Manor Lords

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Us vinc a presentar un joc que fa 2 anys que espero impacientment i que en porta 4 essent desenvolupat per una sola persona.

Us presento:
MANOR LORDS

És un city builder survival semblant a Banished, Life is Feudal: Forest Village o Farthest Frontier

Abans de seguir, recordem quines mecàniques tenen aquests jocs mencionats:

Es comença amb un nombre de gent reduït que volen un lloc a on dormir, menjar, llenya per no morir-se de fred i necessitats varies com sabó, espelmes, cervesa... Les necessitats d'aquesta gent normalment augmenten en funció de la mida de la ciutat, per exemple, un pagès amb patates i llenya estarà content, però una persona que viu al centre de la ciutat, necessitarà més varietat de menjar i productes de luxe per estar content.

Tenint aquesta mecànica ja dominada aquí és on entra Manor Lords, que no és només un joc visualment espectacular sinó que implementa unes idees molt interessants:

-Branca militar: els habitants (com si fos un ofici) podran servir al senyor de les terres (és a dir, al jugador) per defensar les seves terres o explorar-ne de noves. Tots els habitants de la vila també poden combatre però en qualitat de milicia i no com a exèrcit professional. Hi ha moltes altres mecàniques de combat, deixo aquest vídeo:


- Relacions entre altres senyors propers a les teves terres: Sembla ser que han implementat un sistema de cartes modulars que pots enviar (i rebre) on tu escrius més o menys el que vols i pots enviar-ho esperant la resposta del senyor en funció del contingut de la carta.

- Múltiples ciutats en una mateixa partida, especialitzacions i comerç entre elles: Sembla ser que podràs fundar (o conquerir) varies ciutats i especialitzar les ciutats que tens en algun tipus de recurs per poder maximitzar els beneficis.

-Arbre tecnològic: Cada ciutat tindrà el seu propi arbre tecnològic, per tant, no podràs fer dues ciutats iguals, potser hauràs de fer una ciutat més encarada al comerç i una altre més encarada a la branca militar.

- La construcció de la ciutat és orgànica, no hi ha quadricula i els habitants poden arribar a crear camins simplement passant pel mateix lloc varies vegades, les cases o les granges poden tenir un terreny assignat personalitzat pel jugador.

- És històricament correcte.

Us deixo aquí el primer gameplay que va sortir del joc, ara ja farà dos anys:



I com és que faig aquest post ara si ni tan sols hi ha data de llançament per aquest joc?

Doncs perquè han anunciat que el joc estarà disponible en mode Demo a steam (obviament gratuït) del 3 al 10 d'octubre:

Respon