Kôtetsujô no Kabaneri (Kabaneri of the iron fortress)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Japanium
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
daijôbu desu!
Entrades: 48
Membre des de: 07 gen. 2018, 12:39
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 27 cops

Hola!
Porto ja 3 episodis d'aquest anime realitzat per Wit Studio i que tenia pendent des de que en vaig sentir a parlar. Finalment m'he fet amb una edició molt acurada editada per Alltheanime que inclou un llibret amb els esbosos de tots els personatges.
L'animació és espectacular així com l'ambentació steampunk (m'encanta el génere) i no deix de recordar-me a l'"Imperi dels cadavers", i pel que fa a l'art, sols cal dir que és espectacular.
No puc acabar de descriure la història ja que com he dit abans sols porto 3 capítols però té certa semblança amb "Atac als titants". Un món desolat per un virus que converteix la humanitat en bèsties ferotges assedegades de sang i una fortalesa (en aquest cas un tren a vapor copletament blindat) que és l'últim reducte de la humanitat.
La història comença amb un bri d'esperança, amb un protagonista lluitador que no es deix endur pel pensament comú de la societat i investiga pel seu compte el virus i els seus efectes. Tot i que no troba una cura, troba un mètode per evitar que el virus infecti el cervell humà i no es converteixi en un mosntre (kabane). Malauradament, aquesta investigació arriba en el punt culminant quan es veu forçat a experimentar amb el seu propi cos, aconseguint que el virus l'infecti el cós però no el cervell, convertint-lo en un "kabaneri", una criatura mig humana i mig kabane.
La història, apocalíptica, enganxa des del primer moment. Personatges molt definits tot i que força estereotipats. El bo és molt bo, el dolent és molt dolent i el que compleix ordres cegament és el molt totxo. Els personatges principals femenins, dos per ara, són una dóna forta (també kabaneri) i lluitadora amb un alt grau de tantsemenfotisme empàtic i una líder accidental tot al contrari, dèbil però molt humana. Hi ha un tercer personatge femení, la maquinista, que sospito anirà agafant un rol més important paulatinament.
Un anime de 2016 que m'està sorprenent molt. Algú més l'ha vist o en té intenció?

P.D: perdoneu la qualitat de les fotografies...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Japanium
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
daijôbu desu!
Entrades: 48
Membre des de: 07 gen. 2018, 12:39
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 27 cops

Sèrie acabada.
Cal dir que l'he gaudit moltíssim.
He llegit crítiques de tots tipus, però no acabo d'entendre les que la deixen malament. Acció en tots els capítols. Tempo ràpid. Animació molt bona. Personatges treballats. 13 capítols que narren una història èpica sense anar-se'n per les branques si ho comparem amb altres del mateix estil i temàtica apocalíptica. En el meu primer escrit ja vaig anomenar algunes influències. A mesura que avançava la sèrie n'he trobat d'altres com Resident Evil i Capità Harlock.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Imatge

Un més pel repte.

Sobre la categoria on l'he posat, drama, tenia ganes de veure alguna cosa d'això, i sep, realment hi ha drama, però només en 12 episodis i de forma precipitada, acabes amb la típica sensació que hagués pogut ser molt millor fet d'una manera diferent.

El protagonista és de l'estil de personatge que més odio. El típic protagonista portador de la moral que vol fer moltes coses al món, i realment és un merdes que fracassa sempre i l'únic que fa és cridar molt tota l'estona. Fins que no li administren un Power Up en vena, literalment, continua sent un inútil, fins i tot comptant amb un PU previ.

L'anime en sí no m'ha desagradat, l'argument és bastant el que ja sabem, una mena de SnK però amb zombies. Not too bad però tampoc en faré un rewatch mai més. Ignoro si el manga és millor.

En fi la meva nota és quedarà en 7/10 pelat. Al principi prometia més cap al 8 però vist del tot, seria molt generós.
Respon