la pregunta és: com es creen els ghouls? Es sap? Ghoul se nace pero no se hace? Com va la cosa?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Sort que la @Nafi va fer bé de preguntar-me per privat com anava el pèrcal que si us haig d'esperar mallorquins ja seria tot ossos (Yohohohoho). A veure vist que ja sabeu un poc (la punta de l'iceberg de tot el merder i plans secrets amagats que hi han en aquesta segona part del manga) us posaré a continuació entre spoilers i després de revisar quins son els vostres dubtes les respostes que demaneu, així doncs... comencem!

Text amagat.

Primer punt important, si els Quinx son el mateix que en Kaneki, amb la diferencia que la seva "producció" es legal ja que el van fer els de dalt, en Kaneki només era el protòtip.
Segon punt, l'escena de la Touka i en Kaneki es així al manga, no neccesitem res més de moment (sisplau que li diu que es preciosa, quan en tot TG el pobre es un aturat per culpa de la Rize), caldrà esperar uns capítols més per noves interaccions (i quines interaccions :pervertmoon: ).
Tercer punt, amb la Nafi ja li vaig comentar molt per sobre per evitar donar informació rellevant sobre RE:, bàsicament el perqué el Kaneki no recorda res i ha creat la seva contrapart de Haisse Sasaki es per un procés de tortura y drogues que tot i que al principi ell no volia (Touka, Hinami, Anteiku en general) al final va decidir que era el millor per la culpa de la "mort" d'en Hide i per això assumeix una part important de la seva personalitat, ho noteu sobretot a l'hora d'interactuar amb els Quinx (especialment amb la Mutsuki).
Quart i últim punt,els ghouls i el seu origen encara no han estat revelats, pero fer un ghoul complert només has de follar amb un altre ghoul. Respecte als híbrids els pots fer de manera natural (pero es molt rar) com es el cas de la Eto que va ser per quiqui o mitjançant una operació col·locant un Kakohou (l'organ d'on surt el Kakuja, els tentacles de tota la vida) a un huma, té el mateix problema que els híbrids naturals, que tenen poca esperança de vida. Respecte a la unió d'un mig ghoul i ghoul, bé, s'ha de descobrir :pervertmoon:.


Quan tingui temps, review de l'episodi que la cosa comença a posar-se seria!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Per variar no he comentat els últims dos episodis i surten detalls molt importants que us poden descol·locar un xic bastant. Per tant, començaré analitzant els últims dos episodis per després posar en situació a tots els que seguiu l'anime.

En el capítol 3 hem vist que han apartat els quinx del cas del "Torso" perquè aquest ha entrat a l'arbre d'Aogiri (els antagonistes principals de la primera part de la sèrie perquè ens entenguem). A resultat d'això hem vist que s'han focalitzat a capturar la ghoul "Nutcracker" que és una **** que esclafa les kintama de les víctimes. En un altre ordre de les coses, sens han presentat els anomenats Rosenwald, familiars de la família Tsukiyama per part europea (alemanya concretament). Com a representants d'aquesta branca trobem a la Karen, que és la noia que va a veure en Shuu i li pilla els gallumbos al nostre estimat Ken "personalitats múltiples" Kaneki. En un altre ordre de les coses, trobem que per fi ha debutat la Yonebashi, l'última integrant dels Quinx deixant clar quines són les seves prioritats (hola Umaru chan 2.0).

La cosa es posa seria si parlem de l'Urie, que s'ha dopat per tal de fer-se més fort i recuperar el lideratge de l'equip. És important el detall de les RC perquè indica quan de ghoulitzat és una persona, sent clau estar a menys de 1000 rc per passar els controls del CCG i poder menjar aliments comuns. Torno a repetir, ES MOLT IMPORTANT per entendre els esdeveniments actuals i futurs. Ja al final de l'episodi ens ensenya que la sensualitat d'en Kaneki en el seu format trap, és capaç de seduir a la seva pròpia subordinada (hola Mutsuki). Molt fan de la indumentària "drag queen màxim" d'en Shirazu (gràcies TG Re:)

Al capítol 4 ja es posen en acció des de el primer moment, cosa que en part m'ha molestat, perquè no ajuda tanta acceleració, però bé, és el que hi ha. L'important d'aquest capítol és que han donat més paper a personatges que si no heu vist la segona temporada tenen un rol molt important. Comencem!

Text amagat.
Akira Mado: Com el seu cognom indica i el seu gest la delata, es la filla d'en Kureo Mado (investigador que va matar el pare i la mare de la Hinami, a més de superior de l'Amon). L'Akira també es una maniàtica dels quinques (armes basades en els kakuja dels ghouls) com el seu pare. L'Akira a la segona temporada de TG arriba a l'equip de l'Amon juntament en Takizawa, l'altre personatge presentat en el capítol directe de l'academia d'oficials i amb un expedient immaculat. Tot i tenir un odi més o menys evident cap a l'Amon per la mort del seu pare, amb el pas de la temporada es van fer més o menys propers, en una sort de més que amics però menys que amants (que l'anime va edulcorar de mala manera perquè com bon deutoprotagonista ha de tenir la seva "noieta", tot i que en el manga mai s'arriba a concretar res a causa de la seva suposada "mort"). L'Akira és una sort de mare pel Kaneki i el seu rol és molt important al llarg de RE: com anirem veient. Tot i que a l'anime van voler-ho posar en un tercer i quart nivell, al manga es veu clarament que la Mado també té forts sentiments romàntics cap a en Takizawa, de qui parlarem a continuació, que és un personatge també clau a RE:.

Seidou Takizawa: En Takizawa és un ex-investigador Ghoul que després dels esdeveniments del final de la segona temporada va ser convertit en "mussol" (és a dir un híbrid entre humà i ghoul) per part del doctor Kanou, després d'una llarga i terrible sessió de tortures (tragèdia dura). En Takizawa era un investigador amb una greu falta de confiança en si mateix, que sempre es deixava l'ànima en tot el que li encarregaven sense rebre crèdit o elogis (ascensos bàsicament). De primeres ja establim una sèrie de diferències entre ell i la Mado i l'Amon (els genis contra els sense talent), això marca gran part de les seves relacions, mentre que amb la Mado la seva relació es d'evident hostilitat, amb l'Amon és un profund respecte. Els ascensos meteòrics de la Mado i en Suzuya deixen en Takizawa molt tocat, i fa que cada cop entri en un estat d'evident depressió, fins que una nit compartint unes cerveses ell i la Mado es desfoguen entre ells amb l'Amon com a testimoni. A partir d'aquell moment en Takizawa s'adona que en realitat ell l'estima profundament (a la Mado) però ella es va acostant progressivament cap a l'Amon. Tot es precipita al final quan en Takizawa "mor" tractant de salvar l'Amon d'en Tatara (el ghoul que va amb l'Eto) per tal que la Mado pugui ser feliç (encara que entri en conflicte amb els seus sentiments "inseríeu el perquè sempre els bons paios a l'anime reben per tots els costats?"), la prova dels seus sentiments es deixen més clars al manga, perquè a l'anime es veu que anaven molt amb l'Amon, veient-se en les retines de l'apunt de morir Takizawa el reflex de la Mado. Aquesta sort de triangle amorós es confirma amb les declaracions de la Mado confessant que estava enamorada dels dos i que no es veia capaç de decidir entre els dos (veurem que diu el manga, tot i que de nou en Takizawa té una death flag com un temple).


La cosa es posarà seria a partir del pròxim capítol!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Respon