Temporada Anime Primavera 2018

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge


Fils dedicats a Tadaima: Bona gent, queden una mitjana de 20 dies per a l'inici dels animes de primavera (molts comencen en 15 dies!) i encara no hem parlat de quins veurem i quins no!!

Anime Primavera 2018



Ja us heu mirat quins surten aquesta primavera? Quins us fan més ganes? Aquí en teniu el llistat!

Imatge



Per si ho voleu veure en una altra pestanya i més gran: http://image.anichart.net/i/Spring.jpg o també https://www.livechart.me/spring-2018/tv

I eh, que cadascú és lliure de fer el que vulgui, així que si voleu sida, aquí teniu el vídeo del Kalathras:





Jo de moment (i si no em convenceu del contrari ) em miraré:

-Boku n Hero Academia 3
-Shokugeki no Soma
-Steins;Gate 0
-Tokyo Ghoul:re (por las risas)
-Wotaru ni Koi wa Muzukashii
-Piano no Mori


No tenc tan segures, però els donaré una oportunitat:

-Caligula (No em crida l'atenció però surt un seiyuu que m'agrada)
-Devils Line (Sóc super fan del seiyuu que canta l'opening)
-Golden Kamuy (N'he sentit a parlar però tampoc em fa massa)
-Nil Admirari no Tenbin (Husbandos)
-Butlers: Chitose Momotose Monogatari (Husbandos, però l'argument em pareix sida)
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Vaig fer-me la llista d'animes a MyAnimeList i tambe vaig veure el video de Kala pero no vaig pensar en obrir el post :facepalm:

De moment tinc aixo a la meva llista:

- Tokyo Ghoul :re
- Saredo Tsumibito wa Ryuu to Odoru
- Amanchu! Advance (2na temporada del anime de buceig)
- Mahou Shoujo Site (pel trailer, sembla que pot ser un "intent" de Madoka Magica, pero nomes intent)
- Boku no Hero Academia 3rd Season
- Sword Art Online Alternative: Gun Gale Online (es un spin-off, no surt Kirito ni Asuna, a vera que tal)
- Persona 5 the Animation (els videojocs molan i l'anime de Persona 4 va estar be)
- Hoozuki no Reitetsu 2nd Season: Sono Ni (en realitat seria la 4rta temporada, molt de riure amb el prota)
- Shokugeki no Souma: San no Sara (la 2na part de la 3ra temp)
- Shiyan Pin Jiating (Pot ser interesant, una familia de monstres experimentals)
- High School DxD Hero (Ecchi i mes ecchi pero l'historia m'agrada (vaig llegir la novela fa temps) i surt Rias Gremory, aixi que :cheers: )
- Steins;Gate 0 (l'estrena de la temporada, ha era hora!!!!!!)
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Bueno sembla que aquesta temporada va de seqüeles, per ara les que tinc clar que miraré són:

- Boku no Hero Academia 3
- Shingeki no Kyojin 3 - se suposa que surt a la primavera també però no la veig a la llista

No tinc clar si seguir amb Tokyo Ghoul:re ja que la última temporada va ser un puto desastre i em vaig sentir molt estafada, crec que m'esperaré a veure que comenteu, tot i que dubto molt que ho aconsegueixin salvar.

I no hi ha res més que em cridi l'atenció tot i que estava convençuda que aquesta temporada hi havia tres animes que volia veure, estic molt confused.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Jo seguire Boku no Hero ja que animaran la que és possiblement la millor part del manga, shokugeky no soma i high school dxd.
Steins:gate 0 nose si la seguire o la deixare per quan acabi

@Nafi SNK surt a l'estiu
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

BlackStar ha escrit: 20 març 2018, 19:13@Nafi SNK surt a l'estiu
Quina decepció, tenía l'esperança de veure ja la següent saga quina agonia.

La temporada perd molts punts de moment. Espero que hi hagi algo més de salvable ja que tinc planejat ser una nini durant aquests mesos.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí... jo no sé què veuré...

Steins;Gate 0
Tokyo Ghoul:re

I llavors alguna de les que comenci na @UkiHana i les que ens han quedat penjades de la temporada passada (Gintama, Nanatsu no Taizai, Shokoku no Altair (xD))

No sé si començar a veure Boku no Hero o Shokugeki no Soma, que no les he vist. Què faríeu?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 20 març 2018, 22:16No sé si començar a veure Boku no Hero o Shokugeki no Soma, que no les he vist. Què faríeu?
Boku no Hero Academia de cap, t'agradara jo crec
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Per si la voleu consultar, ja hi ha la guia de Koinya sobre les estrenes d'aquesta temporada!! https://www.koi-nya.net/guia-de-anime/g ... vera-2018/

De moment ja han sortit alguns animes: Gegege no Kintarou, Uma Musume (he llegit per twitter que és entre dolent i molt dolent) Kakuriyo no Yadomeshi, Uchuu Senkan Tiramisù i Souten no Ken Re:Genesis... En teoria Nil Admirari no Tenbin també ha sortit (aquesta m'interessava) però veig que encara no l'han subtitulat -puta bida-


En teoria demà surt Tokyo Ghoul i no us veig amb massa hype...
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

UkiHana ha escrit: 02 abr. 2018, 22:38 Per si la voleu consultar, ja hi ha la guia de Koinya sobre les estrenes d'aquesta temporada!! https://www.koi-nya.net/guia-de-anime/g ... vera-2018/

De moment ja han sortit alguns animes: Gegege no Kintarou, Uma Musume (he llegit per twitter que és entre dolent i molt dolent) Kakuriyo no Yadomeshi, Uchuu Senkan Tiramisù i Souten no Ken Re:Genesis... En teoria Nil Admirari no Tenbin també ha sortit (aquesta m'interessava) però veig que encara no l'han subtitulat -puta bida-


En teoria demà surt Tokyo Ghoul i no us veig amb massa hype...
No em sona cap anime dels que has anomenat, només estic hypejada amb Boku no Hero Academia. Tokyo Ghoul encara no he decidit si la miraré, em sembla molt impossible que aconsegueixin salvar la destroça que van fer amb Tokyo Ghoul:re la veritat i no espero res bo d'aquesta nova temporada. Vull veure que en comenteu primer de començar a mirar-la. L'única gent que m'ha dit que la vol mirar és per riure un rato, crec que ningú se l'està prenent en serio.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Ja em vaig menjar les 2 primeres temporades de Tokyo Ghoul perque deien que sino no podia opinar de que era basura (al veurela vaig adonarme'n de que era pitjor del que deia xD) aixi que la nova ni que em matin thanks.

El que si que seguire segur és Boku no hero academy, high school dxd, shokugeky no soma.

steins gate potser la deixo per quan acabi igual que Golden Kamui que m'han dit que pot estar molt be si son fidels al manga.

També ha sortit ja el priner capitol de Captain Tsubasa el remake pero no se si la veure la veritat.
Imatge
Respon