Summer Wars

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Japanium
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
daijôbu desu!
Entrades: 48
Membre des de: 07 gen. 2018, 12:39
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 27 cops

"Summer Wars" la vaig veure ja fa temps, la recordo com a una pel·lícula molt entretinguda. Amb tot, alguns dels comentaris que he llegit coincideixen en el fet de que sembla que hi hagi dues pel·lícules, i de fet, aquest és l'estil que defineix en hosoda. Tots els seus films comencen com una comèdia i acaben gairebé en tragèdia grega.
Summer Wars és possiblement la pel·lícula que més destaca aquesta inflecció del guió. La part còmica de la presentació de la família dona lloc al món d'Oz on la lluita per la supervivència substitueix la comèdia.
El mateix passa amb "Els nens llop", treient la mort del pare, veiem un començament còmic que retrata la infància dels germans per donar pas a un canvi d'actitud en l'adolescència dels dos protagonistes, fins i tot un intercanvi radical i dramàtic en els seus caràcters.
També passa amb "El nen i la bèstia", la primera part, la de l'entrenament és força divertida i la pel·lícula torna a fer un gir temàtic amb l'adolescència convertint-se en una història molt més introspectiva.
"La noia que saltava pel temps" és igual. Diversió i despreocupació versus conseqüències.
Malgrat tots quatre films parlen del recurrent pas de la infància cap a l'adolescència, com tants i tants d'altres, l'estil de Hosoda marca molt aquesta transició, tant que es veu alterat el ritme del film i la temàtica de tal manera que sempre es pot dividir en dues parts ben diferenciades.

PD: "Un estiu amb Coo" potser es la excepció que confirma aquesta regla.
Respon