Pitjors personatges de l'anime

drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 123
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
Gràcies rebudes: 21 cops

20 nov. 2016, 23:08

Buenu, se que aixo portara irregularitats en la meva situacio sentimental pero ho he de fer que sino exploto. Hi ha un personatge a qui tots els vigatans de Tadaima tenen un especial apreci el qual no soc capaç de comprendre, i que el seu anime me l'he passat dient "p*ta loca" en cada escena que apareixia, pero el que mes mal em fa de tot es que tothom compari a la meva novia amb un energumen com aquest (inclosa ella mateixa) pel sol fet de ser baixeta. Ja sabeu de qui estic parlant no?
Text amagat.
Si, tinc odi etern al personatge preferit de la meva parella, pero no ens enganyem, a tots ens passa, mes si aquest personatge es una boja violenta i altament perillosa i que d'adorable no en te res. Atencio spoilers massius:
Text amagat.
Per si fos poc es una nena mimada que no sap fer una puta feina de la casa, menys mal que te un huevon al seu servei que li fara el que sigui (soroll de latigo) (francament no se quin dels dos em sembla mes imbecil). Si es que al final no se si es una estudiant d'institut o de parvulari, perque els nens als que faig classe son mes madurs que ella.

I no, no es una pobra nena la qual no sap el que vol i l'estres de la seva situacio sentimental la fa semblar agressiva davant dels altres, no, lo seu es per anar al psiquiatre per no dir per fotre-li un ganxo a la cara.

NeKKa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 30
Membre des de: 13 ago. 2016, 02:06
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

12 des. 2016, 01:33

El tema perfecte per expressar-me en tota la meva glòria! La veritat es que la llista es llarga, pero ho resumire amb els que menys m'agraden.
Text amagat.
Si podem plorar, també podem riure
Imatge

drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 123
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
Gràcies rebudes: 21 cops

22 des. 2016, 19:54

He estat llegint boku no hero academia aquests dies i no puc evitar odiar els dos personatges principals.
Text amagat.
El de l'esquerra en Katsuki o "Kachaaaaan" pels "amics" es un autentic capullo que va de sobrat per la vida, que odia a tothom, que es creu millor que els altres i que es dedica a fer la vida impossible a l'Izuku (a la dreta, un pringat de la vida fins que de cop rep un enorme power up i amb ell aprova un examen per estudiar per ser heroi) . Que fa l'Izuku? Passar d'ell? No, es tan gilipolles que l'admira, el considera amic seu, te una gran devocio a ell i fins i tot el va a rescatar amb els companys de classe quan el segresten els dolents (i per si fos poc acaben tenint un duel). Algu s'ha adonat que la formula es exactament la mateixa que la d'un altre manga de la mateixa revista? ejemejemnarutoejemejem.

Aviam, el manga en si no es dolent, la idea principal es bona, els combats que han mostrat son molt epics, planteja algun que altre dilema moral, i te el potencial per convertir-se en un dels grans de la propera generacio de la Jump (el successor literal de Naruto si em pregunteu). L'unic que passa es que es nota que l'autor va faltar a classe els dies que explicaven desenvolupament de personatges i com plagiar arguments d'altres series sense que es noti.

Taiga
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Crazy rainbow star
Drakkar
Entrades: 74
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
Gràcies donades: 51 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

08 oct. 2017, 18:53

A mi les que em cauen malament són les noies de A-Rise, que, per qui no ho sàpiga son les "antagonistes" de Love Live.

Imatge

Tot i que al principi se les veu molt amables i disposades a ajudar, i les cançons que tenen m'agraden més que les cançons de u's, les protagonistes de Love Live, a mesura que avança la trama es tornen més competitives. Es creuen superiors, mirant per sobre l'espatlla i al final resulta que
Text amagat.

Apa, ja he deixat anar el meu hate :hurra:
Imatge

Respon