[Anime de Temporada] Citrus

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

La meva preferida sens dubte la Harumin <3 Si us plau, aquest amor de persona podria tenir més temps en pantalla? És d'aquells personatges que adores només d'aparèixer ^^

Per altra banda estic força d'acord amb la Ukihana, la Yuzu m'agrada força, sobretot després del seu discurs i d'aconseguir que fotin fora el mestre, quin fàstic de tio, per favor. Però més que res estic d'acord pel que fa la Mei, ho sento, però aquesta manera de comportar-se no em mola gens. Evidentment queda molt anime i segurament aprofundiran més en el tema i els seus traumes, però això d'aprofitar-se de la Yuzu d'aquesta manera no m'agrada. Són aquell tipus d'escenes que tothom critica del yaoi però que després si surt en un yuri no passa res? En el meu cas ho criticaré tant en un context com un altre perquè ja n'estic força tipa, no hi ha més maneres d'abordar el tema sense aquest tipus d'escenes? Potser és cosa meva, que ja ho tinc massa vist i em cansa, però... en fi...

A part dels meus problemes amb la Mei m'està semblant força entretingut, no crec que sigui el millor anime/yuri del món, però de moment el vaig mirant amb ganes :)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #2

Segueixo enamoradíssima de l'anime, vale que només és el segon capítol i no em puc fer tantes il•lusions però està sent perfecte i han aconseguit ser fidels al manga, tant als personatges com a la història.

La Yuzu m'encanta, tota la energia que trasmet al manga aquí es multiplica per 10 i és com la hostia. Té els ovaris super ben posats, que els hi donguin pel cul a l'avi feixista i el seu institut de soldats. Aquesta escola no es mereix a algú tant genial com la Yuzu. I la Harumin al mateix nivell, m'encanta veure-la a fora de l'escola fent de gal.

@UkiHana l'avi de la Mei savia que era ella la del profe perque ja estaven promesos així que potser fins hi tot tenia el permís de l'avi, no vull ni saber-ho (especulació total). I respecte a la mare de la Yuzu que s'enfonsa tant quan s'emporten a la Mei... més endevant ho expliquen. És molt maco. Tant la mare com la Yuzu són adorables.

Em fa molta gràcia que l'Institut aquest sigui com un bollo paradise on totes es lien entre elles per disfrutar de la joventut, a on he de firmar per entrar?

Sobre el que comenta la @Skuld del comportament de la Mei, la veritat és que m'ha molestat bastant com tracta a la Yuzu. M'agradaria però saber per que ho fa. Ni al manga expliquen que li passa a la Mei pel cap i trobo que li donaria molta més profunditat a l'història. Obviament de traumes en té uns quans: l'abandona el pare, promesa amb un desconegut des de petita, abus sexual,... i a saber que més no sabem. No vull justificar-la però trobo que s'entén perquè li costa tant comunicar-se i confiar en la gent. Espero que més endevant aprofitin l'anime per donar-li més profunditat al personatge de la Mei.
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Poca cosa a dir del segon capítol. Molt en la línia del primer. Correcta adaptació, es manté la bona l'animació i poc a poc comença l'acció. L'únic temor: que amb els dotze capítols que tindrà la sèrie vulguin anar massa depressa adaptant el manga. Ja veurem que passa.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #3

A mi m'agrada que vagin per feina, els shojos sempre els trobo excessivament lents, aquí en canvi passen les coses importants però mantenint les menjades d'olla de la Yuzu que són importants per entendre el que està passant entre elles. Lo seu saria saber també què passa pel cap de la Mei però sembla que és impossible. Em sembla molt random que controlin les taules de les alumnes i fins i to mirin que porta a la bossa, això no és un institut és una escola militar. I estar castigades per no anar a casa directament, quin sentit té ser japonesa si no vas cada tarda al karaoke? A la Mei no li han explicat com funciona el pais. Menos mal que hi ha la Harumin per salvar-ho tot.

A l'opening surten fins i tot les bessones del cabell blanc així que s'entén que arribaran fins a allò? En el capítol d'avui es veu com la Harumin mira per internet un viatge així que... potser està al caure. Lo que no recordo l'ordre de les coses així que no sé quan sortirà la Matsuri (que també surt a l'opening). Tinc ganes de veure-les a totes però potser amb 12 capítols quedarà una mica condensat tot. Espero que ho adaptin bé.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Em vaig partir de riure quan la Harumin es posa a provar les postures del manga amb la Yuzucchi. Així en general m'està agradant molt, l'anime.
Nafi ha escrit: 22 gen. 2018, 13:21 Em sembla molt random que controlin les taules de les alumnes i fins i to mirin que porta a la bossa, això no és un institut és una escola militar. I estar castigades per no anar a casa directament, quin sentit té ser japonesa si no vas cada tarda al karaoke? A la Mei no li han explicat com funciona el pais. Menos mal que hi ha la Harumin per salvar-ho tot.
Bastant típic dels animes que les escoles tinguin regles que aquí ens semblarien surrealistes, no? Que si els alumnes no poden tenir carnet de conduir, que si no poden anar amb ciclomotor, no poden treballar, no es poden tenyir el cabell, etc.
Una mica com el toc de queda pels menors que hi ha a diferents llocs del japó, típica escena del policia preguntant "què fas al carrer tan tard?".
Tot molt super-controlador pel que fa als joves :roll:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Fa temps que no comentem Citrus, què passaaaaaaa?

Bé, realment va molt lenta, un poc massa pel meu gust. Dir que el rollo de l'amiga dels rinxols lletjos de la Mei em va molestar a saco perquè és com molt tsundere i em cau molt malament... I no sé, que la Yuzu volgués fer una passa a un costat i mirar de ser una bona germana gran em va tocar la moral, encara que va ser bonic. Però collons, que si s'ha de fer a un costat per algú, que sigui per un altre, no per la boja del consell.

I eh, el pare de la Mei :pervertmoon: :pervertmoon: Però m'hauria agradat que expliquessin com es passa de ser un home estricte que dirigeix una escola de niñas bien a ser un hippie brut que es dedica a viatjar pel món ensenyant de gratis a la gent per amor a l'art.

Ara ha començat una nova saga i deixeu que us digui que la Matsuri aquesta em pareix odiosa i que l'odio i que vaja una puta gilipolles. Em posa histèrica, tant de bo s'acabin els seus capítols i desaparegui ja per sempre!! (el hate és amb mi, sóc una amb el hate)
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Ja se'm feia estrany que a mesura passaven els episodis no hi hagués més hate per aquí. Però tard o d'hora sabia que arribaria XD
A veure, pels que coneixem el manga sabem que no es una meravella (almenys parlo per mi). Això ja se sap, però pel fet que sigui ha tingut la sort d'esdevenir el yuri de moda. I es ben trist, amb la quantitat de yuris interessants i més ben elaborats que hi ha...

Fa un parell de dies em vaig posar al dia amb el manga (capítol 36) i bé... ja ho vaig dir per twitter. Fa molta mandra ja aquesta sèrie.
Text amagat.
Tot segueix igual que al principi. Ara una sí però l'altra no, després una no però l'altra sí. Intentant encabir quelcom de drama (dolent,a més a més) perquè no sembli el mateix de sempre. I quan des del principi saps que acabaran juntes. En fi, amb 5 volums o menys n'hi havia de sobres. Però es que el guió ja fa temps que no s'aguanta per enlloc :/

De totes maneres toca comprar-lo i fer l'esforç perquè pugui arribar més yuri llicenciat. Es dolentot sí, però es yuri xD
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Jo també l'estic veient. No m'he llegit el manga sencer i no tinc prou bagatge amb el yuri per fer una valoració però per ara m'entreten bastant i em fa passar una bona estona. :)
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

Doncs jo vinc a discrepar una mica amb les opinions que he llegit fins ara. En primer lloc dir que no m'he llegit el manga ni l'estic seguint, només segueixo l'anime. Com altres d'aquí, és el primer anime yuri que segueixo i la veritat es que tenia ganes d'entrar al gènere, i no se'm està fent repetitiu ni previsible (de moment).

A mi els personatges que més m'estan agradant són la Harumin i la Matsuri. La Harumin per la seva alegria i optimisme, i la Matsuri perquè considero que sap dir les coses a la cara, sincera i directa, tot i que també té el seu punt de egoista i manipuladora.

D'altra banda, la Yuzu i la Mei són personatges que no m'acaben de convèncer, tot i que la Yuzu em va caient millor, és a dir, és capaç de deixar a un costat el que vol ella per pensar en el bé de la Mei. Nogensmenys, considero que agafa confiança molt ràpid. No només perquè una persona sigui familiar li has de tenir confiança, i menys quan no has vist en aquella persona abans. L'escena amb l'avi és una mica del pal: tu saps qui és ell, però ell no sap qui ets tu, així que no cal que et creguis superior. I el mateix amb el pare de la Mei. D'acord que és el teu padrastre, però l'acabes de conèixer, noia relaxa.

I de la Mei dir que espero que superi tots els traumes i sigui capaç de obrir-se, però que ho hagi passat malament no li dona dret a jugar amb els sentiments de la Yuzu: ara et menjo la boca però després passo de la teva cara. Tot i que en l'últim capítol se la veu que en veritat està enamorada de la Yuzu i gelosa de la Matsuri.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A la fi s'ha acabat la saga de la Matsuri! Sincerament, si hagués durat un capítol més ja no ho hauria pogut suportar.

Al principi del capítol, quan acosa la Mei, és que li hauria fotut una bona llet però ben gran. Ara, la Mei també telita, eh? Per què collons es va haver de besar amb ella? És que no pensa abans d'actuar, i mira que és llesta, eh! I es deixa extorsionar i ha de quedar amb un tio xungo per tot això i, a més, va i amolla que estava preparada per qualsevol cosa. No sé tia, a veure, jo no t'entenc, d'acord?

I la Yuzu és un amor, de veritat, l'estimo molt. Es mereix el millor d'aquest món <3
Respon