Temporada Anime Primavera 2018

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Seguint les vostres recomanacions, he vist boku no pico hero academia. La veritat és que em fa ganes continuar-la, gràcies!

@BlackStar saps si fa falta haver vist la segona temporada de tokyo ghoul per veure aquesta nova? La veritat és que la primera ja era prou dolenta com per haver de veure també la segona. Veurem la tercera només per catxondejar-nos-en.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Sisplau quan de hate a Tokyo Ghoul... Porto tres anys aquí i tothom li te la creu per la segona temporada inventada per fer una nova ruta (totalment innecesaria). La primera temporada va estar molt ben adaptada, la segona si que ja es absolutament un desastre perquè es carrega tot literalment l'argument precedent, per tant, jo sempre dic, que potser l'anime no va ser "excelent" pero el manga, sisplau això si val la pena.

Jo us emplaço a que mireu Re:, pel poc que sé, han entès PERFECTAMENT que si volen tenir vendes han de seguir el manga (que ja està apunt de finalitzar i que per mi es dels millors seinen/shonnen). En aquesta temporada si l'adapten bé no hi haurà motius pel hateig i menys encara per fer-ne rises. Així que jo aquí defenso Re: fins que comenci a veure errors a punta pala.

- Golden Kamui (No he vist manga i miraré l'anime)
- FLCL Progressive (6 episodis, realy nigga? Pot ser el més gran desastre d'aquest any)
- Full Metal Panic: Invisible Victory (el maníatic de les armes i la Kaname tornen amb ganes d'acció)
- Gegege (En @Japanium en va fer post i li vull donar una oportunitat)
- Megalo Box (M'ha cridat molt l'atenció, una sort de Cowboy Bebop?)
- Persona 5 (@Shancks ja em dona els arguments)
- Tokyo Ghoul Re: (Hasta el rojo amanecer defensaré l'adaptació)
- Shokugeki no Souma (Erina et toca redimir-te pel teu paper en les anteriors temporades)
- Wotaku ni Koi wa: Underrated de la temporada de primavera, molt divertit e interresant.

- Darling in The Franxx
- Grancrest
- Nanatsu
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

robguerrero ha escrit: 03 abr. 2018, 16:26 Sisplau quan de hate a Tokyo Ghoul... Porto tres anys aquí i tothom li te la creu per la segona temporada inventada per fer una nova ruta (totalment innecesaria). La primera temporada va estar molt ben adaptada, la segona si que ja es absolutament un desastre perquè es carrega tot literalment l'argument precedent, per tant, jo sempre dic, que potser l'anime no va ser "excelent" pero el manga, sisplau això si val la pena.

Jo us emplaço a que mireu Re:, pel poc que sé, han entès PERFECTAMENT que si volen tenir vendes han de seguir el manga (que ja està apunt de finalitzar i que per mi es dels millors seinen/shonnen). En aquesta temporada si l'adapten bé no hi haurà motius pel hateig i menys encara per fer-ne rises. Així que jo aquí defenso Re: fins que comenci a veure errors a punta pala.
El meu hate ve exclusivament per la segona temporada. La primera em va agradar molt, l'argument era bo i per on anava l'història tenia pinta de ser una cosa potent. Però amb la segona s'ho van carregar tot, TOT. I justament perqué anava hypejada em va cabrejar més la merderada que van fer amb Tokyo Ghoul:re.

Com que no se que pensen fer aquesta vegada no puc parlar, però si fan com si la segona no hagués existit i segueixen el manga com han de fer doncs obviament li donaré una oportunitat. Si torna a ser un sense sentit doncs no perdré el temps.

Tinc pendent des de molt llegir el manga, em va deprimir molt la segona temporada i se'm van passar les ganes la veritat. Tot i que tothom diu que el manga és la hostia doncs he preferit llegir altres coses. Espero que aconsegueixin fer-me canviar d'opinió.
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Buff ja comença una altra temporada d'anime. Com sempre, he deixat mig penjats els pocs que veia de la temporada d'hivern. D'aquesta que ve ara ja no dic res, perquè es possible que en comenci algun però es segur que no n'acabaré cap xDD També es veritat que aquesta vegada no hi ha res que porti esperant molt o vulgui veure si o si. Així que si n'acabo deixant de penjats tampoc ni haurà per tant :lol:
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Be, ja esta començant la temporada!!!!

El que he començat jo:
- Boku no Hero Academia 3: Guai i mante l'estil de les temporades anteriors aixi que perfecte.
- Tokyo Ghoul:re: No se que dir la veritat, una mica exagerats els pensaments d'Urie, pero almenys no te tanta censura com les altres temporades.
- SAO: Gun Gale Online: No m'agrada la protagonista de rosa pero com expliquen les tactiques de guerra i el seu company d'equip si i veure un Battle Royal d'armes sempre is good.
- Mahou Shoujo Site: Retiro el que vaig dir d'intent de Madoka Magica, es un altre estil, esta molt molt guai, quin traume de protagonista i la manera de plantejar els "poders" a molat molt. A mes a mes no amaga la violencia/sang aixi que good. Recomanat 80%
- Saredo Tsumibito wa Ryuu to Odoru: Regular, de moment no m'ha acabat de cuallar pero sembla que hi haura conspiracions i coses aixi pel mig, aixi que pot animarse a mesura que avanci.
- Comic Girls: Divertit i nomes dura 3-4 min cada capitol, el recomano per riure una estona i aprendre del mon dels Mangakas femenins.
- Akkun to Kanojo: Un altre comedia pero el prota costa de digerir-lo (es un Tsundere mooolt exagerat) pero la noia es super kawai, divertit per pasar l'estona.
- Amanchu! 2: A la mateixa linia de la primera temporada, relaxat i amb molts sentiments.
------

Tinc pendents per veure Persona 5 i Tada-kun wa Koi que ja han sortit pero no he tingut temps xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo també n'he començat unes quantes, tot i que encara queden molts animes que vull veure que encara no han començat...

Com la majoria, he començat Boku no Hero Academia 3, però poca cosa podem dir de moment... També m'he vist Tokyo Ghoul:re, però ja hi ha un post específic, així que no la torraré per aquí xD

D'altra banda, he començat també Shokugeki no Soma (puto Soma que li dona ous congelats a la llengua divina i li surt bé la jugada xDD M'encanta el Tsukasa). No sé si està en els plans d'algú més, però també he començat Devil's Line (l'opening és BRUTAL) tot i que no m'ha convençut gaire i la trobo un poc fluixa, però li donaré l'oportunitat com a mínim un o dos capítols més.

D'altra banda he començat també Nil Admirari no Tenbin, que està basat en un joc otome (i que segurament ningú més de per aquí es veurà) però deixeu-me dir que m'ha agradat molt més del que m'esperava, tot i que el tio prota tingui la veu del Yuki Kaji. I bé, per acabar, també vaig mirar el primer de Caligula... A veure, havia llegit molt de hype per aquest anime i, si us sóc sincera, el primer capítol em va parèixer bassura. El protagonista em va caure fatal, els altres personatges em suaren completament i en si l'argument em va semblar avorrit i repetitiu, més del mateix. Li donarieu l'oportunitat? Jo, sincerament, estic per dropejar-la però em sap com a greu...

També em vull veure Golden Kamuy (ahir vespre em va fer peresa mirar-la) i Steins;Gate 0 com a mínim...
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja tinc el llistat definitiu d'aquesta temporada, he posat la meva valoracio inicial. Si voleu mes informació d'algun, aviseu-me!

Imatge
Foto de la meva llista de MyAnimeList xDD

I vosaltres que esteu mirant?

PD: Els ratllats son One Piece i alguns no anime (Donghua o ovas)
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo estic esperant per Piano no Mori i no la trobo subtitulada xDDD Tristíssim, em feia moltes ganes, però bé, en algun moment sortirà, don't worries.

Per part meva estic mirant tota aquesta merda:

Imatge

També vaig començar Caligula però l'he dropejat perquè em va provocar ebola aguda. Jo aprofito les tag per apuntar quin dia surt, perquè sóc així de despistada i si no m'ho poso no m'empano d'una merda. Si els hagués de classificar per si m'han agradat o no, quedaria la cosa així:

Molt bons, must to watch, amazing Spiderman in pants:
-Black Clover: FuegoLeon is husbando
-Golden Kamuy
-Idolish7: no hi ha res millor sobre aquest puto món
-Shokugeki no Soma
-Steins;Gate0: He is not so cool, but also son of a bitch
-Wotaku ni Koi wa muzukashii

Coses regulars, anem a veure què és aquesta merda
-Boku no Hero (no sóc gran fan de la saga, està bé, però no és la hòstia)
-Butlers (és la puta risa perquè està ple d'estereotips i em fa riure a full. Els seiyus són massa bons)
-Card Captor Sakura (YukitoxTouya 4ever)
-Devils Line (shojo normalillo, l'opening és massa bo)
-Nil Admirari no Tenbin: al primer capítol la prota em va semblar ciclada però al segon em va fotre tot l'asco. A veure com segueix la cosa...
-Tokyo Ghoul:re: em molaria molt més si entengués què hòstia passa xDDDDDDDDD

Dolentíssims a mort, what the fuck is this shit?
-Caligula (drooooop)
-Nanatsu no Taizai, que s'ha convertit en un shojo mal fet protagonitzat per persones amb un pèssim sentit de la moda.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei!

Estau seguint Golden Kamuy? Crec que es pot posar bastant interessant i no sabia si fer-ne post.

@robguerrero, crec que tu la seguies. La resta... crec que pot valer la pena.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

@Minatoni yes, l'estic seguint amb interès (m'ha agradat molt l'enfocament dels Ainu i la seva cultura). Haig de confesar que m'he encarinyat amb l'Asirpa (i mira que tinc l'alternativa de la Yonebashi aquesta temporada). Si li vols fer post, endavant, perqué aquesta temporada estic anant directament de cul amb la quantitat de series que estic controlant.

Imatge
(només he posat els d'aquesta temporada i els que he anat seguint...)
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Respon