[Anime de temporada] Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Imatge

Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu


Atenció: Tots els posts contindran spoilers dels capítols de l'anime actualment en emissió

Argument: Segona temporada de Nanatsu no Taizai

Text amagat.
Els "Set Pecats Capitals", un grup de malvats Cavallers que van cospirar per enderrocar el regne de Britannia, van ser eradicats pels Cavallers Sagrats, tot i que hi han rumors que encara són vius.
Deu anys després, els Cavallers Sagrats han dut a terme un cop d'estat i han capturat el rei, convertint-se així en els nous tirans que governen el país.
Elizabeth, la tercera filla del rei, emprén un viatge per trobar els "Set Pecats Capitals" i aconseguir la seva ajuda per recuperar el control del regne.

No confondre amb: Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu Joshou (resum) si, m'ha passat

-------------------------------------------------------------------------------------

Capítol #1
Per fi ha tornat Nanatsu no Taizai, fa tant de temps que l'esperava que no me'n recordava dels noms dels Cavallers Sagrats, m'ha costat enterava de que coi estava passant. I just quan aconsegueixo ubicar-me arriba aquella escena final en que s'entén que res del que passa al final de la primera temporada és fals? En Dreyfus que ajuda a combatre en Hendrickson apareix amb la marca del mal a la cara i compinxat amb les sombres. O sigui que al final de la primera temporada el Dreyfus bó era el fals i el Hendricksen dolent també era el fals. Estic molt confused, hauria de tornar a veure la primera temporada però em fa molt de pal, si algú se'n recorda i me'n fa un resum li estaré eternament agraïda. Les sombres són els Set Pecats (i la Elizabeth??) deu anys després i super malvados? Ja tinc ganes de veure el pròxim capítol.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

el primer capitol és 10/10, et deixa amb tot el hype per veure el que vindra, bona animació igual o millor que la primera temporada, l'opening també mola.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

#Capitol 1 i 2

Text amagat.
Molt ben adaptat, quasibe identic al manga, tant que de moment va bastant lent i temo que no tinguin temps per adaptar ni la meitat de la guerra amb els 10 Mandaments xDD

Molt emotiu el moment de la confesio de Dianne i Elizabeth, pero tambe molt fan del moment en que entren al nou bosc del Rei Hada i li tiren pedres. En part tenen rao pero les hades no coneixen l'historia sencera i queda molt trist.

Espero que continui aixi de fidel pero que l'accelerin una mica.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #2

Estic molt shocked, a que ve que ara es barallin la Diane i en Gowther? No se que em sorprendria més, que sigui relleno o canon, que surtin ja els dolents i vagin al grano per què es lien ara amb aquestes collonades? Em sobra molt.

Ha sigut molt maco el moment Diane-Elisabeth, la Diane és un personatge que m'encanta per com ha evolucionat durant la primera temporada i ara està clar que seguirà fent-ho i és preciosa. Com li toquin un sol pel em cabrejaré moltissim. I espero que expliquin aviat qui és la Liz aquesta de la qual es va enamorar en Melodias, si ho van explicar a la primera temporada no me'n recordo i no vull buscar perquè em faré spoilers.

Fa tant de la primera temporada que ja no me'n recordo del drama d'en King, ara trobo molt perturbant que en Ban intenti fer reviure la loli, segur que es liarà pardissima i al final s'acabarà liant amb la guerrera peli-blanca aquella que el segueix. Que deixin de marejar tant la història.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Nafi ha escrit: 22 gen. 2018, 14:31 Capítol #2

Estic molt shocked, a que ve que ara es barallin la Diane i en Gowther? No se que em sorprendria més, que sigui relleno o canon, que surtin ja els dolents i vagin al grano per què es lien ara amb aquestes collonades? Em sobra molt.
Es canon 100% i es important per la guerra amb els 10 mandaments, no vull fer mes spoiler que sino perd la gracia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Spoilers Capitolio 14

Per fin, ja es aquí Escanor-sama!!! Ara si que es posaran bones les lluites :uki: :uki:
Imatge

Pobre Galand i Melascula, els hi ha donat fins el carnet d'identitat jajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Finalment he vist aquesta segona temporada que vaig droppejar en el seu moment. La veritat és que hi ha molt de bajón de qualitat respecte a la primera, no se si és perque amb tot el fanservice li he agafat una mica de fàstig però no l'he disfrutat igual que vaig disfutar la primera temporada.

La part que més m'ha agradat ha sigut conèixer el passat de més personatges com la Diane i en Ban, no havien explicat mai les seves històries i m'ha arribat al kokoro. Sobretot la d'en Ban em va tocar molt la fibra sensible, no m'esperava gens que hi haguessin furros també en aquest anime.

M'ha servit també per odiar encara més el ship del Ban i la loli, em dona molt de cringe veure com li menja la boca a una nena i jo tenia l'esperança de que el ship amb la Jericho anés a més i s'oblidés de la loli però no hi ha manera. I no només això si no que a més l'han ressucitat i torna a estar allà per al mig molestant al meu ship.

Els power-ups d'en Melodias em semblen molt molt gratuïts, tenim uns enemics super poderosos, hostia doncs resulta que teniem aqui guardat un pedazo poder d'en Melodias per xetarlo molt més. Pos muy bien. Això si saber que ell en realitat és un Dimoni doncs li ha donat bastant de vidilla a la cosa i el salseo es preveu interessant, la merda és que en aquesta temporada deixen moltes coses sense explicar i si vull respostes doncs toca tragar-me la tercera també. Durissim.

Ha aparegut el millor pecat de tots, l'Escanor. Es impossible no estimar a aquest senyor amb la dualitat que em porta de Dr Jekyll i Mr Hyde, m'ha enamorat des de el minut 1 i més amb el rollo raro que tenen amb la Merlin. Tampoc ens han explicat la història de cap d'aquests dos i m'he sentit molt enganyada...

Finalment lo més interessant l'enigma d'en Gowther, ara resulta que a part de ser un cabró també és un dels deu Manaments però que ha perdut la memòria i va vagant per allí. Lo que no em queda clar és perquè en Melodies l'accepta si ell deu saber que en realitat també és dolent ja que estaven a la mateixa squad.

En conclusió moltes preguntes sense resposta, una animació que fa pena de veure i molt de fanservice gratuït amb imatges molt incòmodes d'en Melodies magregant a l'Elizabeth i en Ban morrejat-se amb una loli.
Imatge
Respon